۵۱۱۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیدار پدیده و تراکتورسازی رایگان شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده خراسان گفت: با هماهنگی هیئت فوتبال خراسان رضوی،هواداران مشهدی می‌توانند،بازی تیم های پدیده و تراکتور را به صورت رایگان تماشا کنند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه ورزشی پدیده خراسان،جواد طاری بخش اظهار داشت:با توجه به شرایط جدول رده بندی و ویژگی های این مسابقه ،برای تیم پدیده و همچنین سهولت حضور تماشاگران در ورزشگاه،باشگاه پدیده خراسان با هماهنگی و مساعدت هیئت فوتبال خراسان رضوی ،تعداد زیادی بلیط خریداری کرده تا در زمان مراجعه هواداران به ورزشگاه،آنها بتوانند بازی را به صورت رایگان تماشا کنند.

وی افزود: بر این اساس تماشاگران مشهدی می توانند با حضور در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد،این بازی را به صورت رایگان تماشا نمایند.

طاری بخش گفت:بازی پدیده و صبا قرار است روز جمعه بیست و پنجم فروردین ،ساعت ١٧در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود و باشگاه پدیده نیز برای این بازی تمهیدات ویژه ای از جمله تهیه اتوبوس برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه تدارک دیده است.

مدیر رسانه ای باشگاه پدیده افزود: بر این اساس اتوبوس ها از ساعت۱۵:۳۰ از پایانه آزادی(پارک ملت) ، میدان تختی(سعدآباد)، ایستگاه مترو وکیل آباد(دوراهی طرقبه شاندیز) ، چهارراه مقدم طبرسی و ابتدای شهرک شهید رجایی ، تماشاگران را به صورت رایگان به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) منتقل و پس از پایان بازی نیز به همان نقاط بر میگردانند.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور تماشاگران پرشور مشهد در ورزشگاه بتوانیم روند پیروزی های خود را تداوم ببخشیم و بتوانیم ۶ برد خود را در کنار هواداران مشهدی جشن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج