۵۰۶۸۱۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آغاز «پایتخت ۵» از ۲۵ فروردین

تصویربرداری سریال «پایتخت ۵» از ۲۵ فروردین ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:‌ تصویربرداری سریال «پایتخت ۵» از ۲۵ فروردین ماه آغاز می‌شود.

تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج در حالی وارد فاز تصویرداری می‌شود که هم‌اکنون در مرحله تست گریم بوده و لوکیشن‌های کار نیز قطعی شده است.

بر این اساس ضبط صحنه‌های خارج از کشور «پایتخت ۵» در شهر گیرنه کشور قبرس آغاز شده و سایر بخش‌ها نیز در تهران، کیش، شهرک سینمایی دفاع مقدس، شهر پرند و شهرهای شمال کشور ضبط خواهد شد.

سریال «پایتخت ۵» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با حضور بازیگران اصلی «پایتخت» از جمله محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی و با اضافه شدن بهرام افشاری خود را برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      متاسفانه سريال بسيار شيرين و مردمي و جذاب پايتخت با هجمه هاي متعصبانه و بي منطق بعضي مازندرانيها مواجه شد .من در اين سريال هيچگونه توهيني به مازندرانيها مشاهده نكردم برعكس زندگي ساده يك ادم معمولي و پيوندهاي محكم خانوادگي و احترام به بزرگسالان همراه با لهجه شيرين مازندراني باعث جذابيت اين سريال شده بود . فكر ميكنم يك جريان طوطئه اي و سازمان داده شده براي تحريك احساسات مردم بر ضد سريال ها و برنامه هاي پر مخاطب تلويزيون بوجود امده است . بعضي از بد خواهان اين ملت وقتي كه مشاهده ميكنند يك برنامه تلويزيوني بيننده هاي زيادي را به خودش جذب كرده و بجاي ماهواره يك سريال اموزنده وسالم و شيرين را ميبينند از روي حسادت و يا بغض و كينه و با روش هاي شيطاني شروع به جو سازي عليه فيلم و سريال پر مخاطب راه مياندازند مثلا مدعي ميشوند كه به فلان قوم يا فلان لهجه توهين شده است و با تحريك احساسات ناسيوناليستي و مطرح كردن و بزرگنمايي بعضي افراد مشهور جامعه و با دامن زدن به بعضي تعصبات كور انان را به موضع گيري بر عليه سريال وادار ميكنند . ماجرايي كه براي عليه برنامه زيبا و دلنشين فتيله اي ها بوجود امد هم يك نمونه اي از تحريك احساسات تركها برعليه دست اندركاران اين برنامه جذاب كودكان بود و متاسفانه با توجه به سياست حاكم بر جامعه ما كه بيشتر مبتني بر سياست باد كه از هر طرف باد بيايد بادش ميدهند هنرمندان و بازيگران و كارگردان را در مقابل سيل انتقادات غرض الود تنها ميگذارند . در بعضي موارد حسودان از دريچه مذهب وارد ميشوند و با تحريك افراد مذهبي مانند مداحان انان را بر عليه دست اندركاران فيلم مي شورانند . ..... بنده در مورد سريال پر بيننده حضرت يوسف هم شاهد برخورد متعصبانه يك قاري قران در يكي از مساجد تهران بر عليه مرحوم سلحشور بودم و همانجا و در حضور جمع به او اعتراض كردم . . بهر حال مخالفت شياطين از برنامه هاي تلويزيوني نشان از موفقيت و درايت و جامعه شناسي صحيح كارگردانان اين سريالها است بنا براين بايد كاملا مورد حمايت هاي قانوني قرار بگيرند و كساني كه بي جهت مدعي توهين به فلان قوم و قبيله ميشوند و باعث تحريك افراد متعصب ميشوند تحت پي گرد قانوني قرابگيرند

    • بدون نام

      من به عنوان یک مازندرانی واقعا از آقای مقدم تشکر مینمایم که روحیات لطیف و ساده یک مازندرانی را به تصویدکشید و اینکه باعث شادی و شوق در خانواده ها شد اینکه ما تعصب نشان بدهیم خوب هست ولی زمانیکه به ارزش های ما به سنت ما احترام گذاشته میشود و یک فرد مازندرانی را قوی و خانوا ده دوست نشان مید هد خود مایه افتخار هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج