۵۱۱۳۷۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

حاشیه اولین روز ثبت‌ نام انتخابات ریاست‌ جمهوری

نخستین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری همراه با حاشیه‌‌هایی بوده است که تعدادی از آنها در ادامه می‌آید.

خبرگزاری ایلنا: نخستین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری همراه با حاشیه‌‌هایی بوده است که تعدادی از آنها در ادامه می‌آید.

- با آنکه براساس اخبار و گزارش‌های از پیش اعلام شده، گفته شده بود که شروع انتخابات از ساعت ۸ صبح خواهد بود دو داوطلب انتخابات ریاست جمهوری از نخستین ساعات بامداد امروز در مقابل درب وزارت کشور حضور یافته بودند و اعلام کردند از ساعت ۴۴ صبح مقابل درب وزارت کشور حضور دارند.

- در هنگام صدور فرمان آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری، عبدالرضا رحمانی فضلی، دستمالی را برای خشک کردن عرق‌هایش از جیبش بیرون آورد و به شوخی خطاب به خبرنگاران گفت: حتما می‌گویید وزیر خسته است و نمی‌تواند انتخابات را برگزار کند در حالی که من ورزشکارم و آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات دارم.۲

- ابوالقاسم خاکی، نخستین فردی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور توانست نام خود برای کارزار انتخاباتی ثبت کند. او ۴۵ ساله و نگهبان یک شرکت کاشی‌سازی در میبد یزد است. براساس گفته‌های خاکی، او دارای مدرک دیپلم است.

- خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری را اینگونه برشمرد: طرح اشتغال‌زایی برای جوانان از طریق پرورش شتر مرغ، طرح مسکن طرح مسکن دلباز، کاهش سن بازنشستگی، انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد و شفاف‌سازی درآمدهای سازمان تامین اجتماعی.

- او در به خبرنگاران گفت که ۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد و اگر کسی از او سنگین‌وزن‌تر باشد به نفع آن فرد در انتخابات کناره‌گیری خواهد کرد. او این را هم گفت که خانواده مخالف ثبت نام من بودند اما من دوست دارم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم.

خاکی در جمع خبرنگاران گفت که هنوز کابینه مدنظر خود را نچیده است و طی روزهای آینده به این کار خواهد پرداخت.

- فردی با همراه داشتن پرچم ایران و قرآن و پوشیدن لباسی شبیه کفن که بر روی آن واژه بصیرت نوشته شده بود، درصدد ورود به وزارت کشور بود که نگهبان ابتدا از ورود وی به دلیل همراه داشتن پرچم جلوگیری کردند اما این فرد که سن زیادی هم داشت، با اصرار فراوان توانست در ستاد انتخابات کشور حاضر شده و در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

- شعله حاج میرفتاح تبریزی نخستین زنی بود که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. او به خبرنگاران گفت که دکترای حقوق قضایی از ایتالیا دریافت کرده است.

دقایقی پس از حضور و ثبت‌نام حاج میرفتاح تبریزی، فردی با کروات قرمز و عینک آفتابی بر چشم در ستاد انتخابات کشور حاضر و توجه بسیاری از خبرنگاران و عکاسان حاضر در ستاد انتخابات را کشور جلب کرد. این فرد که ذکریا نام داشت، در جمع خبرنگاران گفت: در صورت رئیس جمهور شدن، ماهی ۱۵ میلیون وام بیکاری به افراد خواهم داد. ذکریا تحصیلات خود را ششم ابتدایی قدیم اعلام کرد.

- محمدجواد گروسی یکی دیگر از کسانی بود که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد. او گفت که در نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم نیز بوده است. گروسی در صحبت‌های خود با خبرنگاران، از سود بالای بانک‌ها انتقاد کرد و گفت که این سود باید کاهش پیدا کند.

- یکی دیگر از کسانی که صبح امروز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، علی میرزاجانی بود. او از صبح دیروز در مقابل درب وزارت کشور حضور پیدا کرده بود است. میرزاجانی گفت که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به صورت مستقل شرکت کرده است.

- یکی دیگر از حاشیه‌های جالب در نخستین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری، حضور جوانی ۲۷ ساله در ستاد انتخابات کشور بود که با ثبت‌نام در این دوره از انتخابات، به عنوان جوان‌ترین فردی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده است، شناخته شد.

- این جوان ۲۷ ساله گفت که پیمانکار است. او درهنگام مواجه شدن با سوالات اقتصادی خبرنگاران به آنها گفت از او از این دست سوالات نپرسند. این فرد گفت که خانواده‌اش مخالف ثبت‌نام او در انتخابات بوده‌اند اما او به انجام این کار علاقه‌مند بوده است و از ساعت چهار بامداد در مقابل وزارت کشور حضور پیدا کرده است.

- با اطلاع یافتن خبرنگاران و عکاسان حاضر در ستاد انتخابات کشور از حضور سیدمصطفی میرسیلم، نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری، آنها در حیات وزارت کشور حضور یافتند تا از ورود میرسلیم عکاسی کرده و با او مصاحبه بگیرند. در این هنگام، فرد جوانی که لباس و کت و شلوار مشکی پوشیده و از کرواتی قرمز رنگ استفاده کرده بود، در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت. او با مشاهده عکاسان و خبرنگاران شوکه شده و فکر کرد که آنها به دلیل حضور او در حیات وزارت کشور حضور یافته‌اند و به همین خاطر، شناسنامه خود را به در مقابل دوربین خبرنگاران قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه چیزمون مسخره بازیه.... خدا عاقبت همهمونو خیر کته

    • بدون نام

      خیلی باحال بود
      ازاین گزارشها بیشتربزارید

    • سکوت

      کلا" ما ایرانی ها استاد لوث کردن هر قضیه ای هستیم! حالا میخواد رانندگی باشه، میخواد فیلم برداری از حوادث یا جوک ساختن باشه یا رییس جمهور شدن!! چرا الکی یه عده عقلانیت خود رو زیر سوال می برن! ؟

    • کوثری هاشمی

      والله به خدا قسم خنده نداره اینها آبروی کشورونظام رامی برند شرط رجل سیاسی راکدامیک دارند دشمنان به مامی خندندآخه نگهبان یک کارخونه چی ازسیاست سردرمی آره که کاندید میشه امثال اینها را نباید به ستاد انتخابات راه ندهند

    • اسد

      افرین این نشان دهنده ی انتخابات آزاد وایدال که هر فرد ایرانی در صورت داشتن شرایط اعلام شده می تواند ثبت نام کند چه کارگر چه اقتصاد دان چه مشهور وچه عام امیدوارم شورای محترم نگهبان نیز بتواند افرادرا بدون جهت وایراد قانونی رد نکند تا به حول قو ه الهی انتخاباتی پرشور جهان پسند در ایران عزیز اجرا کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج