۵۱۰۱۸۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود ۲۰ قلم میوه قاچاق به بازار شب عید

رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: در سال گذشته و نزدیک به نوروز حدود ۲۰ قلم میوه قاچاق وارد بازار شد که از جمله آن می‌توان به گلابی چینی، سیب فرانسه، آووکادو ترکیه، انگور شیلی و ... اشاره کرد.

خبرگزاری میزان: رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: در سال گذشته و نزدیک به نوروز حدود ۲۰ قلم میوه قاچاق وارد بازار شد که از جمله آن می‌توان به گلابی چینی، سیب فرانسه، آووکادو ترکیه، انگور شیلی و ... اشاره کرد.

حسین مهاجران درخصوص وضعیت بازار میوه و قیمت‌ها گفت: کم شدن تقاضا برای خرید انواع میوه در روزهای اخیر کاهش قیمت در میادین تره بار را به همراه داشته است.

وی افزود: قیمت سیب با ۵۰۰ تومان کاهش قیمت روبرو شد و هرکیلو سیب زرد با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب قرمز با قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین تره‌بار به فروش می‌رسد.

رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار به کاهش قیمت خیار در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت هرکیلو خیار درختی بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار و ۵۰۰ تومان و خیار بوته‌ای با قیمت کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تومان به دست خریدار می‌رسد.

مهاجران قیمت انواع پرتقال در بازار این‌گونه بیان کرد: هرکیلو پرتقال قاچاق بین ۸ هزار تا ۹ هزار تومان، پرتقال داخلی با کیفیت بین ۵ هزار تا ۷ هزار تومان و پرتقال کم آب بین هزار تومان تا ۳ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

وی در ادامه به ورود پرتقال‌های بی‌کیفیت از ترکیه برای تنظیم بازار شب عید اشاره کرد و گفت: پرتقال‌های وارد شده برای ایام عید از ترکیه کم آب و بی کیفیت بود و هرکیلو با قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده رسید.

رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار به کاهش تقاضا برای خرید پرتقال اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه درحال حاضر کیفیت پرتقال‌های موجود در بازار از وضعیت خوبی برخوردار است اما هنوز هم تقاضا برای خرید پرتقال در بازار بسیار کم است.

مهاجران درخصوص ادامه ورود انواع میوه قاچاق به بازار گفت: حدود ۲۰ قلم میوه در طول سال گذشته و در نزدیکی نوروز از راه قاچاق وارد کشور شد که ازجمله آن می‌توان به گلابی چینی، سیب فرانسه، آووکادو ترکیه، انگور شیلی و ... اشاره کرد.

وی در انتها به قیمت نوبرانه‌های بهار اشاره کرد و گفت: هرکیلو چاقاله بادام بین ۲۵ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان، توت فرنگی گلخانه‌ای بین ۱۲ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان و توت فرنگی بوته‌ای بین ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ش

      این قیمتها رو از کجا درمیارید.توت فرنگی کیلوئی ۴ تومانه نه ۱۲ تومان .اخبار دروغ دودش هم تو چش فقیر بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج