۵۰۶۵۴۰
۳۴ نظر
۵۰۲۳
۳۴ نظر
۵۰۲۳
پ

مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید

اگر چه زیبایی ژنتیکی است اما از نظر علمی ثابت شده که برخی چیزها بر جذابیت افراد می افزاید. در این مطلب نکاتی را که از نظر علمی بر جذابیت تان می افزایید، به شما معرفی می کنیم تا با رعایت آنها جذاب تر از همیشه بدرخشید.

برترین ها: اگر چه زیبایی ژنتیکی است اما از نظر علمی ثابت شده که برخی چیزها بر جذابیت افراد می افزاید. اما به راستی چه چیزی شما را برای دیگران یا جنس مخالف جذاب تر می کند؟ در این مطلب نکاتی را که از نظر علمی بر جذابیت تان می افزایید، به شما معرفی می کنیم تا با رعایت آنها جذاب تر از همیشه بدرخشید.
خنده برای خانم ها
یکی از چیزهایی که بر جذابیت خانم ها می افزاید، خنده است. ثابت شده که مردم به خانم هایی که خنده بر لبانشان نقش دارد، علاقمندند به این دلیل که خنده چهره آنها را دوستانه و مهربانانه تر نشان می دهد. اگر چه این مورد برای آقایان صدق نمی کند اما توصیه ما به خانم ها این است که بیشتر بخندند.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
رنگ قرمز
رنگ قرمز سمبل چیست؟ عشق، گل رز، گرما، بوسه.... به همین دلیل تحقیقات ثابت کرده که پوشیدن لباس هایی به رنگ قرمز افراد را جذاب تر نشان می دهد. طبق تحقیقی که در سال 2013 صورت گرفت، این نتایج برای تمام مردم در سراسر جهان، بخصوص برای خانم ها، صادق است.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
ابراز احساسات

برخی از افراد تصور می کنند که اگر شخصیتی مرموز داشته باشند جذاب ترند، در حالی که تحقیقات اخیر ثابت کرده افرادی که صادقانه از احساسات درونی خود سخن می گویند، محبوبیت بیشتری دارند، دلیل آن هم فعل و انفعالات مغزی است. اگر شما از راز درون تان سخت نگویید، طرف مقابل تان چگونه به احساسات شما پی ببرد؟ بنابراین با بیان آنچه در فکر و دلتان می گذرد، در واقع این فرصت را به دیگران می دهید تا از انگیزه و هدف شما آگاهی یافته و در نهایت با توجه به آنها عکس العمل نشان دهد. در نهایت، جذابیت وابسته به داده های مغزی و توانایی دریافت آنهاست.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
بلند حرف زدن برای خانم ها و آرام صحبت کردن برای آقایان
شاید تا به حال خلاف این مد نظرتان بود اما بهتر است که در فکرتان تجدید نظر کنید. محققان انگلیسی به این نتیجه رسیده اند خانم هایی که با تن صدای بالا سخن می گویند و بر عکس آقایانی که با تن صدای آرام سخن می گویند، جذابیت بیشتری در میان دیگران دارند. تا به حال مردم بر این باور بودند که تن صدای پایین و آرام نشان دهنده ضعف و قدرت بدنی پایین است در حالی که تحقیقات اخیر خلاف این را ثابت کرده است. تن صدای بلند برای خانم ها نیز اعتماد به نفس شان را نشان داده و آنها را جذاب تر می سازد.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
شوخ بودن
حتما شنیده اید که برخی از خانم ها تنها به این دلیل که مرد زندگی شان آنها را مدام می خنداند، انتخاب شان کرده اند. تحقیقات نشان می دهد که شوخ بودن، به خصوص برای آقایان، جذابیت بسیاری دارد. بنابراین آقایانی که بیشتر می خندانند برای خانم ها جذاب تر و خانم هایی که بیشتر به حرف های آنها می خندند برای آقایان محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران دارند.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
حیوان خانگی
اگر شما هم یک حیوان خانگی دارید، حتما می دانید که ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان راحت تر است. حیوانات خانگی موضوع خوبی برای شروع مکالمات میان افراد است. به عنوان مثال افرادی که حیوانات خانگی خود را برای گشت و گذار به بیرون از خانه می برند، در طول مسیر با افراد بیشتری صحبت خواهند کرد. به علاوه، خیلی ها چگونگی رفتار افراد با حیوانات را معیار شناخت خود قرار می دهند. بنابراین اگر حیوان خانگی دارید، از نگاه خیلی ها جذاب تر خواهید بود.
مهربانی
جذابیت تنها ظاهر نیست، بلکه رفتار افراد است که آنها را جذاب یا به عکس منفور نشان می دهد. تحقیقات اخیر ثابت کرده که مهربانی یکی از مهمترین عواملی است که یک فرد را در میان دیگران جذاب و خواستنی جلوه می دهد. در واقع چیزی که خوب است، زیباست.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
اهمیت دادن به ظاهر
هیچ شکی وجود ندارد که ظاهر زیبا دیگران را جذب می کند. به بیان دیگر، اگر شما به خود اهمیت دهید، دیگران نیز به شما اهمیت خواهند داد. موهای آراسته، لباسی برازنده، تناسب اندام و... توجه افراد را به سمت شما جلب خواهد کرد. با ارزش قائل شدن برای خود، در واقع به دیگران نشان می دهید که برای آنها نیز ارزش قائلید.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
نداشتن استرس
استرس چهره شما را از این رو به آن رو می کند. به عنوان مثال زیر چشمان تان را گود می کند، پوست تان را خشک و چروک می سازد یا حتی حالت چشمان تان را تغییر می دهد. نه تنها ظاهر، که استرس بر سیستم ایمنی بدنی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. تحقیقی نشان داده خانم ها به آقایانی که آرام اند علاقه بیشتری نشان می دهند. بنابراین تا می توانید استرس را از خود دور کنید.
ریش
ریش یکی از عواملی است که آقایان را برای خانم ها جذاب می کند. تحقیقاتی که در استرالیا انجام شد ثابت کرد که خانم ها به سمت آقایانی که ریش های حجیم و پرپشتی دارند بیشتر جذب می شوند. از طرفی ریش خاصیت های دیگری چون سلامتی نیز دارد. به عنوان مثال از برخورد آفتاب به پوست آقایان و در نتیجه ابتلا به سرطان پوست، جلوگیری کرده یا حتی مانع از ورود گرد و غبار به مجرای بینی یا دهان می شود.
مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید
آرایش کم
آرایش موردی شخصی است اما آیا هر چه آرایش بیشتر باشد، جذابیت نیز بیشتر می شود؟ خیر. برخی از خانم ها فکر می کنند که آرایش زیاد آنها را زیباتر نشان می دهد در صورتی که خلاف این ثابت شده است. صورت های بدون آرایش محبوبیت بیشتری، به خصوص برای آقایان، دارند. اگر چه خانم ها برای بالا بردن اعتماد به نفس شان دست به دامن لوازم آرایش می شوند اما این را هم از یاد نبرند که آرایش زیاد نتیجه ای خلاف آنچه می خواهند را می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مورد ریش اقایان و صدای بلند خانمها مخالفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا ته ریش عالیه

      • بدون نام

        ته ریش با چیزی که شما میگی متفاوته اینجا نوشته
        ریش های حجیم و پرپشت!!!

      • مری

        البته این تحقیق در غرب انجام شده،مردای غربی ریشهاشون بور و کم رنگه و وقتی ریششون زیاد میشه اکثرا خیلی جذاب میشن به نظرم. در حالیکه مردای خاورمیانه ای ریش های مشکی دارن و با ریش پر پشت شاید خیلیاشون ترسناک و نامرتب به نظر بیان،

      • بدون نام

        دقیقا ریش ( ریش مرتب و اصلاح شده مثل همین عکس ) به اکثر آقایون میاد و دقیقا خانوم هایی که با تن صدای بلند و محکنم با اعتماد به نفس صحبت میکنن از جذابیت بیشتری برخوردارند

    • مراد

      پولدار بودن یک مرد هم بر جذابیتش می افزاید . . .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی غم انگیزه که آدم رو به خاطر پول یا موقعیتش بخوان ،نه به خاطر خودش:(

    • سحر

      همشون به نظر من دقیقا درست بودن.البته من خخودم از آدمای جدی بیشتر خوشم میاد

    • بدون نام

      در مورد آخری : ما که هر چی می گیم کمتر آرایش کنی جذاب تر به نظر میرسی پاسخ منفی می شنویم که اگه کم آرایش کنم شما مردها چشم چرونی تون بیشتر میشه و به سمت خانم های دیگه که آرایش غلیظ دارن جذب میشین !!!

    • بدون نام

      از نظر علمی !!!! خخخخ
      تحقیقات نشان داده که از نظر علمی (فلان ....)
      دیگه همه فلان رو باور میکنن
      خودتون باشید همین

    • محمد

      به نظر من آرایش غلیظ یعنی التماس نگاه از دیگران

    • رؤیا ساز

      با ریش برای آقایون موافقم

    • محمد حسین

      جذابیت به نظر من یعنی متفاوت بودن ذاتی چهره ادما
      که اکثر مواقع خانم ها با ارایش زیاد یا عمل گند میزنن توش!

    • باران

      محمد حرفت لایک داره لاااایک

    • باران

      آرایش غلیظ خصوصا تو اماکن عمومی مخصوص افراد عقده ای و کسانی است که عقده ی جلب توجه دارن و نتونستن خودشون رو طوری که هستن قبول کنن.... ریش آقایون رو جذاب میکنه و ریشی که مرتب و تمیز باسه و در مورد شوخ بودن اینکه نظرات متفاوته هر کسی عقیده و نظری دارن.... و در آخر اینکه جذابیت و زیبایی هر کسی به ذات و درون و اخلاق اوست نه ظاهر و قیافه

    • بدون نام

      جذابیت بیشتر یه چیز نسبیه. ممکنه یکی از نظر من جذاب باشه از نظر دیگری نباشه و بر عکس.
      ولی در کل من این رو میدونم که هیچ پسری از دختر جلف خوشش نمیاد.
      دختری که جلف باشه و به هر پسری راه بده یا شوخی بیجا با هر کسی از جنس مخالف کنه و ... پیش همه پسرا فقط یه "چیز موقتی" و برای وقت گذرونی محسوب میشه.
      پسرا از دختری "واقعا" خوششون میاد که قابل اعتماد باشه.

    • سیما

      یکی از مهم ترین چیزا در جذابیت به نظر من عقاید درونی و باورها و کلا چیزایی هست که در درون هر فرد اتفاق میفته و تاثیر بینهایتی بر ظاهر داره.خیلی وقتا شده که آدم از یکی خوشش میاد ولی طرف هیچ مشخصه خاص ظاهری نداره و تنها دلیلش باور ها و طرز تفکر اون فرد بوده

    • بدون نام

      بعد اونوقت داداش من میگه آرایش کردن کار آدمهای پوچیه که باطن بدرد نخوری دارن مجبورن با ظاهرشون دیگرانو جذب کنن...دیگه نمیگه اگر آدم ظاهرش اصلا کسی وقت نمیذاره ببینه باطنت توش چیه!!!!

    • دراكولا تا به تا

      هيچ فرمولي وجود نداره. اگر عاشق ارايش هستي، ارايش كن تا با مردي اشنا بشي كه ارايش رو دوست داره ولي هيچ وقت خودت رو به ميل كسي تغيير نده.

    • بدون نام

      اومدی واسه خودت زندگی کنی نه واسه دیگران
      هر جور راحتی همونجوری زندگی کن که حسرت نخوری

    • صبا

      ریش اقایان واقعا جذابه؟؟؟؟
      مثل جلادهای داعشی
      هر کی ته ریش داشت جذاب نمیشه.
      بقول اون کاربر این موضوع مال نژادهای بور و اروپاییه .
      ایرانیها با ریش و ته ریش بیشتر بهم ریخته و کثیف دیده میشن

    • شیما

      من حیوون خانگی دارم،گربه کوچولوی من به نام ونسا....راستی بع شما هم پیشنهاد میکنم

    • باران

      بهترین راه آشنایی با یه نفر اینه که اولش قیافه رو معیار قرار ندن..... اخه ظاهر هر چقدر هم خوب باشه تا یه سن محدودی دوام میاره ولی باطن خوب تا آخر عمر به همین دلیل اونایی که میخواین با آرایش قیافشون رو اون طوری که نیست جلوه بدن باید بفهمی ظاهر مهم نیست البته مقصر آقایون هم هستن که به دختر های خوشگل خیلی اهمیت میدن

    • محمد

      باران نکته آخری رو خوب آمدی واقعا انسانها زود باورند وجلوی پای خودرا می بینند. وبه عاقبت آن نمی اندیشند وآدمها در انتخاب خود باید اصل سیرت وصورت را که به توازن اخلاقی منتهی می شود را سرلوحه خود قراردهند واز ذات ومنش واقعی هر انسان که خدادادی در درون هر فرد است می توان به صورت واقعی فرد رسید نه از صورت گذرا وبدون ریشه.

    • سارا

      ما اخر نفهمیدیم ارایش کنیم یا نه اگه بده چرا همه نردا سمت همچین دخترایی جذب میشن ؟ اگه خوبه چرا همچین جاهایی فقط انتقاد میکنن من چهرم عادی و زیباست و خدارو شکر نیازی به ارایش ندارم ولی برای اینکه طرف مقابلم جذب همچین دخترایی نشه باید ارایش کنم؟

    • ارش

      اقامحمدحرفت درس منم ازدخترای باارایش متنفففففففففففف....رم....

    • محمد

      یه جورایی فهمیدم که آرایش (غلیظ) برای رو کم کنی طرف مقابل می باشد . چه شلم شوروایی شد. خدا عاقبت مارا ختم به خیر کند........

    • باران

      سارا جون آرایش کمش خوبه زیادش بد... مردی که فقط به خاطر ظاهر یه دختر جذب اون میشه فردا پس فردا که سنش،میگذره و ظاهرش بد میشه به راحتی ولش میکنه و میره.... اگه کسی به خاطر ظاهر یه نفر تو رو بخواد بهتره که بهش محل نزاری چنین افرادی به باطن که اصل مهمی تو آشنایی هست توجهی ندارن

    • شیما

      اگه یه دختر میتونه با ظاهرش دل یکیئ ببره که بده خیلی بده

    • شیما

      ولی من فکر کنم به خاطر ظاهرم دوسم دارن....چون اون روی سگمو هیشکی ندیده...خخخخخخ

    • محمد

      خانم ها برای اعتماد به نفس بیشتر آرایش می کنند..
      آقایانی هم که ادعا می کنند چهره بدون آرایش خانم ها را دوست دارند، در واقع تنها تظاهر می کنند. آنها نیز از این که زن زندگی شان زیباتر از قبل شود، به خود می بالند. البته تا زمانی که خانم ها در این کار زیاده روی نکنند.

    • شیما

      حالا ما نفهمیدیم ارایش زیاد خوبه یا کم

    • مهسا زمانی

      اتفاقا من از ریش گذاشتن خیلی بدم میاد.

    • پریا

      ریش جذابه آخه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج