۵۱۰۱۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پولادگر: برخی خودشان را جدا از دیگران می‌دانند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات تکواندو ساری دارای گرید جهانی است.

ایسنا: سیدمحمدپولادگر در نشست خبری در محل سالن اجتماعات هتل اسرم ساری با بیان اینکه هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام باشگاه های آسیا در روز های ۲۴و ۲۵فروردین ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: در روزهای ۲۷و ۲۸فروردین ماه نیز ساری میزبان بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی تکواندو قدیمی ترین تورنمنت قاره آسیا است، افزود: از سال ۱۳۶۶نخستین دوره این مسابقات برگزار شد و پس از آن مدتی به دلیل شرایط خاص کشور در زمان جنگ قادر به برگزاری آن نبودیم ولی هر ساله با همه فراز و نشیب ها برگزار شده است.

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران با بیان اینکه طی سال های گذشته در زمینه تجهیزات تا نحوه برگزاری، امتیاز خوبی کسب کرده و مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفتیم، اضافه کرد: در مسابقات سال جاری «میلان کوئین» به عنوان ناظر فنی مسابقات انتخاب شده است.

پولادگر با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات دارای گرید یک فدراسیون جهانی است، گفت: با همکاری مسئولان و مردم امید است تا مسابقات خوبی برگزار شود؛ با توجه به بین المللی بودن مسابقات فرصت خوبی برای شناساندن جاذبه ها و ظرفیت های کشور و همین طور استان مازندران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین المللی سبب اعتباربخشی به سطح فنی و معرفی توانمندی های ورزشکاران و قهرمانان ایرانی می شود، افزود: این دوره از مسابقات فرصت خوبی برای جذب گردشگر به کشور است، در کنار آن تعامل میان مدیران استان نیز افزایش می یابد.

رئیس فدراسیون تکواندو ایران با اشاره به حضور ۱۴ داور خارجی و ۱۱ داور ایرانی در مسابقات بین المللی جام باشگاه های آسیا، گفت: در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر نیز ۱۷ داور خارجی و ۲۰ داور ایرانی حضور دارند.

پولادگر در پاسخ به سئوالی درباره حضور کم رنگ بانوان در مسابقات بین المللی تکواندو، افزود: با توجه به اینکه پیش از این بانوان امتیاز لازم را در مسابقات کسب نمی کردند به همین دلیل حضور کم رنگ تری داشتند. البته باشگاه ها نیز بر روی ظرفیت بانوان سرمایه گذاری نمی کنند ولی هم اکنون بانوان در رده نوجوانان و بزرگسالان رتبه های خوبی آورده اند و شاهد حضور آنها هم هستیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اختلاف با هادی ساعی، گفت: اصلا این طور نیست. فدراسیون از توانایی خودش برای استفاده از ظرفیت ها استفاده کرد، اینکه برخی خودشان را جدا از دیگران می دانند مساله دیگری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا شما بصورت مافیایی تکواندو را اداره می کنید فرا فکری تا کی!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج