جاباما
۵۰۶۴۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازاریابی غیر مستقیم بدون تبلیغات!

معمولا دیدن محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک شرکت نوپا در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از رویاهای اکثر کارآفرینان جوان است. اما حقیقت این است که قبل از مشخص کردن مشتریان هدف نباید هیچ هزینه‌ای صرف تبلیغات و بازاریابی شود.

وب‌سایت آی بازاریابی - صبا روفه‌گرحق: معمولا دیدن محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک شرکت نوپا در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از رویاهای اکثر کارآفرینان جوان است. اما حقیقت این است که قبل از مشخص کردن مشتریان هدف نباید هیچ هزینه‌ای صرف تبلیغات و بازاریابی شود. اینجاست که استراتژی فروش مستقیم به داد کسب و کارهای نوپا می‌رسد و بخشی از بازاریابی غیر مستقیم آن‌ها را پیش می‌برد.
بازاریابی غیر مستقیم بدون تبلیغات!

می‌توان گفت در استراتژی فروش مستقیم به نوعی گروهی از مردم را ترغیب به استفاده از خدمات و محصولات شرکت خود می‌کنید. سپس به کمک آن‌ها استراتژی‌های بازاریابی خود را به صورت کاملا موثری پیش می‌برید. زیرا استفاده از تجربیات مشتریان شما می‌تواند بخش بزرگی از استراتژی‌های بازاریابی شما باشد. اگر شما هم به عنوان یک کسب و کار نوپا بودجه‌ی کافی برای پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی خود ندارید، در این مطلب با ما همراه شوید تا با چند استراتژی فروش مستقیم آشنا شوید.

۱) ارسال ایمیل با اسامی افراد واقعی روشی برای پیشبرد استراتژی فروش مستقیم

می‌توان گفت بازاریابی ایمیلی ابزار فوق‌العاده‌ای برای پیشبرد استراتژی فروش مستقیم است. اما گاهی نیز می‌تواند نوعی اتلاف وقت باشد. اگر می‌خواهید استراتژی فروش مستقیم شرکت خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید باید از خلاقیت خود نهایت استفاده را بکنید. بنابراین به جای استفاده از قالب‌های آماده‌ای که معمولا در بازاریابی ایمیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث ایجاد هرزنامه (اسپم) برای مشتری می‌شوند، یک متن جذاب آماده کنید.

برای موثر بودن ایمیل‌هایی که برای جذب مشتری ارسال می‌شوند، بهتر است تیمی از افراد خلاق را برای این کار انتخاب کنید. فراموش نکنید که متن ایمیل‌های ارسالی باید برای هر مشتری شخصی‌سازی شوند و از همه مهم‌تر این‌که مختصر و مفید باشند. برای موفقیت در اجرای استراتژی فروش مستقیم خود باید در ایمیل‌هایی که به مشتریان ارسال می‌کنید آن‌ها را متقاعد کنید که تلاش شما ایجاد ارزش برای آن‌ها است. البته فعال نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی خود را حین انجام بازاریابی ایمیلی فراموش نکنید.

بازاریابی غیر مستقیم بدون تبلیغات!
ارسال ایمیل موثر روشی برای پیشبرد استراتژی فروش مستقیم
۲) برای تعامل با افراد مختلف و دریافت بازخورد بیشتر می‌توانید میزبان یک وبینار باشید

امروزه مردم زیادی علاقه دارند در وبینارهای آنلاین مختلف شرکت کنند. زیرا کسب اطلاعات و دانش بیشتر به یکی از دغدغه‌های مهم هر فرد تبدیل شده است. قبل از انتخاب یک وبینار خاص برای میزبانی به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر میزبان یک وبینار معتبر در زمینه‌ی فعالیت خود باشید یک گام به مشتریان هدف خود نزدیک‌تر خواهید شد. بنابراین تعامل با مخاطبان هدف را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

زمانی که طی برگزاری وبینار در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به معرفی محصول یا خدمات خود بپردازید بهترین زمان برای دریافت بازخورد مستقیم از مخاطبان است. اگر هوشمندانه عمل کنید می‌توانید اطلاعات مفیدی را در مورد نیاز مشتری طی همین زمان کوتاه به دست آورید. تجزیه و تحلیل این اطلاعات در تدوین استراتژی‌های کوتاه مدت و بلند مدت کمک زیادی به شما خواهد کرد.
برای موفقیت استراتژی فروش مستقیم خود میزبان یک وبینار در زمینه فعالیت خود باشید.
بازاریابی غیر مستقیم بدون تبلیغات!
برای موفقیت استراتژی فروش مستقیم خود
میزبان یک وبینار در زمینه فعالیت خود باشید.
۳) محصول یا خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار گروهی از مشتریان خود قرار دهید

این کار یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای استارتاپ‌ها محسوب می‌شود. البته بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهید می‌توانید زمان استفاده رایگان از محصول خود را برای مشتریانتان محدود کنید. یا خدمات خود را به دو صورت نسخه رایگان و پولی طراحی کنید. این زمان فرصت مناسبی برای ارزیابی و عیب‌یابی محصول شما نیز تلقی می‌شود. طی استفاده رایگان از محصولات شما سعی کنید بیشتر با مخاطبان خود در تعامل باشید. و به کمک بازخوردهای آن‌ها محصولات یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن بهبود دهید. توجه داشته باشید که اگر بتوانید گروهی از این مخاطبان را به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید استراتژی فروش مستقیم شما موفق شده است. از سوی دیگر همین مخاطبان می‌توانند در پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی آینده نیز به کسب و کار شما کمک کنند.

بازاریابی غیر مستقیم بدون تبلیغات!
نسخه اولیه محصول خود را در اختیار مشتریان هدف خود قرار دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج