۵۰۷۴۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرمربی سابق سیتی در یک قدمی نیمکت امارات

پس از استعفای سرمربی امارات، نام سرمربی سابق تیم های منچسترسیتی و اینترمیلان این روزها به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم ملی امارات مطرح است.​​​​​​​

ورزش سه: پس از استعفای سرمربی امارات، نام سرمربی سابق تیم های منچسترسیتی و اینترمیلان این روزها به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم ملی امارات مطرح است.​​​​​​​

روبرتو مانچینی یکی از اصلی ترین نامزدهای نشستن روی نیمکت اماراتی ها محسوب می شود در رابطه با شناخت از این تیم گفت: بازی آخر اماراتی ها را از تلویزیون دیدم، ضمن اینکه پیش از این نیز که با تیم منچستر سیتی در امارات اردو داشتیم یکی از بازی های این تیم را در ورزشگاه بن زاید دیده بودم، پیش از این دیده بودم بازیکنان تیم ملی امارات استعداد خوبی دارند، من فکر می کنم این تیم هنوز هم شانس حضور در جام جهانی را دارد. من به دلیل سفرهای فراوانی که به این کشور داشتم از امارات شناخت کامل دارم.
وی درباره احتمال حضور خود در این تیم گفت: تعدادی از بازی های تیم های قطری در لیگ ستارگان قطر را اخیرا دیده ام و در حال برنامه ریزی برای تمرینات این تیم هستم، من برای تمرین اماراتی ها آماده ام و می توانم کارم را در این تیم آغاز کنم اما حضور در امارات بستگی به این دارد که من و فدراسیون فوتبال این کشور به نتیجه برسیم. خوشبختانه تا بازی بعدی زمان زیادی داریم و می توانیم در این باره به بررسی بپردازیم.
سرمربی سابق تیم اینترمیلان در رابطه با ارتباط به اماراتی ادامه داد: من دوستان بسیار خوبی در این کشور دارم، از زمان مربیگری در سیتی، همواره پیگیر بازی های این کشور بوده ام، نتایج بازی های تیم ملی را نیز در بازی های اخیر کاملا بررسی کرده ام.
او در پاسخ به این سوال که اماراتی ها برای پیشرفت در فوتبال به چه چیزی نیاز دارند، پاسخ داد: من معتقدم که بازیکنان اماراتی باید در لیگ های اروپایی بازی کنند، آنها استعداد این را دارند که در اروپا هم بتوانند به موفقیت برسند. در ضمن آنها باید اصول حرفه ای را در لیگ های معتبر کسب کنند و تجربه کسب کنند و پس از آن تجربیات خود را به تیم ملی منتقل کنند.
وی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال امارات می خواهم امکان حضور در لیگ های اروپایی برای بازیکنان این کشور را فراهم کنند، در مجموع اماراتی ها تکنیک کافی را برای حضور در اروپا را دارند.
اماراتی ها با شکست برابر استرالیا کماکان 7 امتیازی باقی ماندند تا پس از تیم های ژاپن، عربستان و استرالیا قرار بگیرند و شانس حضور در جام جهانی را تا حد زیادی از دست بدهند. آنها تنها سه بازی فرصت دارند تا با عملکرد خوب خود و البته از دست دادن امتیاز توسط رقبا، خود را در نزدیکی جهانی شدن ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج