جاباما
۵۱۲۴۹۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR امضا شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل ATR و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی قرارداد نهایی خرید ۲۰ فروند هواپیمای ۷۰ نفره ATR امضا شد.

خبرگزاری تسنیم: در مراسمی با حضور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل ATR و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی قرارداد نهایی خرید ۲۰ فروند هواپیمای ۷۰ نفره ATR امضا شد.

فرهاد پرورش مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه قراردادی که امضا شد برای خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR هفتاده نفره ملخی است، گفت: این هواپیما توانایی پرواز ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ کیلومتر را در شرایط عادی دارد.
قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای ATR امضا شد

وی با بیان اینکه هواپیمای ATR در هر ساعت ۶۵۰ کیلوگرم سوخت مصرف می‌کند که رقم مناسبی است، افزود: براساس قرارداد ۲۰ فروند هواپیما تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی تحویل ایران می‌شود.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه براساس قرارداد قطعی ۲۰ فروند دیگر نیز به صورت اختیاری گنجانده شده که در صورت تفاهم تعداد هواپیماهای ATR به ۴۰ فروند افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در حال حاض ۴ فروند از این هواپیماها آماده شده که تا یک ماه دیگر به تهران منتقل می‌شوند.

پرورش همچنین تاکید کرد: براساس قرارداد قطعی امروز تا پایان سال جاری میلادی ۵ فروند هواپیمای دیگر و در مجموع ۹ هواپیمای دیگر تحویل ایران می‌شود.

وی یادآور شد: براساس قرارداد امضا شده با ATR‌ پیش‌بینی‌های لازم با نهادهای توانمند داخلی برای تولید قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هواپیماهای ATR در ایران مشارکت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مبارک است . انشاالله به سلامتی و خیر و خوشی .
      بهترین خبر بعد از برجام همین خرید هواپیما بود .
      روحانی متشکریم

    • علی

      با آمریکا هماهنگ شده؟؟ آخه برجام خیلی بیش از حد معتبره(!) میگم یهویی مثل جریان ایرباس ها هواپیمای بنجل و مرجوعی ، اون هم با هزار زور و زحمت و زمان زیاد ، بهمون میندازن.
      #کارنامه_خالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج