۵۰۶۲۲۹
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

شیر در سال جدید گران شد

در ابتدایی‌ترین روز های سال ۹۶ هر لیتر شیر یکی از برندهای پرفروش صنایع لبنی با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت برای شیر بطری کم چرب و پر چرب همراه شد و به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم: در کنار موج افزایش قیمت مواد غذایی در سال جاری، قیمت شیر یکی از تولید کنندگان پرفروش نیز در اولین روزهای سال جاری افزایش یافت.

بر این اساس شیر کم‌چرب و چر چرب بطری این برند (که شامل قیمت‌گذاری دولت نیز است) ۲۰۰ تومان در هر لیتر (۹۴۶ میلی لیتر) گران شد. قیمت هر لیتر از شیر این برند از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در نوع کم‌چرب و پرچرب خود افزایش یافت و به رقم ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
شیر در سال جدید گران شد

بنابراین گزارش این افزایش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که در سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی بوده‌ایم که در برخی از موارد با برخورد سازمان حمایت نیز روبه‌رو شده‌ است.

یکی ازخوابارفروشان خیابان جمال‌زاده تهران در این ارتباط می‌گوید: در چند روز ابتدایی سال جاری که محصولات این شرکت برای ما آمد شاهد افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی در هر لیتر بطری بودیم اما بعد از یک بار توزیع، قیمت شیر بطری کم‌چرب اصلاح شد.

وی می‌افزاید: در باری که قرار است به‌زودی برای ما بیاید قیمت هر لیتر شیر کم‌چرب این شرکت به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان برگشته اما شیر پرچرب آن کماکان ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۰۰ تومان گران‌تر از سال گذشته است.

بنابراین گزارش آخرین قیمت مصوبی که برای هر لیتر شیر بطری پرچرب یک لیتر در نظر گرفته‌شده و بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات گذشته شده بود ۲ هزار و ۴۴۰ است که در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه ۵۴ میلی‌لیتر کم‌فروشی به فروش می‌رسید که قیمت این محصول در سال جاری توسط برند یادشده به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.
شیر در سال جدید گران شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به دولت تدبیر و امید همچنین با تدبیر داره کمکم همون یه ذره شیر آبکی رو هم از خونه ها حذف می‌کند

    • محمد

      بلاخره باید خرج اگهی رو که شبکه های ماهواره ای هم دارن انجام میدن دربیارن
      مردم و سلامتی کودکان ما مهم نیست که پول براشون مهمه

    • بدون نام

      شیر چه رنگیه دیگر حرف نزنید حقمونه بالاییها نوش جونتون به کوری چشم مردم

    • بدون نام

      افرین به دولت تزویرو ناامیدی که الان به رای نیازداره این جوری داره گرون میکنه وای به روزیکه دوباره رای بیاره

    • بدون نام

      آخه شما استاد سیاه نمایی هستید 200 تومان گران شد رو اینجوری تیتر می زنید بعد در متن خبر مشخصه که خبر کلی و معلوم نیست اصلا چی هست !!!! خجالت بکشید از این رفتار ، یادمون نرفته افتضاحات اقتصادی دولت قبل رو و گرانی افسار گسیخته دولت مثلا پاکدست احمدی نژاد رو ، مردم خوب یادشونه

    • بدون نام

      مرحبا روحانی مدبر.امید رو به ما برگردوندیدی با اون تدبیرت و با اون شاه کلیدت که قفل مشکلات مردم رو وا کرد.چیز دیگه ای مونده که گرون نکردی مدببببببببببببر؟

    • بدون نام

      راست میگن هر رییس جمهوری که میره،حالا هر چقدرم می خواد بد بوده باشه و اقتصاد کشورو نابود کرده باشه،باز هم مردم حسرت اونو می خورن چون رییس جمهور جدید چند پله از اون بدتره.

    • بدون نام

      دلیلش هم صادرات شیربه کشوردشمن(آمریکا)!!!!

    • بدون نام

      اخ جان دیگه شیرم نمیخوریم تخم مرغم حذف کردیم بجاش پولشو پس انداز میکنیم ...مبزاریم رو45تومان یارانه شاید پول پیش خونم بشه 10میلیون اجاره کمتربدم اینقده خوبه امتحان کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج