۵۱۰۴۳۰
۱۲۰ نظر
۵۴۷۹
۱۲۰ نظر
۵۴۷۹
پ

همسریابی با ربات تلگرام!

خیلی هایشان از طریق مؤسسات مشاوره جذب مؤسسه شده‌اند و تعدادی هم از طریق روبات تلگرامی مؤسسه پایشان به آنجا باز شده است. جایی که در آن افراد کیس‌های مختلف را به همراه عکس‌ها و خصوصیات اخلاقی خود ارزیابی می‌کنند و به واسطه روبات تلگرامی مؤسسه با هم گفت‌و‌گو می‌کنند.

روزنامه ایران - یاسمن صادق شیرازی: خیلی هایشان از طریق مؤسسات مشاوره جذب مؤسسه شده‌اند و تعدادی هم از طریق روبات تلگرامی مؤسسه پایشان به آنجا باز شده است. جایی که در آن افراد کیس‌های مختلف را به همراه عکس‌ها و خصوصیات اخلاقی خود ارزیابی می‌کنند و به واسطه روبات تلگرامی مؤسسه با هم گفت‌و‌گو می‌کنند
همسریابی با ربات تلگرام!

«۵۵ ساله، متأهل به همراه یک فرزند، شاغل در بنگاه، دارای ۱۰ دستگاه آپارتمان و به همراه یک ماشین شاسی بلند.» این‌ها خصوصیات آقای شماره ۷۱۸ است که برای پیدا کردن همسر دوم به سمینار ازدواج حضوری آمده است. در یک ردیف برای یافتن جفت گمشده خود روی صندلی‌هایی که از آن به نام «صندلی سفید» نام می‌برند، نشسته‌اند. سالن مرکز مؤسسه پر است از مردان و زنانی که خود را حتی به همراه بچه‌های قد و نیم قدشان به محل رسانده‌اند. البته خیلی‌ها زودتر از ساعت مقرر روی صندلی‌ها حاضر شدند تا موظف به پرداخت دو برابر مبلغ تعیین شده نشوند. هر کس برای حضور در این همایش باید ۱۵ هزار تومان می‌پرداخت. در اینجا خبری از رد و بدل کردن اسم و فامیلی‌های مختلف نیست. به هر فردی که برای ثبت‌نام پا پیش می‌گذارد یک شماره می‌دهند. همه یکدیگر را به واسطه شماره‌هایشان می‌شناسند.
آقای شماره ۷۱۸ که به دنبال همسر دوم می‌گردد، رو به حاضران تأکید می‌کند همسرش را دوست ندارد و تنها به خاطر بی‌پدر نشدن بچه‌اش او را نگه داشته است. او توان مالی تأمین همسر دوم خود را از هر لحاظی دارد و تنها از او توقع دارد یک پسر کاکل‌زری برایش به دنیا بیاورد. تعدادی از حاضران صداقتش را تحسین می‌کنند و تعدادی با شماتت به او زل می‌زنند. مدیر مرکز که آقای دکتر می‌نامندش تأکید می‌کند شماره ۷۱۸ از همسرش وکالت قانونی دارد و از لحاظ قانونی کارش مشکلی ندارد، هرچند که کار آقای ۷۱۸ مورد تأیید او و مؤسسه نیست.

مراسم معارفه

با اشاره مسئولان مرکز شرکت‌کنندگان بر اساس شماره‌هایشان خود را معرفی می‌کنند. به آنها تأکید می‌شود در طول جلسه حواس‌شان به شماره‌های یکدیگر باشد. چراکه در آخر ماجرا باید شماره سه نفر از افراد مورد علاقه‌شان را ثبت کنند تا آقای دکتر برای آشنا شدن با همدیگر برایشان پادرمیانی کند. شماره ۷۱۵ مردی ۶۳ ساله است که در سن ۶۲ سالگی از همسرش جدا شده. او دو فرزند بزرگ دارد که با مادرشان زندگی می‌کنند. آقای دکتر به طعنه به او می‌گوید فکر نمی‌کنی خیلی دیر به فکر طلاق همسرت افتاده‌ای و پوزخند می‌زند. البته حرفش تأثیری در پایین آمدن اعتماد به نفس آقای ۷۱۵ ندارد. با افتخار ادامه می‌دهد که او بازنشسته است و حاضر است با فرد مورد علاقه‌اش به هر شهری که بخواهند بروند. نوبت به شماره ۷۱۷ می‌رسد. او به همراه کودک ۴ ساله‌اش پا به داخل سالن گذاشته‌اند.
دستپاچه نام و فامیل خود را هم به همراه شماره‌اش تکرار می‌کند. اکرم می‌گوید در ازدواج قبلی‌اش شکست خورده و حالا برای پیدا کردن نیمه گم شده‌اش از «کرج» به اینجا آمده تا تکیه گاهی برای خود و فرزندش دست و پا کند. او مهربانی و شاداب بودن را از مهم‌ترین معیار‌های مرد ایده آل خود می‌داند. آقای دکتر هم برای بازار گرمی طرفداران اکرم می‌گوید او خیلی شاداب و جوان‌تر از سن شناسنامه‌ای‌اش به نظر می‌رسد.پس از حرف‌های آقای دکتر، به تعداد طرفداران اکرم افزوده می‌شود و چندین نفر شماره او را در برگه‌هایشان یادداشت می‌کنند.

تکیه‌گاهی برای سفر به کانادا

شماره ۷۱۸ خانمی ۵۵ ساله است که همه فرزندانش در کانادا زندگی می‌کنند.او در زندگی به دنبال مردی است که نقاب به چهره نداشته باشد و اوضاع مالی‌اش مناسب باشد تا بتوانند هر چند ماه یک بار به دیدن بچه‌هایش در کانادا بروند. پس از اینکه ۱۰۰ سوژه خود را به همدیگر توسط شماره‌های خود معرفی می‌کنند، نوبت به رأی دهی به یکدیگر می‌رسد. هر فرد حاضر می‌تواند به سه نفر رأی مثبت دهد. صدای جمعیت برای رأی‌گیری بالا می‌رود. از گوشه‌ای به گوشه‌ای از سالن باهم گفت‌و‌گو می‌کنند تا از شماره‌های یکدیگر مطلع شوند.

بعد از پایان رأی‌گیری آقای دکتر نتایج را با صدای بلند می‌خواند تا برای آشنا شدن آنها پا پیش بگذارد. شرکت‌کنندگان با اعلام شماره یک می‌گویند می‌خواهند با خواستگار مورد نظر گفت‌و‌گو کنند. شماره دو به معنای خریدن وقت برای فکر بیشتر است و شماره سه یعنی کیس مورد نظر باب میلشان نیست.

شماره ۸۱۸ مردی ۵۵ ساله و دارای ۲ فرزند است. او به خانم ۸۱۲ که ۳۴ ساله است و تا به حال ازدواج نکرده رأی می‌دهد اما در پاسخ فقط جواب «نه نمی‌خواهم» نصیبش می‌شود. آقای دکتر دوباره تأکید می‌کند که خانم‌ها و آقایان فقط شماره‌ها را اعلام کنند و از گفتن جملات اضافی پرهیز کنند. دومین برگه متعلق به خانم شماره ۸۸۸ است که شماره ۷۰۰ را انتخاب کرده اما هنوز آقای ۸۸۸ از جایش بلند نشده پاسخ می‌دهد بله و می‌خواهد با او وارد مذاکره شود. نوبت به سومین برگه می‌رسد. شماره ۸۸۳ به شماره ۷۱۲ رأی داده است. دو نفرشان وقتی از سر جای خود بلند می‌شوند صدای خنده جمعیت به هوا می‌رود. تازه معنای خنده جمع مشخص می‌شود، آقای شماره ۸۸۳ به اشتباه شماره یک آقا را در برگه ثبت کرده. او به خاطر اشتباهش از جمعیت عذر خواهی می‌کند.
همسریابی با ربات تلگرام!

روبات تلگرامی همسر‌یابی

خیلی هایشان از طریق مؤسسات مشاوره جذب مؤسسه شده‌اند و تعدادی هم از طریق روبات تلگرامی مؤسسه پایشان به آنجا باز شده است.

ماجرای روبات تلگرامی هم بسیار جالب است. جایی که در آن افراد کیس‌های مختلف را به همراه عکس‌ها و خصوصیات اخلاقی خود ارزیابی می‌کنند و به واسطه روبات تلگرامی مؤسسه با هم گفت‌و‌گو می‌کنند.

آقای دکتر هم آدرس کانال تلگرامی مؤسسه را که روی دیوار قاب شده به حاضران نشان می‌دهد و از آنها می‌خواهد همه عضو آن شوند تا با گزینه های دلخواه شان در تلگرام هم صحبت شوند.

تاکید هم می‌کند که در این روبات کلمه‌های خاصی فیلتر شده‌اند تا اعضا نتوانند حرفهایی خارج از عرف به زبان بیاورند.

قسمت « وی آی پی »

تعدادی از افرادی که برای شرکت در مراسم آمده بودند عضو VIP مؤسسه بودند.

البته برای این کار باید دو تا شش میلیون تومان پرداخت کرد تا مسئولان مرکز در طول سال 200 سوژه مناسب فرد را به آنها معرفی کنند.

وقتی یکی از شرکت‌کنندگان به مسئولان گله می‌کند که هیچ فرد مناسبی را پیدا نکرده آقای دکتر به او توصیه می‌کند جزو اعضای ویژه شود تا شانس ازدواجش بالا برود. در این میان یکی از زنان چادری ای که ۳۷ ساله است و جواب منفی به چندین خواستگارش در مراسم داده از آقای مشاور سؤالی می‌پرسد که با پرخاش او مواجه می‌شود.آقای دکتر می‌گوید وقتی به حرف من گوش نمی‌دهی و همه افرادی که از تو خواستگاری کرده‌اند را رد می‌کنی دیگر از من مشورت نخواه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دکان و بازار راه انداختن با استفاده از نیاز و مشکلات جامعه

    • بدون نام

      باید برخورد بسیار جدی بشه بااین پدیده. ومانعش شد وگرنه مشکل آفرین میشه. والاسبک مادر بزرگ ها وزن های محله خیلی بهتر ومطمئن تربود

    • بدون نام

      خوبه که ازدواج مدرن

    • golbahar

      همینجوریش که امکان ازدواج جوونها کمه هر کاری هم میان بکنن زود میان تو نت و تلویزیون و اینا در حد وحشتناکی ترسناک جلوش میدن و میگن بده که جوون بی خیال بشه.اینترنتی که بده تلگرامی که بده حضوری که بده سنتی که بده با واسطه که بده مدرن که بده تو خیابون آشنا شدن که بده آقا چی خوبه جوون همون کار رو کنه؟اینو بیاین بگین به جوونهای بنده خدا.نه حمایت از طرف خانواده دیگه دارن نه جامعه نه مسئولین.خل کردین جوونارو رفت پی کارش والا

    • بدون نام

      چ جالب و مسخره!

    • بدون نام

      عجب راه خوبی برای کسب درامد قابل توجه بیکاران

    • آنا

      ربات هم دروغه!همه دنبال دوستی هستن نه ازدواج

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • دریا

      بهترین همسرحضوری کجاست وتاچه حد میشه اعتماد کرد

    • بدون نام

      کم تر کسی از تو فصای مجازی دنبال همسره بیشتر دنبال دوستن البته نه همه

    • میلاد

      باسلام وخسته نباشید.ازدواج موقت یاهمون ازدواج سفیدعالیه بدرداینایی میخوره که نمیتونن ازدواج کنن بشرطیکه ازنظربهداشت دوتاشون خوب وتمیزوپاک باشن پاینده وبرقرارباشید.ب امیدموفقیت

    • مریم

      من به همه شما توصیه میکنم که اصلا وارد این سایت نشید چون من وارد شدم و فهمیدم طرف کلاهبردار حرفه ایه و یک میلیارد و دویست میلیون هم از دخترها و حتی پسرها کلاهبرداری کرده دلم خواست که شما رو اگاه کنم تا گیر ادمای ... نیفتید مثل من و امثال من

      پاسخ ها

      • میلاد

        چه جوری فهمیدین

    • بدون نام

      دنبال دخترخشکل وخوبم برای ازدواج

      پاسخ ها

      • بی نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        خودتم خوشگلی

    • بدون نام

      ازدواج موقت همون صیغه ست با ازدواج سفید فرق داره ،
      صیغه بازم یه چفت و بستی داره ،اگه زن باردار شد مرد باید زن رو عقد دائمی کنه ،
      ولی ازدواج سفید هیچ به هیچ

    • بدون نام

      دنبال ی پسر خوب ک واقعا قصد ازدواج داشته باشه میخام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

      • بدون نام

        سلام خوبین
        میتونیم اشنا بشیم

      • محمد

        دنبال ازدواج دائم هسم اهل کجایی؟

      • وحید

        منم مثله شمادنبال یه دخترخوب ومهربون وزندگی کن هستم اگه قابل دونستین باهم اشناشبم

    • mr,alavi

      باسلام،دنباله یه دوست دختر یا ازدواج موقت ،از ماهشهر،سربندر،خوزستان،تنها زندگی میکنم

    • حسین ضیا

      Message body
      با سلام وتشکر من حسین ضیا هستتم و 20 سال پیش بیماری مغزی داشتم و درحال حاظر پای چپ و دست چپم دچار اختلال است وگوش جپم نمیشنود وکنجکاو خیلی علاقه مند .روشن فکرهستم و قبل از بیماریم در مدرسه تیزهوشان درس میخواندم الان درتهرانم و35 سال دارم وبیکارم واحساس تنهایی زیادی دارم ولی ازطریق سرمایه میتونم خرج همسرم را بدهم ویک معلول کارمند میخواهم که با شخصیت وبا انگیزه باشه ومذهبی زیاد نباشه وسنش 25 تا 35 باشد وحقوقش حداقل یک میلون در ماه باشد -------------------------- خواهش میکنم با این شماره تماس بگیرید 09010761968

    • امبر

      دنبتل یه خانم برا صیغه هستم

    • بدون نام

      سلام.منم وارداین سایت شدم.اکثراقایون اینجادنبال دوست دخترهستند.اونهایی هم ک مردخوب هستنددنبال صیغه وازدواج موقت.بی فایده اس اگه خانمهااینجادنبال کیس مناسب براازدواج دایم باشن.اتلاف وقت هستش فقط.بهرحال این تجربه خودم هستش.

    • گلی

      اعضای گروه که اکثرا مریض روحی و مشکل دار و واسه تفریح و فان اومدن تواین کانال قصد واراده محکم برای زندگی نرمال ندارند

    • بدون نام

      مزخرفه

    • مریم

      سلام این روبات همسریابی ک فایدی نداره یادنبال دوستی هستن یادنبال هوس هستن این چ وضیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام خانم همه اون جوری که شما فکر میکنید دنبال هوس نیستن

      • بدون نام

        سلام بزنگ شاید به توافوق رسیدیم

      • بدون نام

        گل گفتی مریم جان

    • رعنا

      سلام . من تو سایت با کسی آشنا شدم.ازدواج کردم ، بدبختانه همسرم روانی و مريض بود ، ازدواجم بعداز 3ماه با شکست مواجه شد، اینجافقط جای تفریح و هوسبازی برای ملته ، هیچ اعتمادی ب تشکيل زندگى سالم نیست ..

      پاسخ ها

      • میلاد هستم

        برامن باز برعکس شد

    • زهره

      من ک تاحالاب کسی هنوزنتونستم اعتمادکنم ک بدونم واقعن دلش ازدواجه یاهوس

    • ياس

      اقايان فقط دنبال هوس و سرگرمي هستن اصلا حرفي ازازدواج نيست بنظرم وقت تلف كردنه تو اين سايت

    • علی

      سلام یه دختربامعرفت وباادب نیست09140520337

      پاسخ ها

      • نگار

        کی واقعا دنبال ازدواجه شمارشو بده

    • بدون نام

      تو دنیای واقعی نمیشه شریک زندگیت پیدا کنی چه برسه تو دنیای مجازی دنبال شریک زندکی بگردی

    • بدون نام

      همش چرته و مسخره و همه به دنبال دوست میگردن نه ازدواج

    • بابک

      خانمی جهت زندگی مشترک پیام بده سن حدود ۳۰ تا ۳۷

      پاسخ ها

      • زهرا

        سلام

      • بدون نام

        سلام وقت بخیر واقعا قصد ازدواج دارید

      • بدون نام

        سلام

    • مارال

      سلام
      به خانوما توصیه میکنم به این سایتها اعتماد نکنن

      پاسخ ها

      • فرزادم

        درسته دقیقا..ولی من یک اقا ک واقعا ازروی ناچاری رواوردم
        سایتها.ولی ب هرخانمی پیام دادیم باتمام شرایطمیش گف خوب بخصصوص ارزشهای اخلاقی وعاشقانه..بازم کسی بودکه چنین زندگی داعمی همراه باپول رو خواست

    • شهلا

      دنبال کسیم که نیازداره نیازش راجواب بدم

      پاسخ ها

      • میلادم

        بیاتلگرام09014205677

    • رضا

      خوبه ولی برای سن ۱۵ و۱۶ ساله ها جوان ها مثل من که دوست دختر پیدا کنن

    • ابراهیم

      الان وضع جوری شده هم انتخاب سخت شده هم شرایط زندگی

    • شبنم

      من واقعا دنبال زندگی هستم نه تفریح خوش گذرونی اگه واقعا کسی قصد ازواج داره بیا ید بیاد نه چیزی دیگه...

      پاسخ ها

      • امیر

        کجا بیاد؟

      • بدون نام

        کجا بیاد؟

      • Saboor Ayoubi

        با شما هم نظرم

    • بدون نام

      سلام دنبال یک دخترخوب واسه ازدواج دایم هستم

    • الی

      سلام . متاسفانه افرادی که تو اینجور سایتا هستن اکثرا دروغ میگن .‌ همش دنبال تیغ زدن و هوس و دوستی . کلا جوریه که وقتی ذاتشون رو بیشتر میشناسی دیگه قید ازدواجم میزنی. ‌من که تو این سایت انسان خوب و نرمال کم دیدم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        09014205677خداوند حفظتون کنه

    • بهرام

      همسر خارجی

    • سارا

      نظر منم. همون. نظره دوستمون هست. که گفت ادم نمیتونه توی دنیایی که زندگی میکنه یه کیس مناسب پیدا کنه. چه برسه دنیای. مجازی ممنون وخسته. نباشی. اگه آدم درست. پیدا شد به منم. بگید

    • بدون نام

      همه دونبال دوستین خبرازازدواج نیست

    • بدون نام

      سلام من خانوم مرسده ازمشهدهستم ویکساله عصوسایتم وتاحالا هرکسی اومده چه داعم وچه قیرداعم قصدمردم ازاری داشته وحتی بعدازیکسال سرکارت گزاشته رفته وفقط خدالعنتشون کنه که بااحساسات مردم بازی میکنندیاپیام برات میادیامدتها پیامی ازتوش دریافت نمیکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چندسالتونه

      • میلادم

        من دنبال یک کسی مقل شماهستمولی اذیت میکنند09014205677بیاین تلگرام

      • حسن

        سلام سالهاست دنبال يه کس خوب برای دایم میگردم ولی نیست شما هم نگرد به خدا نه قصد مردم آزاری دارم نه مزاحمت بخوايد عکس شناسنامه میفرستم

    • محنا

      همه آدم های تو سایت بد نیستن. ولی آتیش تر و خشک رو با هم میسوزونه

    • محنا

      همه آدم های تو سایت بد نیستن. ولی آتیش تر و خشک رو با هم میسوزونه

    • معصومه

      واقعا مردا خیلی دروغگو هوس بازن خیلی

    • محمد رضا رجبي

      من 57 سالمه و نيار به يك همسر 35 ساله دارم مسكن وحقوق تأجير هست احتياج واقعي به همسر دارم مجرد هستم اكه كسي طالب بود ادرس بده برم تحقيق

      پاسخ ها

      • Rahil

        قصدتون ازدواج دائم هستش یا موقت و خوشگذرونی

    • من دنبال یه مردخوب میگردم برای ازدواج خوزستان باشه

      مهربون باشه اخلاق داشته باشه دورغ نگه که من ازدورغ بدم میاد

    • زهرا

      این سایتا واقعا جای آدمای کلاش ودروغگو وهوسبازه،هیچ اعتمادی بهشون نیست من با صداقت تمام تو این سایت اومدم ولی آدم صادقی ندیدم حتی ادمی بود با دوتا اسم متفاوت دروغی تو سایت بود

      پاسخ ها

      • امیر توحیدم

        یه امتحانم منو....

    • زهرا

      اقایون این سایتها همشون واقعا مریضا وهمشون مشکل دارن که میان تو این سایتها درحالی که خانما واقعا صادقانه تو سایت هستن

    • فاطمه

      واقعا چرته ازدواج مجازی واقعا مسخره هست

    • فاطمه پورعصمت کورابی

      واقعا این سایتها فقط باعث گناه واختلال روحی میشه .اصلا به درد نمیخوره .وهر کی ازدواج کرده جداشدا

    • بی نام

      من دنبال یه شوهرخوب وصادق ازسن 28تا30هستم .یعنی آدمای توی سایت واقعا دروغگوهستن. ?

      پاسخ ها

      • امیر

        اشنا بشیم بعد

      • محمد

        تماس بگیر 09012437013

    • بی نام

      سلام میخوام وارد ربات تلگرامی طوبی بشم اما نمیشه چون یبار رفتم انصراف دادم میشه لطف کنید چجوری دوباره وارد بشم چون تو همه سایتا رفتم بهترین و صادقترینش طوبی بوده ممنون میشم

    • 09174795337

      منتظر شوهرم

    • 09174795337

      منتظر شوهرم

    • 09174795337

      منتظر شوهرم

    • سوگند

      من زیبام یکی رو میخوام خسیس نباشه

    • محمد

      سلام من متهل هستم بک فرزند دارم مالک رستوران هستم چون شغل دوم دارم نمیتونم اونجارو مدیریت کنم دنبال یک خانم مجرد یا مطلقه یا همسر مرحوم باشه میگردم جهت ازدواج و مدیریت رستوران همراه با محل سکونت حقوق ثابت کار و زندگی خودرو شخصی همه امکانات رفاهی فقط طرف اهل هیچ دود دم دوزو کلک نباشه 09012437013

      پاسخ ها

      • Rahil

        سلام خیلی اتفاقی توی این سایت پیامتون رو خوندم.قصدتون ازدواج دائم هستش؟وآیا از همه نظر همسر دوم رو حمایت میکنید؟و میتونیدبین همسران عدالت رو برقرار کنید؟

      • Rahil

        سلام وقت بخیر.خیلی اتفاقی پیامتون رو توی این سایت دیدم.قصدتون ازدواج دائم هستش یا موقت؟اگه ازدواج دائم هست آیا از همه نظر همسر دوم رو حمایت خواهید کرد؟

      • بدون نام

        سلامم

      • بدون نام

        سلامم

    • بدون نام

      عجیبه همه چی امیدوارم بتونم کاری واستون انجام بدم ..ولی ی حسی بهم میگه ی جای کار هنوزم میلنگه..خانم ها چرا همش ب پسرای بد میخورین؟!! حس میکنم معیاراتون هنوزم ..مثل بیرونه

    • بدون نام

      عجیبه همه چی امیدوارم بتونم کاری واستون انجام بدم ..ولی ی حسی بهم میگه ی جای کار هنوزم میلنگه..خانم ها چرا همش ب پسرای بد میخورین؟!! حس میکنم معیاراتون هنوزم ..مثل بیرونه

    • ناز

      همه فقط میخوان سر از اصرارت در بیارن متاسفانه همه دنبال هوس بازی هستن نه زندگی

    • بدون نام

      واقعاهمه اقایون دروغ گو.دنبال هوا هوس خود هستن گور پدر احساسات. خانومها

    • مهسا

      سلام اینجا خیلیها برای ازدواج موقت میان وخیلیها صداقت ندارن شماره میزارن وقتی میایی تلگرام فقط عکس میخوان این واقعا درست نیست

    • نازنین

      همه دنبال کثافت کاری هستن نه ازدواج یا زن دارن یا دنبال سکس و حرف های سکسی هستن خدا لعنت کنه همچین ادم های رو که وقت همدیگرو میگیرن به زندگی فقط به چشم بد با دید بد نگاه میکنن ی حرمت و احترام هم بد نیست متاسفم

    • رویا

      جالب اینه همه مهندس دکترن ...بعد نوشتن شغل آزاد. یارو اومده نوشته درآمد بالای ده میلیون از اونور نوشته خونه استیجاری یا بدون ماشین خب خاک برسرت فکر کردی ما پخمه تشریف داریم .

    • نگار

      من واقعا دنبال ازدواج با انسانی که انسانیت داره وبا خدا هست دنبال یه زندگی ارومم اگه کسی هست واقعا قصد دوستی نداره بگه

      پاسخ ها

      • حمید

        ای بابا این چه وضعیه ما جوونا به چه روزی افتادیم که نمیتونیم به کسی اعتماد کنیم و چشممون از همه ترسیده و تنهایی رو ترجیح میدیم

      • فرزادم

        سلام بنده همسری ک باشوهرش همنوا همسوبشه میپرستمش وفا تعهد عشق دراخر اسکناس واسش چاپ میکنم

    • رویا

      سلام یه اقای رو میخوام واسه دوستی و اینکه از لحاظ مالی ساپرتم کنه 09375434990

    • بدون نام

      سلام خوبین یه خانوم برای ازدواج میخوام

      پاسخ ها

      • ساغر

        سلاممم

      • بی نام

        حالا واقعا قصدت ازدواجه یا دوستی

    • محمد

      سلام دوستان.من ب نظرات بقیه کار ندارم میگم فقط خودت عقل داری ازش استفاده کن تو هر کاری.

    • هانیه

      توسایت جزدروغ فریب چیزی نیست

    • زهرا

      ساکن کرج مطلقه هستم دوتافرزنددارم دنبال شوهری صادق ومهربانم حالایاعقددائم یاموقت فقط میخوام تکیه گاهی باشه که ازلحاظ مالی بتونه ساپورتم کنه کسی بودشماره بزاره خودم بهشون میزنگم

    • سلام زهره هستم ساکن ماهشهر34 ساله مجرد

      شوهری صادق مهربان خون گرم باشه نام حلال دربیاره خانواده دوست باشه

    • امین

      دخترای آشغال که تو این سایتا دنبال پولو تیغ زدنن پسرا هم دنبال هوس بازی وسلام، لعنت به آدمایی ک ذهنیت یه سری دیگرو نسبت به ازدواج تغییر دادن چه دختر چه پسر

    • بدون نام

      دخترای آشغال که تو این سایتا دنبال پولو تیغ زدنن پسرا هم دنبال هوس بازی وسلام، لعنت به آدمایی ک ذهنیت یه سری دیگرو نسبت به ازدواج تغییر دادن چه دختر چه پسر

    • M

      یه درصدی هم ادمهای خوبی هستن که متاسفانه ما پیداشون نمیکنیم ، به قول دوستمون تر و خشک با هم میسوزن ، کاش محیطی بود که اونایی که واقعا قصدشون ازدواجه به دور از هر گونه کلک و فریبی با هم اشنا میشدن

    • امید

      سلام.امید هستم 34ساله . شاغل .تحصیلکرده.قدبلند و سالم سالم هستم و اهل دود وسیکار هم نیستم و به زبان انگلیسی آشنایی کامل دارم دنبال یه خانم قدبلند .خوشکل.لاغر اندام وخوش اخلاق هستم که توی روابط زناشویی داغ داغ باشه اگه چنین خانمی هست لطفا با من تماس بگیره.... مرسی. 09187911042

    • مهناز ۳۹ساله ازتهران

      مهنازهستم ۳۹سالمه خانم خوب مهربون خوش قلب خودم مستقل هستم شاغلم کارمی کنم درتولیدی اهل هیچـدود دمی هاهم نیستم

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        خوبه

    • مهدی

      مهدی۲۷ساله هستم
      دنبال یه ادم خوش قلب هستم برای ازدواج

    • شادی

      من دنبال یه مرد پخته 40 ساله میگردم خودم هم 25 سال دارم

    • سارا

      من 6 ماه تو سایتم همه مردا واقعا قصدشون سو استفاده هستش یا تیغ زدن خانما بهتون توصیه میکنم وارد سایت نشید وگول حرفای اقایون نخورید برا مثال میگم من قصدم ازدواجه عکس از کل اندامت میخوام که ببینم مناسبه من از فلان جات عکس میخوام چون من گرمم باید به دلم بشینی خانما نکنید فقط قصد ازار واذیت دارن بس

      پاسخ ها

      • سلام

        سلام خوبی

    • م

      درسته

    • بی نام

      واقعا همین طوره دخترا فقط برای ازدواج و پسرا فقط برای صیقه یا دوستی هیچ فایده ای نداره ای سایتها

    • بی نام

      خداوکیلی پسرا کاری نکنید که دخترا از هر چی ازدواجه تنفر پیدا کنند یکم ادم باشید

    • آتنا

      همه پسرا دنبال دوستین و پسر خوب پیدا نمیشه تو دنیای واقعی چه برسه مجازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج