۵۱۱۱۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

یزدانی: تا ۳ ماه نمی‌توانم پایم را تکان دهم

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی آزاد جهان گفت: فعلا قصد خداحافظی از کشتی را ندارم و برای بازگشت به تشک کشتی بسیار باانگیزه و امیدوار هستم.

خبرگزاری فارس: دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی آزاد جهان گفت: فعلا قصد خداحافظی از کشتی را ندارم و برای بازگشت به تشک کشتی بسیار باانگیزه و امیدوار هستم.

رضا یزدانی درباره روند درمانی پای مصدومش بعد از عمل جراحی در آلمان گفت: خوشبختانه پزشک معالجم از عمل رضایت داشت، اما تا 3 ماه نباید پایم را حرکت دهم. موارد مورد نظر را طبق دستور پزشک انجام می‌ده؛. البته پایم کمی عفونت داشت که با مصرف آنتی‌بیوتیک خوشبختانه برطرف شده است و مشکل خاصی نیست.

وی درباره ادامه روند درمانی خود افزود: تا ۳ ماه نمی‌توانم پایم را تکان دهم و بعد از ۳ ماه باید بار دیگر توسط پزشک جراحم ویزیت شوم تا ببینیم شرایط به چه گونه است و بعد از آن است که باید فیزیوتراپی را آغاز کنم.

یزدانی در رابطه با احتمال بازگشتش به کشتی گفت: در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توانم پایم را حرکت دهم تا ارزیابی دقیقی از شرایط آن داشته باشم و اظهار نظر کنم. اگر مصدومیت نداشته باشم و بتوانم راحت تمرین کنم حتما کشتی را ادامه می‌دهم.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان تصریح کرد: همه چیز به بعد از فیزیوتراپی و نتایج درمانم بستگی دارد، اما فعلا قصد خداحافظی از کشتی را ندارم و برای بازگشت به تشک کشتی بسیار باانگیزه و امیدوار هستم. سال‌هاست که با همین شرایط (مصدومیت) کار می‌کنم، اما دیگر نمی‌توانم؛ تا جایی که توان داشته باشم سعی می‌کنم به این راه ادامه دهم چون احساس می‌کنم به مردم بدهکار هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج