۵۰۷۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کروش فرمان آشتی ملی را صادر می کند

بازگشت کریمی، رحمتی و عقیلی به تیم ملی

کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی برای ایجاد همدلی بازیکنان مغضوب را باری دیگر به اردوی تیم ملی فرا می خواند.

خبرآنلاین: کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی برای ایجاد همدلی بازیکنان مغضوب را باری دیگر به اردوی تیم ملی فرا می خواند.

جلسات یک هفته اخیر اعضای کادرفنی تیم ملی با بازیکنان مغضوب سرانجام اثر بخش شد و همان طور که همه اهالی فوتبال دوست داشتند ، تیم ملی متشکل از همه بازیکنان آماده و اثربخش برای بازی های انتخابی جام جهانی ، به اردو می رود. کارلوس کروش در لیست جدید خود پذیرفته تا مهدی رحمتی و هادی عقیلی دو ستاره فوتبال ایران را که به دلیل پاره ای سوء تفاهم ها از تیم ملی دور مانده بودند را دوباره به تیم ملی دعوت کند. این دو بازیکن در روزهای آینده دیداری با سرمربی تیم ملی خواهند داشت و در این دیدار رودررو باری دیگر همدلی میان شان شکل می گیرد. قصه جدایی رحمتی از تیم ملی قبل از اردوی لبنان ، شوکی بزرگ به تیم ملی بود اما سرانجام و به رغم همه مشکلات به وجود آمده ، شرایط عوض شده و پادرمیانی به جای بسیاری از نزدیکان و اعضای کادرفنی تیم ملی این مشکل حل شده است.

هادی عقیلی دفاع ایرانی شاغل در لیگ قطر هم که به دلیل ترک اردوی تیم از اردوی کویت حذف شده بود ، مورد بخشش قرار گرفته است. کارلوس کروش حتی این بخت را در اختیار محرم نویدکیا گذاشته بود تا به تیم ملی بیاید اما در بازه زمانی بازی های تیم ملی ، محرم باید در آلمان پایش را به تیغ جراحان بسپارد و بعید است که به اردوی تیم بپیوندد. همچنین علی کریمی که بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان گفته بود از فوتبال خداحافظی می کند و حتی به تیم ملی فوتبال هم نمی آید به احتمال فراوان تیم ملی را در این سه بازی حساس همراهی می کند.

این تصمیم می تواند فوتبال ایران را در سه بازی حساس پیش رو موفق کند. ۳ مسابقه ای که تکلیف تیم ملی را برای صعود به جام جهانی مشخص می کند.

مهدی رحمتی که در برنامه ۹۰ ، مصاحبه تند قبل از عیدش علیه کروش را حاصل از یک آشفتگی عصبی به دلیل مشکلات دانست و باری دیگر اذعان کرد کروش مربی بزرگی است، از مردم هم عذر خواست و اگرچه حاضر نشد بگوید آقای کروش ببخشید اما از مواضعش کوتاه آمد. حالا او دوباره در آستانه دعوت به تیم ملی است و سرمربی تیم ملی بزودی دیداری رودررو با این دروازه بان و هادی عقیلی خواهد داشت.

تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی نیاز به وحدتی ملی دارد. پیشتر این تجربه به کمک فوتبال ایران آمده حالا رحمتی که در برنامه ای زنده و پیش چشم میلیون ها بیننده از حرف هایش و عملش درباره اعلام بازنشستگی عذرخواهی کرده و درباره حرف هایش علیه سرمربی هم اگرچه لفظ ببخشید را استفاده نکرده اما در عمل همان ها را گفته است ، می تواند در خلوتی دو نفره با سرمربی حرف هایش را بزند و اتحادی همه جانبه برای موفقیت تیم ملی شکل بگیرد. حتی شاید محرم نویدکیا هم بتواند عمل زانویش را ماهی عقب بیاندازد و حسرت یک جام جهانی بر دل مردم ایران نماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج