۵۰۹۸۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طلای مصطفایی در جام تکواندوی ریاست آفریقا

تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان با کسب سه پیروزی متوالی موفق به کسب مدال طلای اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) شد.

خبرگزاری ایسنا: تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان با کسب سه پیروزی متوالی موفق به کسب مدال طلای اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) شد.

اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا با حضور ۳۳۹ تکواندوکار از ۳۴ كشور از ظهر روز شنبه در سالن "ایبیات" آگادیر با رقابت‌های اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز شده و پس از دو روز به پایان می‌رسد که در اين رويداد از كشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

هوگوپوش وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان، برای کسب نشان زرین این رقابت‌ها، در گام نخست ۱۲ بر ۳ «چیما کریم» دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا ۲۰۱۶ از مراکش را شکست داد، در ادامه «یانا اشنیدر» از آلمان را که در کارنامه او دو مدال برنز قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ و همچنین مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۲ و نقره قهرمانی نوجوانان اروپا ۲۰۱۱ به چشم می‌خورد، با نتیجه ۱۴ بر یک از پیش رو برداشت و در دیدار پایانی برابر «مامینا کانه» دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی آفریقا ۲۰۱۲ و مدال نقره قهرمانی آفریقا ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

هدايت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربي و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ريحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم است.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج