جاباما
۵۰۷۰۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سانگ یانگ رکستون جدید رونمایی شد

چند روز پس از انتشار تصاویر نسل جدید شاسی بلند پرچم‌دار سانگ یانگ به نام رکستون (SsangYong Rexton)، اینک این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو سئول ۲۰۱۷ رونمایی شد.

وب سایت گجت نیوز: چند روز پس از انتشار تصاویر نسل جدید شاسی بلند پرچم‌دار سانگ یانگ به نام رکستون (SsangYong Rexton)، اینک این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو سئول ۲۰۱۷ رونمایی شد. سانگ یانگ رکستون جدید با عنوان پروژه Y۴۰۰ و با الگوبرداری از کانسپت LIV-۲ که سال گذشته در نمایشگاه پاریس رونمایی شده بود، طراحی و ساخته شده و به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.
سانگ یانگ رکستون جدید رونمایی شد

سانگ یانگ رکستون جدید دارای طراحی ظاهری مدرنی است. جلوپنجره شبیه به بال‌های یک پرنده در حال پرواز، چراغ‌های جلوی بزرگ و خطوط عضلانی در سراسر پروفیل جانبی بدنه در اولین نگاه به چشم می‌خورد. در نسل جدید رکستون، نشانه‌هایی از ویژگی‌های طراحی برادر کوچکتر آن یعنی تیوولی مشاهده می‌شود و شباهت‌هایی در بخش خطوط جانبی و چراغ‌های جلو و حتی سپر جلو وجود دارد. در داخل کابین خودرو، سانگ یانگ به شدت بر روی راحتی سرنشینان و فضای بار جادار، تمرکز کرده است.

سانگ یانگ رکستون جدید رونمایی شد

سانگ یانگ رکستون جدید از تجهیزات و امکانات بسیاری بهره می‌برد. صفحه نمایش ۹.۲ اینچی مجهز به کارپلی اپل، اندروید اتو گوگل و ناوبری، خروجی برق ۲۲۰ ولت در صندوق عقب، کنترل تهویه دو منطقه‌ای و درب صندوق عقب هوشمند، تنها چند مورد از امکانات متعدد این خودرو هستند. درب صندوق بار رکستون با نگه داشتن کلید خودرو به مدت ۳ ثانیه در کنار آن باز می‌شود. از جمله تجهیزات ایمنی خودرو هم می‌توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم کمک به تغییر خطوط، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم تشخیص نقاط کور و سیستم نمایش سه بعدی ۳۶۰ درجه اطراف خودرو اشاره کرد.

نسل جدید رکستون از دو پیشرانه ۴ سیلندر برخوردار است که یکی از آن‌ها ۲ لیتری بنزینی توربو با قدرت ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر بوده و نیروی آن توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند و موتور دوم نیز یک پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل جدید با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر است که قدرت تولیدی توسط آن به وسیله گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ساخت مرسدس بنز به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

سانگ یانگ رکستون جدید رونمایی شد

سیستم تعلیق سانگ یانگ رکستون جدید در جلو از نوع دو جناقی و در عقب از نوع چند اتصالی (MultiLink) است اما همچنان در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. این در حالی است که سامانه چهار چرخ محرک برای این خودرو به صورت سفارشی در دسترس مشتریان خواهد بود. نسل دوم سانگ یانگ Rexton در نیمه اول امسال در کره عرضه می‌شود و تا قبل از پایان سال وارد بازارهای بین‌المللی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج