جاباما
۵۰۸۶۳۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

موحدی کرمانی: فساد مساله اصلی کشور است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رئیس دولت دوازدهم نباید اهل تجملات باشد، گفت: کسی که اهل تجملات است حال مردم را درک نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز عصر امروز (پنج‌شنبه) در دومین مجمع عمومی و ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب اظهار داشت: امروز شما اقدامی را آغاز کرده‌اید که بسیار ارزنده است و در مقطع زمانی کنونی وظیفه مهم همه ما محسوب می‌شود.

وی افزود: خداوند همواره تاکید فرموده که امانت را بدست اهلش‌ بسپارید بنابراین این انقلاب امانت بزرگی است که در دست ما است و شهدا مقام معظم رهبری، نخبگان و بزرگان همواره تلاش کرده‌اند تا این انقلاب بدست آید.

آیت‌الله موحدی کرمانی بقای انقلاب را در اختیار بودن آن به افراد صالح عنوان و تاکید کرد: اگر انقلاب در دست افراد ناصالح باشد از بین خواهد رفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات‌های مختلف به نقش خود عمل کردند رای مردم به قانون اساسی و جمهوری اسلامی را از مهمترین حضور آنان در صحنه برشمرد.

وی تاکید کرد: باید بین کسانی که از نظر شورای نگهبان تعیین می‌‌شوند بررسی کرد چه کسی اصلح‌تر است و صالح‌ترین، شایسته‌ترین، مدیرترین و شجاع‌ترین فرد را انتخاب کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی معتقد است که مردم ایران به دنبال اصلح هستند و ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا ببینیم اصلح چه کسی است و در همین خصوص برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و با رای‌گیری امروز از بین ۱۰ نامزد به ۵ نامزد خواهیم رسید و درنهایت به یک نفر می‌رسیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یکی از برنامه‌های تشکل مبارک جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخابات است گفت: این تشکل باید بماند و می‌ماند تا در هر مقطعی دقت کند که چه کاری باید برای انقلاب انجام شود.

وی حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را حرکتی همراه با اخلاص عنوان و تاکید کرد: هدف همه شما این است که به وظیفه دینی خود عمل کنید به عبارتی اصلح را بشناسید و به آنان رای دهید و همه ما تلاش می‌کنیم بدون آنکه چهره‌ای از کاندیداها تخریب شود بهترین را تشخیص داده و به جامعه معرفی کنیم.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود صددرصد مطیع رهبری باشد خاطرنشان کرد: هر کجا که آسیبی متوجه نظام شد به دلیل به طور کامل رعایت نشدن تصمیمات رهبری و سیاست‌های ایشان بود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: رئیس‌جمهور دوازدهم باید کسی باشد که مردم را دوست داشته و معتقد و به خدمت به مردم اعتقاد داشته باشد.

وی اقتصاد را مساله اصلی و نخست کشور دانست و تاکید کرد که باید رئیس‌جمهور دغدغه این مسائل را داشته باشد و درد مردم را حس کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در عین حال توصیه کرد که رئیس جمهور آینده نباید اهل تجملات باشد چرا ایشان چون کسی که اهل تجملات است حال مردم را درک نمی‌کند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان اظهار داشت: رئیس‌جمهور دوره دوازدهم باید بداند دشمن به معنای واقعی کلمه دشمن است بنابراین به آمریکا اعتماد نکرده و متکی به قدرت درونی کشور باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رییس جمهوری منتخب مردم است وباید در جهت خواسته های مردم عمل کند اگر غیر از این باشد رفرندم معنی ندارد .

    • بدون نام

      این فساد..کی هست..چی هست..نکنه عمداًفسادمیکنندتاامام زمان زودتر ظهورکند!!!

    • بدون نام

      باید علما و مراجع عظام ازملت دفاع کنند چون دستهای پشت پرده ای هست که می خواهند ملت ناراضی باشد انوقت به خیابان بیایند ودشمنان ملت از اب گل الود ماهی بگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج