جاباما
۵۱۱۲۸۴
۸۶ نظر
۵۰۰۰
۸۶ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای مدیری! چرا دوران احمدی نژاد دلسوز نبودید؟!

هر چه به انتخابات نزدیک می شویم، بسیاری از اتفاقات در کشور بیشتر رنگ و بوی انتخابات می گیرند. مهران مدیری طناز و کمدین مشهور که چندی است با برنامه ی «دورهمی» به صداوسیما برگشته است، نیز ظاهرا علاقه ای ندارد از این قاعده مثتنثا باشد.

پایگاه خبری انتخاب - رضا اصلانی: هر چه به انتخابات نزدیک می شویم، بسیاری از اتفاقات در کشور بیشتر رنگ و بوی انتخابات می گیرند. مهران مدیری طناز و کمدین مشهور که چندی است با برنامه ی «دورهمی» به صداوسیما برگشته است، نیز ظاهرا علاقه ای ندارد از این قاعده مثتنثا باشد.

همه چیز از سخنان تند و تیز و کنایه آمیز مدیری به محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در آذرماه شروع شد، فردی که حین مذاکرات هسته ای و و حصول توافق به یکی از محبوب ترین چهره های ایران بدل شده است. مدیری با لحنی طعنه آمیز که بسیاری او را تکه پرانی به ظریف تلقی کردند، گفت: «ما حتی نمی‌توانیم تصورش را کنیم که یه عده با چه جرأتی به عملیاتهای بی بازگشت در جنگ می‌رفتند. اگر ما بودیم چه می‌کردیم؛‌ امروز که شرایط کاملاً عادیه جواب آن دل و جرأتهای خارق العاده را با سازشکاری و منفعت طلبی می‌دهیم. اگر دل و جرأت بعضی از کارها را ندارین؛ چرا پستهایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرأت می‌خواهد! تو که نمی‌توانی بتمرگ خانه‌ات!». این سخنان پر از نیش و کنایه اما بی پاسخ نماند، بسیاری در فضای مجازی مدیری را مورد عنایت خود قرار دادند، انتقادات آنچنان اوج گرفت، مدیری که ادعا دارد مردی نیست که نسبت به سخنانش توضیحی به مخاطبش بدهد، روی آنتن شبکه یک از تفاسیری که از سخنانش شده بود، اعلام برائت کرد.

اما ظاهرا مدیری به هر دلیلی قصدی برای پایان دادن به این ماجرای دو پهلو سخن گویی اش را نداشت. سخنان چندین باره ی او که بوی انتخابات از آن به مشام مخاطب می رسید، سخت بینندگان «دورهمی» را آزار داد. او پس از چندین نوبت تاختن به دولت روحانی، اخیرا در ۱۴ فروردین گفت: اگر انرژیها مثل چهارسال قبل و زمان انتخابات بود الان بوی نفت بیشتری توی سفره ها میپیچید و مردم جنوب حداقل دو سه روز در سال از آسمان آبی سهمی داشتند....دلیل اینهمه تنبلی رو هنوز دانشمندا نتونستن پیدا کنن ممکنه ارثی باشه و ژنتیکی یا خودخواسته.

مدیری که ظاهرا تاب انتقاد مخاطبان خود را ندارد، گلایه های مردم از مردی که واژه «پاچه خواری» را در جامعه مصطلح کرد، به رسانه ها نسبت داد و آنان را به شکل توهین آمیزی «قلم فروش» خطاب کرد.

شاید برخی به خاطر نداشته باشند اما مروری هر چند اندک به روند برنامه سازی مدیری، نشان می دهد که این نخستین بار نیست که او همگام با سفارش دهندگان، سوژه سازی می کند. سریال نقطه چین که در سال ۸۳ و اواخر دولت اصلاحات از رسانه ملی پخش می شد، در یکی از قسمت های خود بینندگان را با معرفی شخصیتی به نام «شهرام» که نام «شهرام جزایری» را در آن زمان به ذهن هر کس متبادر می کرد، شوکه کرد. «شهرام» بر طبق روایت مدیری، در پشت صحنه ی بسیاری از اتفاقات و تعداد زیادی از کاندیداها بود. این خاصیت و ویژگی مدیری را شاید بتوان همرنگ شدن با جماعت و دویدن به هر سویی که باد وزید، دانست، چه اینکه در روزهای اوج محبوبیت دکتر ظریف، مدیری، ایشان را پیش از آغاز توزیع «شوخی کردم»، به لوکیشن دعوت کرد و تمام و کمال، حض کامل از تبلیغاتی که توانسته بود از حضور وزیر خارجه بدست آورد، برد.

از عجایب روزگار است، مردی که در چندین سال اخیر همواره با صداوسیما بر سر آگهی و مسائل مالی دچار درگیری و تنش بوده، این روزها چطور اینچنین به برنامه ای روتین که همواره مورد تنفر او بوده، دل بسته است؟ «دورهمی» ای که بارها او صداوسیمای کم بینننده را به شکلی کاملا عیان تهدید به پایان برنامه کرده است و این روزها پس از وقفه ای اندک در ایام عید، مجددا در حال پخش است.

جدا از این مسائل، مدیری همواره در ۲۵ سال گذشته برنامه هایی چه در صداوسیما و چه در شبکه ی خانگی در حال پخش داشته است، چرا او یکبار هم در طول ۸ سال مدیریت معجزه هزاره سوم، آن روزها که داد و فغان مردم از سوء مدیریت درآمده بود، لب به دلسوزی و اعتراض نگشود؟ البته شاید برای این کمدینِ به زعم خود همه چیز دان و خاص که از پول های بیت المال در صداوسیما برج و بارویی برای خود به پا کرده، تورم ۴۵ درصدی دیروز و ۹ درصدی امروز توفیقی نداشته باشد.

ممکن است برخی براین باور باشند که مدیری همچون که خود مدعی است، دلسوزانه این سخنان را به زبان می آورد، اما سوابق برنامه سازی های او و اظهارات این طناز، حکایت از آن دارد که «خیر»! شاید پای قصد و غرض و قول و قرار دیگری در میان است. مضاف بر آن، اگر مدیری در همه ی ادوار، اظهار دلسوزی کند و نسبت به شرایط انتقاد کند، امر بسیار مثبت و تحسین برانگیزی است، اما زمانیکه در یک دوره ی خاص، او در چندین نوبت مدام حرفی را تکرار می کند، هر فردی به سادگی می تواند منشا آن را حس کند.

ای کاش، او حدالمقدور نگاهی به برخی از دوستان سینمایی خود که برچسبِ «پاچه خوارِ قدرت» به آن ها خورده، می انداخت و برنامه و آبروی سی ساله اش که ثمره ی سال ها زحمت و فعالیت است، اینقدر ارزان به حراج نمی گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدربی جنبه اید
      مهران مدیری کلا دودقیقه بیشترانتقادکرد؟
      عوضش شماچهارساله داریداحمدی نژادرومیکوبید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        روحانی به شما چی داده که اینقد دارین حرص میخورین؟

    • بدون نام

      اقای مدیری خسته نباشیند حرف دل مردم را میزند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مردم هرگز در صدا وسیما زده نمیشه.البته شاید باید بپرسیم کدوم مردم؟!

      • دکتر امین

        مدیری مردمو انتخاب کرد...نه وعده های پوچ دولت فعلی رو...برای همین نقد منصفانه و واقعی کرد

    • بدون نام

      کا ش اقای مدیری ااین انتقادرابخواندوپاسخ قانع کننده ای بدهد.

    • بدون نام

      مگه مشکل احمدی نژاد چی بود لامشکل مشکل از من که نگاه به عقب میکنم بایدجلو دیدپیشرفت کرد

    • بدون نام

      نون به نرخ روز خوردن همینه دیگه .حتما از این برنامه های دستوری پول خوبی گیرش میاد.میدونه که تو این 8سال میتونه پول خوبی به جیب بزنه چون در 8 سال اتی که اصول گراها بیان از این پول ها و انتقادها خبری نیست.

    • بدون نام

      حالا شما شدی کاسه داغ تر از آش.....

    • بدون نام

      دلسوز بود که ممنوع التصویر شد.چون میدونستن باشه چی میگه

    • وحید

      قبلا دوسش داشتم ولی الان نه..کی بود ک تو دوران احمدی نژاد حتی اجازه نداشت بیاد تو کانالای تلوزیون خودشو نشون بده..بازم ایول ب روحانی ک بهت میدون داد دورهمی رو بسازی نمک میخوری نمکدون میشکنی.‌

      پاسخ ها

      • رئال مادرید

        شبهای برره1384
        قهوه تلخ1384
        سیاسی ترین طنزهای تاریخ ایران در دولت قبل

      • محمد

        موافقم

    • اردشیر

      اگه همه مثل مدیری اشتباهات مسئولینو مورد انتقاد قرار میدادن هیچ مشکلی نداشتیم پس مخاطبین مخالفش به قربانش

    • الف

      چرت وپرت نوشتین.چون اون موقع نگفت دلیل نمیشود که الان هم لال بشه.چپاول این دولت بیشتراز سایر دولتهاست

    • بدون نام

      احسنت

    • 45454

      عجب نقد بیخودی

      مشخصه که دارید میسوزید...

    • بدون نام

      در شهر بی هنر و بی اندیشه فیلم و سریال و تئاتر وسینما، او که یاد آور نقش جاهلان فیلمفارسی است،در نقش یک چشم شهر کورها به برکت وجود یک تیم خوش شانس فی‌البداهه. گو. ظاهر شد.اما این پایان ماجرا نبود. اکنون او در این بازار دلال و سرمایه و فقط سود محور، بدنبال هدف وسیله را توجیه. می کند می باشد..در ضمن فراموش نکنیم که او یک دلقککمدین نیمه حرفه ایست.

    • سعید ف

      لطفا کلمات را صحیح به کار گیرید ،توفیق اشتباه وتوفیر صحیح میباشد.

    • محمد

      من و خانوادم مدتهاست برنامه ايشون رو نگاه نميكنيم به اين دليل كه قبلأ ايشون رو شخصيتي مستقل و دلسوز ميدونستيم ولي سبقه ايشون و نحوه گفتمان ايشون باعث آزردگي شد و چهره مثبت ايشون با يك گردش ناگهاني به منفي تنزل پيدا كرد اميدوارم آقاي مديري به خودشون بيان و سابقه درخشان خودشون رو خرابتر از اين نكنن

      پاسخ ها

      • مهناز

        چون نقد منصفانه کرده اقای مدیری این همه هجمه میشه..وگرنه مثل دولت فعلی اگه خاصیتی نداشته باشی کسی کاری باهات نداره...دقیقا درست گفت ..درود بر مهران مدیری

    • بدون نام

      درد شما٬ خار چشم شما ظاهرا فقط احمدی نژاده. پس بمیرید و کور شوید ازین درد. مملکت تو سراشیبی افتاده که صدای مهران مدیری طرفدار اصلاحات رو هم درآورده. بازم شما خودتونو زدین به نفهمی.

    • بدون نام

      واقعا از آقای مدیری بعیده شما دیگر چرا آقا مدیری؟

    • بدون نام

      یقینا اگر دورهمی زمان احمدی نژاد اجرا میشد همین اتفاق می افتاد. این اصلاح طلبان دلسپرده چقدر بی جنبه اند!

    • علی قمی

      مسىولین همه غلطی میکنن ومیخان گندش در نیاد بعد گیر میدن به یه طنزساز.اقایون طنز یعنی همین

    • بدون نام

      الان که همه چیز دست دولت بی تدبیر هست پس مدیری باچه خواری چه کسی را میکنه؟حرف حقیقت برای این دولت سخته دوره آقای احمدی نژاد مشکلی نبود که این مرد بزرگ بخواهد بگوید

    • میلاد

      اخه توی هشت سال دولت پاکدست ممنوع التصویر بودند....

    • کریم امیری فر

      نظر مهران مدیری نظر بسیاری از مردم هست تا کی عده ی تک تیرانداز باید ترور شخصیتی مخالفان داشته باشند یک جماعت تا خدا خون میدهند یک جماعت بوی طاعون میدهند

    • بدون نام

      کاملا موافقم

    • منتقد

      زبان هنرمند زبان مردم است. که در قالب هنر به نقد جامعه میپردازد.
      مردم هنرمندانی چون مهران مدیری را با قلم بدستانی همچون شما و مسئولانی که وعده های دیروزشان را که امروز محقق نشده انکار میکنند و بیشتر از چهار سال در منصب و پست خود نیستند، عوض نمی کنند.

    • الما

      نويسنده اين متن چقدر پول گرفتي اينقدر درمورد مهران مديري بد بنويسي؟؟؟؟ من نميفهمم اصن
      تو نمايشگاه دچار گف جامعه ما سياسيه يني همه دوس دارن برداشت سياسي و بدي داشته باشن اين اواخر تو كلام اخراش سياسي حرف ميزنه ولي حرف دل ملت رو ميزنه اينكه تو اين چهار سال روحاني چي كار كرد؟ حرف بديههه؟ اتفاقا چون درسته به مذاق خيلي ها خوش نيومده
      پي نوشت: اين وضعيت بد زمان دوره قبل هم بوده و مهران مديري الان برنامه اي رو در اختيار داره كه ميتونه حرفاشو بگه اگه دوره پيش همچنين برنامه اي بود قطعا اين اتفاق باز هم ميوفتاد. و اينكه امار رو نگاه كني دورهمي جزو برنامه هاي پر مخاطبه

    • مجيد

      اقا بزاريد اين ادم كوجك هر روز خودش را بيش مردم عزيز ايران كوجكتر كنه !!!!

    • بدون نام

      دلیل کاهش تورم کاملا مشخصه و روحانی کار خاصی نکرده..
      چرا تو این خبر فقط خواستید مدیری رو بزنین.
      شاید مدیری یکم زیاده روی میکنه ولی کسایی که میفهمن چی میگه گندکاری احمدی نژاد رو هم میدونن...
      مردم راضی ان چون یکی تو رسانه برای اولین بار حرف درست رو میزنه

    • بدون نام

      دمت گرم مدیری ادامه بده

    • احمد

      سلام دراين دولت همه منتقدين موردعنايت قرارگرفتن مديري اگه انتقادميكنه به خاطراينه كه فعلااين دولت سركاره طبيعي نقدبشه اماتأسف اوراينه كه حزبي بامنتقدين برخوردميشه واين دولت دولت راستگويان هم نام گرفته انصافأتواين چهارسال چه شد؟!!!!شمامثل اينكه تواين جامعه نيستين!!!!!

    • مرتضی جعفری

      دمش گرم خداوکیلی هر چی مدیری میگه راست میگه بعدشم کی گفته مدیری داره از احمدی نژاد دفاع میکنه مدیری تو دولت احمدی نژاد ممنوع تصویر شد بعد بیاد ازش دفاع کنه شما بجای این که بیاید مدیری رو خراب کنین برید گندی که زدید رو جمع کنین

    • مهدی

      نویسندگان محترم سایت برترین ها لطفا اتش بیار مهرکه نباشید

    • بدون نام

      بیایید اینطور نگاه کنیم که مدیری در دوره ی احمدی نژاد اجازه ی نداشت که صحبت کند وکلا از.سیما رفت.در دوره اصلاحاتم انتقاد میکرد.دلیل نمیشود کسیکه اجازه ندارد در برهه ای حرف بزند ازوضعیت موجود راضی.باشد.

    • بدون نام

      مهران مدیری یعنی پول پول پول
      قراردادش با صدا و سیما رو اگر جرات داره مبلغش رو منتشر بکنه تا ثابت کنه برای پول این کارها رو نمیکنه

    • بدون نام

      مدیری چون اهل جنوب هست لابی نداره.اگه تهرانی یا غربی(ایران) بود الان بهتر از حرفاش بهره برداری میشد،واین نویسنده معلوم الحال جرات این شعرا را نداشت.شاید هم این نویسنده یکی از همین قلم فروشا باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسرم مهران مدیری اهل جنوبه؟ حالت خوبه؟

    • بدون نام

      نون به نرخ روز خور و پاچه خوار برازنده مدیری هست

    • بدون نام

      مدیری اگر نان به نرخ روز خور بود زمان احمدی نژاد ممنوع التصویر نمیشد و الان هم که باید از این دولت تعریف میکرد. برعکش گفتین چرا؟

    • بدون نام

      اکبر عادی و مهران مدیری نان به نرخ روز خورند هنرمند باید آزادمرد باشد

    • هادی امیران

      سلام بر مهران مدیری
      خیلی کاره خوبی کرد

    • زرتاک

      درود بر هنرمند عزیز کشور آقای مدیری....

    • بدون نام

      مدیری چون در صدا و سیما کار می کنه ،منافعش ایجاب می کنه که مواضع همسو با صداسیما داشته باشه. فقط یک دوره کوتاه که از تلویزیون بیرونش کرده بودند کمی وا داد! هر وقت این شخصِ مدعی، خودش و عملکردش رو در این بیست ساله که بی رقیب و با رانت ویژه در صدا و سیما تازوند و انواع بی اخلاقی ها رو در جامعه به خصوص در نسل جدید رواج داد نقد کرد و در قدم بعدی عملکرد سازمان صدا و سیما رو ، بعد می تونه در مورد دولت هم مزه بپرونه! البته دریغ از کمی بامزگی در این آدم تکراری!

    • بدون نام

      اونموقع خب پول نمیدادن واس دلسوزی،الان پول خوبی میدن،نون به نرخ روز خوردن یعنی همین دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      مدیری نان به نرخ روز می خورد.

    • بدون نام

      آخه اون زمان پول نمیدادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

    • دکتر امین

      دقیقا اقای مدیر امثل شما رومیگفت ..دقیقا شما
      معلومه که سنگین تموم شده نقد های منصفانه اقای مدیری
      شما زمان دولت قبل نگاه کنید به نقدهایی که داشتید با وضعیت حالا خودتونو مقایسه کنید ..شما چرا اینقدر وا دادید والان اینطور پاچه خواری دولت فعلی رو میکنید و دولت گل و بلبل نشون میدید...متاسفم برای انتخاب که چیزی جز بی محتوایی نداشت و نداره..

    • دکتر امین

      دقیقا اقای مدیر امثل شما رومیگفت ..دقیقا شما
      معلومه که سنگین تموم شده نقد های منصفانه اقای مدیری
      شما زمان دولت قبل نگاه کنید به نقدهایی که داشتید با وضعیت حالا خودتونو مقایسه کنید ..شما چرا اینقدر وا دادید والان اینطور پاچه خواری دولت فعلی رو میکنید و دولت گل و بلبل نشون میدید...متاسفم برای انتخاب که چیزی جز بی محتوایی نداشت و نداره..

    • علی

      مدیری طرفدار سرسخت احمدی نژاده نمیدونم از چی این آدم خوشش میاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوکیلی چرا دروغ میبافیو خودتو مدیون میکنی؟نزدیک ترین هنرمند به ظریف و دوست ظریف همین مدیریه نزدیک ترین آدم به خاتمی هم بود.

    • بدون نام

      اقای مدیری وامثال مدیری از روی نقشه وسیاست سخن میگویند وگرنه اینا هیچوقت دلشون واسه مردم نمیسوزه

    • بدون نام

      متاسفم برای همه به جای این که حواسمون به اناخابات و نامزد ها و اصلح ها و انتخاب درستی که قراره بکنیم باشه درگیر چه چیزای مسخره ای میشیم
      آقای مدیری در زمان دولت قبل هم فیلم کاملا سیاسی قهوه تلخ رو ساختن ،پس الکی تهمت نزنید

    • بدون نام

      اخه آقای مدیری در دوران احمدی نژاد اجازه فعالیت داشت بعدام مگه بعد اصلا باید به مردم عادی اجازه بدن شاید بعضی از این حرفها تاثیر بزار آخه مگه دوروغ میگه ما به چه روزی افتادیم خون شهدا جواب اون کسی که داره به این مردم ظلم میکنه و از پول مردم برای خانوادش امکانات رفاهی درست کرده بده خجالت بکشید شما کجا میخواهید ببرید یکم برای ملت قدم بگیرین آخرش مرگ خدا ما بنده ها رو میشناخت که به امام زمان اجازه ظهور نداد چون روزی میگویم همه چیز مایم خدا کجا وجود دارد خدا جوابتون میده البته ما بندها بی حیا تر از این حرفهایم

    • بدون نام

      سلام
      شما کجای آقای روحانی هستی نکنه کلیددار هستی رو نمیکنی بنده با 300تومن درامد دوره دهم بهتر زندگیم میگذشت نه حالا با 800 هیچی خبری نیست

    • علی

      محمود و حسن نداره ؛ اصولگرا و اصلاح طلب هم نداره ، هیچ کس نیست که حرف حق رو قبول کنه.
      بالاخره اهواز آسمانش آبی نیست ، حالا اگر مدیری نمی گفت آسمان آبی میشد.
      درود بر شرف مدیری

    • علی

      راستی از برنامه سه ستاره امسال معلوم شد نظر مردم چیه!

    • سینا

      ماشالله چقد کارشناس داریم اینجا
      آره بابا همه شما خوبید

    • عرفانی

      متاسفم که تحمل انتقاد رو ندارین دولت راستگویان!!!
      البته وقتی روحانی مخالفانش رو ترسو ؛کم سواد و...خطاب میکنه از اینا انتظار دیگه ای نمیشه داشت.

    • بدون نام

      اون همون موقع میگفت
      منتها چون بنفعتون بود نمیدیدش

    • حق بین

      حالم بهم میخوره از رسانه ها یا افرادی که به جای حرف دل مردم و حرف حق حرف جناح هایی رو که پولشون رو تامین میکنن رو میزنن چه میحواد راستی باشه یا‌ چپی باشه یا احمدی نژادی یا ...
      دمت گرم آقای مدیری که حق بین وحق گو هستی چه این دولت و چه دولت قبل
      دمت گرم آقای مد

    • عادل

      تورم 45 درصدی احمدی نژاد و تورم 9 درصدی روحانی؟!!
      غیر منصفانه بودن و دروغگویی در این مطلب باعث میشه اهمیتی نداشته باشه

    • علیرضا

      چیه حرف راست زده زورت اومده ؟؟؟؟ برترینها خیلی تابلو طرفداری میکنی از دولت وعده و وعید .

    • بدون نام

      مدیری بخاطر پول و آنتن حرف میزنه وگرنه چرا قبلا دلسوز نبود...... تو خونه اش ماهواره داشت، بخاطر پول یه مدت شبکه های ماهواره‌ای رو مسخره می کرد.از همونجا میشد فهمید ...

    • بدون نام

      مهران مدیری تمام ایران عاشقتن

    • داریوش

      هم این رسانه بی طرف نیست هم ....
      اقای مدیری همیشه از هر دولتی انتقاد کرده حالا زمان برنامش افتاده انتخابات تو هر زمان و مکانی حرف حق زده مدیری اگه میخواست پول بگیره این حرفا پشت سرش نبود

    • بهمن

      سلام مطلبتون واقعا دور از واقعیت وانصافه

    • مهدی

      دمت گرم مدیری

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد 8 سال کار کرد و طرح های متعددی به ثمر رساند، فعال ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی بود و مثل کم کارترین دولت تاریخ ایران یعنی دولت روحانی نبود که . در ضمن مدیری در دوره قبل ممنوع التصویر بود. زنده باد مدیری

    • بدون نام

      طرح های ناقص و بی خاصیت،یارانه ها،مسکن مهر
      بزرگترین دزدی ها و اختلاس های تاریخ ایران تو زمان احمدی نژاد اتفاق افتاد،از دکل نفتی بگیر تا اختلاس تامین اجتمایی و سه هزار میلیاردی بانک ملی،۸ سال مارکرد نتیجش این شد که شب خوابیدیم صبح پاشدیم دیدیم قیمت پراید دو برابر شده،دو زار یارانه داد قیمت همه چیو چند برابر کرد....

    • رئال مادرید

      تهمت و توهین حق الناس و برای تهمت هایی که به مدیری می زنید تا رضایت نده روز محشر مهمان عزیزان دل شیطان هستید در ضمن شبهای برره1384 و قهوه تلخ 1389 سیاسی ترین طنزهای تلخ در کدام دوره بود و لذا صرفاَُ جهت اطلا عها و عمو پورنگ ها در کدام دولت متوقف شد
      من هم احمدی نژادیم که به این فرد لایقتون سال 92 رای دادم و الآن مثل ... پشیمونم با فوق لیسانس م برق بهشتی بیکار و ......
      .

    • بدون نام

      از نان به نرخ روزخورها جز این انتظاری نیست.آقای مدیری حتما خودش را به قیمت خوبی فروخته است.

    • رامین

      آقای مدیری فقط خطابه میکنه و به مردم فرهنگ و ادب و غیره یاد میده ولی خودش تماشاگر ی که داشت فیلم می گرفت و آورد آبروش برد و حتی دست کرد تو جیبای اون بنده خدا من نمی گم اون کار خوبی کرده ولی ب خدا پلیسم حق نداره جیبهای کسی بگرده بدون مجوز ولی مدیری ،،،،،،،،،،،،،

    • بدون نام

      مدیری بر عکس گفته.

    • مهدی

      درود برآقای مدیری من از احمدی نژاد دل خوشی ندارم ولی از آقای روحانی هم توی این چهارسال چه خیری دیدیم که تو دولت اون ندیدیم تازه این دولت که میگه ما از انتقادها استقبال می کنیم پس با تدبیر وامید این انتقادها را سرلوحه کارشون قرار بدهند و با اون کلیدشون مشکل مردم را حل کنند همه چیز داره سیرصعودی پیدا می کنه بعد بازم می گویند ما تورم را کاهش دادیم روتون رو برم دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    • علی

      کافر همه را به کیش خود پندارد ...

    • بدون نام

      کاهش تورم به معنی ارزان شدن چیزی نیس،یعنی همین سیر صعودی که شما میگی رو اندازه و شیبش رو کاهش دادن،یعنی دیگه مث زمان احمدی نژاد یه شبه قیمت پراید دو برابر نمیشه،یعنی همین ثبات که تو بازار هس،زمان احمدی نژادو یادت بیاد که میرفتی پفک هم بخری میگفتی چند یارو میگفت وایسا قیمت بگیرم !!!!

    • بدون نام

      من قبلا برنامه های ایشان رادوست داشتم ولی الان معلومه که معترضانه انتقاد میکنه اگر منتقدان به شما قلم فروش هستند شما که خودتان رای فروختید به چه قیمتی من تهیه کنندگان این برنامه را میشناسم آقای مدیری عزیز از سری اول برنامه از همراه اول چقدر به جیب زدید چرا کسی رسیدگی به این موضوع نکرد ما یه اس دادیم 10هزارتومان ازما کم کردن بعدش پشیمان شدیم هر کاری کردیم انصراف بدیم نمی شد باز از ما پول کم میکردند چرا به این مسائل پرداخت نمیکنی

    • حامد

      سلام
      آقای نڱارنده
      آقای ڪارشناس
      شماچی ڱیرت میادڪه پاچه خواری این دولت رومیڪنید
      معلومه شماهم معنی فقروسفره خالی رونمیدونید

    • بدون نام

      مهران مدیری زمان احمدی نژاد انتن نداشت که اعتراض کنه تمام هنرپیشه هارو زمان احمدی نژاد خونه نشین کرده بودن. اگرم کسی میگفت بالا چشمتون ابرو سر از ناکجا اباد در می اورد.

    • علی

      جالبه واقعا... مدعیان آزادی بیان پای انتقاد از خودشان میرسد سخت دیکتاتور میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج