جاباما
۵۱۰۵۱۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت الله جعفری: کسانی که از نظام گلایه دارند، نیز باید در انتخابات شرکت کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه گفت: دو تکلیف در انتخابات داریم، یکی حضور گسترده همه اقشار است و باید همه حتی کسانی که از نظام گلایه ای دارند، در انتخابات شرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه گفت: دو تکلیف در انتخابات داریم، یکی حضور گسترده همه اقشار است و باید همه حتی کسانی که از نظام گلایه ای دارند، در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله"سیدیحیی جعفری" عصر امروز ۲۰ فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید با تشکر از دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی اظهار کرد: ماه رجب ماه بسیار ارزشمندی است و باید با استفاده از فرصت این ماه و ماه های شعبان و رمضان با فرهنگ اسلام بیش از گذشته آشنایی پیدا کرده و بیشتر و کامل تر فرهنگ دین را بفهمیم و به آموزه های اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده و بهره برداری از ادعیه ماه ها به ویژه ماه مبارک رمضان افزود: باید مسوولان به ویژه استاندار به مساجد و شعائر دینی توجه کنند و مردم در حکومت اسلامی انتظار دارند.

آیت الله جعفری تصریح کرد: نماز جماعت ثواب و آثار ارزشمند بسیاری دارد که نباید از این فریضه غافل شد و مسوولان تلاش کنند که نماز خود را در مساجد به جا آورند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به ۱۳ رجب و سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام بیان کرد: به اجماع شیعه و سنّی، امیرالمومنین علیه السلام در خانه خدا متولد شدند که امتیاز بزرگی برای آن حضرت است.

وی با اشاره به اینکه امام علی علیه السلام فرمودند"هیچ سرمایه ای بالاتر از عقل، هیچ میراثی ارزنده تر از ادب و هیچ پشتیبانی مانند مشورت نیست"، اظهار کرد: عقل منشاء همه خدمت ها و خوبی هاست و هر جا در کارها با اهل آن مشورت کنید، به نفع شماست.

آیت الله جعفری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه گفت: دو تکلیف در انتخابات داریم، یکی حضور گسترده همه اقشار است و باید همه حتی کسانی که از نظام گلایه ای دارند، در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات مربوط به جامعه است و اهمیت زیادی دارد و دقت در انتخاب نیز خیلی مهم است و اگر شخص صالحی را انتخاب کنیم، به نفع مملکت خواهد بود و باید نهایت تلاش را بکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمان تاکید کرد: حضور همه ما در انتخابات موجب آبروی نظام است و ملت ایران این کار را بارها انجام داده و در اردیبهشت ماه نیز همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حضور در انتخابات تایید وضعیت موجود است. آیا وضعیت موجود وضعیت قابل قبولی است؟ به نظر من خیلی خیلی از حال و هوای اوایل انقلاب فاصله گرفتیم.

    • بدون نام

      انشالله علبردی مردم هم مد نظر قرار گیرد تا مردی شرمنده زن بچش نشود

    • سیما

      حضوردرامتخابات که وظیفه هرایرانی انقلابی ووطن پرسته اما اگر میخواهیم آبروی نظام تمام وکمال حفظ بشه باید اختلاسگران رو یه گوشمالی درست وحسابی بدید..حیفه گروهی دغل باز با زیاده طلبی وچپاولگری آبروی نظام اسلامی رو درداخل وخارج به بازی بگیرندوبه ریش همه بخندن وآزادانه بچرخند.

    • بدون نام

      امنخابات یعنی مردم کسی را انتخاب میکنن همه کسانی که که انقلاب اسلامی را فبو ل دارن میتوانن در انتخابات کاندید شون باید شدرایطی فراهم شود که یک فرد عادی هم بتواند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج