جاباما
۵۱۰۹۰۳
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

ذوب شدن آسفالت توسط دوج چلنجر!

کمتر از یک هفته به معرفی مدل جدید دوج یعنی دمون مانده است. این خودرو قرار است در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شود. می‌توان با اطمینان گفت که مورد انتظارترین خودرو در این نمایشگاه، همین خودرو است.

وبسایت دیجی رو - امیرعلی عامری: کمتر از یک هفته به معرفی مدل جدید دوج یعنی دمون مانده است. این خودرو قرار است در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شود. می‌توان با اطمینان گفت که مورد انتظارترین خودرو در این نمایشگاه، همین خودرو است. از همین الان نقدها و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره این خودرو وجود دارد. معرفی بسیاری از خودروهای دیگر کمپانی‌ها، با حضور دوج دمون آنچنان به چشم نمی‌آید و رونمایی از دمون، اگر مهم‌ترین رویداد نمایشگاه خودروی نیویورک نباشد، بی‌شک یکی از مهم‌ترین‌هاست.
ذوب شدن آسفالت توسط دوج چلنجر!

ذوب شدن آسفالت توسط دوج چلنجر!

دوج اطلاعات زیادی درباره این خودرو منتشر نکرده است و قرار است همه چیز در روز معرفی اعلام شود. بنابراین جز چند تیزر خلاقانه و چند عکس، چیز دیگری درباره دمون موجود نیست.

تمام چیزی که می‌دانیم، این است که تمام خودروهای دوج می‌توانند آسفالت را ذوب کنند و خیابان را به آتش بکشند! معرفی دمون در نمایشگاه خودروی نیویورک هم بهانه‌ای شد تا این ویدئو را با شما به اشتراک بگذاریم. ویدئویی که در پایین صفحه می‌توانید مشاهده کنید، ذوب شدن آسفالت توسط دوج چلنجر SRT هلکت (Hellcat) را به تصویر می‌کشد. دوج چلنجر هلکت با دارا بودن موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژ تنها بازمانده از نسل خودروهای عضلانی آمریکا محسوب می‌شود. این خودرو 707 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و در 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.گرچه شتاب این خودرو رقم خیلی چشمگیری نیست، اما برای یک خودروی 26000 دلاری (حدود 100 میلیون تومان) فوق‌العاده است!

در ادامه می‌توانید شاهد یک ویدوئوی جذاب از دوج چلنجر هلکت باشید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ذوب شدن آسفالت توسط دوج چلنجر!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج