۵۰۹۱۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی‌اکبری: فایتر کُری بخواند از خجالتش درمی‌آیم!

نایب قهرمان MMA جهان گفت: فایتر برزیلی خیلی کُری می‌خواند و من می‌خواستم اینطوری از خجالتش دربیایم.

خبرگزاری میزان: امیر علی‌اکبری در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: حدود ۶، ۷ هفته را در تایلند بودم و تمرینات خود را آنجا پیگیری کردم. شرایط به گونه‌ای بود که حتی سال تحویل نتوانستم کنار خانواده‌ام باشم. در کمپ تمرینی تایلند بودم. همانطور که قبلاً به شما گفته بودم روز ۲۷ فروردین یک تک‌بازی مقابل دوس‌سانتوس برزیلی دارم.

وی ادامه داد: با توجه به خاطره خوبی که از برزیلی‌ها در مسابقات MMA دارم، امیدوارم این حریف را هم به راحتی شکست دهم. البته دوس‌سانتوس را آنالیز کرده‌ام و او حریف بسیار خوبی است اما فکر می‌کنم بتوانم به راحتی شکستش دهم.

نایب قهرمان MMA جهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در دیدار قبلی مقابل حریف برزیلی، در وزن‌کشی با او به مشکل خورد و آیا ممکن است این بار هم چنین مسئله‌ای ایجاد شود، گفت: من دنبال حاشیه نبودم. فایتر برزیلی خیلی کُری می‌خواند و من می‌خواستم اینطوری از خجالتش دربیایم. اگر این حریف هم در وزن‌کشی کُری بخواند مجبورم از خجالت او هم دربیایم. (خنده)

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: من فعلاً قصد دارم ۴، ۵ دیدار را به صورت تک‌بازی برگزار کنم و بعد از هر بازی، شرایط مسابقه بعدی مشخص می‌شود. فعلاً باید به مصاف حریف برزیلی بروم و امیدوارم پیروز شوم و بعد ببینم بازی بعدی من چه زمانی خواهد بود. من تازه روز چهارشنبه به ایران رسیده‌ام و دو جلسه تمرین با علیرضا استکی انجام داده‌ام. استکی به عنوان مربی کنار من خواهد بود. چند روزی تمرینات سبک خود را انجام می‌دهیم و سپس برای انجام مبارزه عازم ژاپن می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج