۵۰۹۳۴۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تعطیلی مهدکودک به علت بدرفتاری با پسر ۳ ساله

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از رای کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران مبنی بر تعطیلی موقت مهد کودک متخلف در جریان بدرفتاری با کودک سه ساله خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از رای کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران مبنی بر تعطیلی موقت مهد کودک متخلف در جریان بدرفتاری با کودک سه ساله خبر داد.
پسربچه سه ساله ای آذرماه سال گذشته در یکی از مهدهای کودک تهران بر اثر رفتار خشن مربی کارآموز دچار شکستگی استخوان ترقوه شد، حادثه‌ای که پرونده آن در بهزیستی به عنوان کودک آزاری مورد پیگیری قرار گرفت.
احمد خاکی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران، گفت: در جلسه اضطراری این کمیسیون ، موضوع بدرفتاری با کودک سه ساله در یکی از مهدهای کودک شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که در این کمیسیون پس از بحث و بررسی کارشناسی و مشاهده مستندات مربوطه و با توجه به شکایت صورت گرفته از مهد، نزد مراجع قضایی و تا صدور رأی و تصمیم‌گیری نهایی، رأی به تعطیلی موقت این مهد کودک متخلف ، صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه در زمان وقوع این اتفاق مشخص شد که مهد به صورت غیر قانونی از مربی کارآموز استفاده کرده است که در همان زمان وقوع حادثه نیز ، این فرد از مهد یاد شده اخراج شد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: با توجه به تخلف صورت گرفته و عدم نظارت دقیق مسئول فنی بر امور این مهد، همچنین کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی نسبت به ابطال پروانه مسئول فنی این مرکز، رای صادر کرد.
خاکی اضافه کرد: مصوبه کمیسیون نظارت در خصوص این مهد کودک متخلف از روز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ماه جاری اجرایی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی این مرکز با هماهنگی صورت گرفته دیگر کودکان حاضر در این مهد توسط بهزیستی شهرستان تهران در سایر مهد کودک‌های اطراف آن مهد ساماندهی می‌شوند.
وی با تأکید بر رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط مهدهای کودک، خاطر نشان کرد: به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که در صورت وقوع چنین حوادثی، برخوردی قاطع طبق ضوابط خواهیم داشت و والدین می‌توانند هرگونه شکایت خود را از مهدهای کودک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ جهت بررسی و پیگیری اعلام کنند.

در مجموع ۱۷ هزار مهدکودک در کشور فعالیت دارد که تقریبا هشت هزار باب از این مهدها، مهدکودک شهری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب یه حرکتی زدند......

    • بدون نام

      اگر یک مسولی در یک کشور اشتباهی کرد باید درب آن کشور را بست و تعطیلکرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج