۵۱۱۰۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

جلسه محرمانه کی روش با کفاشیان نتیجه داد

مهدی رحمتی به تیم ملی بازگشت

«پاسپورت رحمتی به سفارت قطر فرستاده شد» این خبری است که از فدراسیون فوتبال بیرون درز کرده و نشان می دهد که مشکل حضور مهدی رحمتی در تیم ملی حل شده است.

مهدی رحمتی به تیم ملی بازگشت

روزنامه تماشا: «پاسپورت رحمتی به سفارت قطر فرستاده شد» این خبری است که از فدراسیون فوتبال بیرون درز کرده و نشان می دهد که مشکل حضور مهدی رحمتی در تیم ملی حل شده است.

روز گذشته خبر رسید که پاسپورت مهدی رحمتی به همراه سایر بازیکنان تیم ملی به سفارت قطر برای صدور ویزا فرستاده شد. تیم ملی ایران در روز 14 خرداد مقابل قطر قرار می گیرد و مقدمات خروج بازیکنان تیم ملی از روز پنجشنبه آغاز شده است.

این خبر درحالی منتشر می شود که مهدی رحمتی در روز اول بهمن ماه سال 91 از تیم ملی کناره گیری کرد. او دلیل این بازنشستگی موقتی را اعلام نکرد اما موضعگیری های او در روزهای بعد از کناره گیری نشان می داد که این تصمیم به خاطر اختلاف نظر با سرمربی تیم ملی گرفته شده است.

مهدی رحمتی به تیم ملی بازگشت

کارلوس کی روش البته بلافاصله بعد از مصاحبه رحمتی علیه او موضع گرفت: «برای رحمتی آرزوی موفقیت دارم. او شانسی برای بازگشت به تیم ملی ندارد.»

مصاحبه کی روش آتش اختلاف را تندتر کرد و رحمتی هم اظهارنظری جنجالی علیه سرمربی داشت. با دعوت دانیل داوری به تیم ملی به نظر می رسید که کار تیم ملی و رحمتی فعلا تمام شده باشد اما نیمکت نشینی داوری در دیدار مقابل کویت ثابت کرد که داوری شماره یک مورد نظر کی روش نیست.

نمایش خوب مهدی رحمتی در بازی های استقلال و تاثیر او در قهرمانی آبی ها سبب شد که تلاش ها برای دعوت دوباره او به تیم ملی آغاز شود. او هفته قبل در برنامه ۹۰ حاضر شد و از مردم به خاطر کناره گیری از تیم ملی عذرخواهی کرد.

همه اینها کمک کرد که کی روش نگاهی دوباره به دعوت رحمتی داشته باشد. البته روز پنجشنبه جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار شد. رییس فدراسیون فوتبال و دبیرکل با سرمربی تیم ملی جلسه داشتند. جلسه ای که به نظر می رسد به دعوت رحمتی به تیم ملی منجر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدصالح

      نه که خیلی هم خوب دروازه بانی میکنه! بخاطر نداشتن دروازه بان مجبوریم رحمتی رو بذاریم

    • اتیش

      چرا شعر میگی اقای صالح در حال حاضر رحمتی بهترین دروازه بونه اسیاست

    • بهاره

      بدون رحمتی تیم ملی هیچه.مطمئن باشین بدون اون به جام جهانی ام صعود نمیکنیم اینو مطمئن باشین.استقلال بدون رحمتی محال بود قهرمان بشه.کی روش مدیون رحمتیه نباید باهاش اینقدر لجبازی کنه.بخاطر مردمم که شده باید رحمتی رو دعوت کنه

    • سارا

      از اقای کی روش تقاضا دارم مهدی رحمتی رو به خاطر ما مردوم ایرانم که شده به تیم ملی دعوت کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج