۵۱۲۷۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نامه انتقادآمیز فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی

فدراسیون کشتی ایران پس از اعلام تغییرات در قوانین و مقررات کشتی و داوری، در نامه‌ای به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی از نحوه بررسی، اعلام و تغییر مداوم قوانین انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون کشتی ایران پس از اعلام تغییرات در قوانین و مقررات کشتی و داوری، در نامه‌ای به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی از نحوه بررسی، اعلام و تغییر مداوم قوانین انتقاد کرد.

در نامه ارسالی به رئیس اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی ایران به نحوه تصمیم گیری در مورد تغییر قوانین و مقررات کشتی، داوری و همچنین سیستم رنکینگ توسط کمیسیون فنی آن هم بدون امکان بررسی کامل از سوی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی انتقاد کرد.

همچنین در این نامه به دو ماه زمان معطلی برای تنظیم صورت جلسه کمیسیون فنی اتحادیه و در مقابل تنها شش روز فرصت برای اعلام نظر اعضای هیئت رئیسه آن هم همزمان با برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی انتقاد شده است. از نظر فدراسیون کشتی ایران، عدم فرصت جهت بررسی دقیق و بحث جدی و کارشناسی درباره مباحث فنی، امکان موفقیت مقرراتی که بلافاصله پس از شش روز تعیین مهلت، به کشورها نیز ابلاغ شده است را کاهش می دهد.

فدراسیون کشتی همچنین محدود بودن افراد واجد شرایط در بین اعضا کمیسیون فنی برای جمع بندی موضوعات و تصمیم گیری در امور مهم فنی را اشکالی جدی در فرآیند تصمیم‌گیری در اتحادیه جهانی می داند. این موضوع نیز در نامه جداگانه ای مدتی پیش به اتحادیه اعلام شده است زیرا معتقد است اینگونه تصمیمات اثرات منفی فراتری از بخش فنی برای کشتی در جهان به همراه دارد.

فدراسیون کشتی در ادامه نامه خود با اشاره به اینکه ایران حاضر است میزبان اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای بررسی دقیق و کارشناسی این قوانین باشد، اعلام کرد تغییر زیاد و مداوم در قوانین و مقررات کشتی موجب شده است تا مردم و علاقمندان به کشتی نتوانند با این رشته ارتباط آسان و مناسبی پیدا کنند و این سال ها بدلیل تغییر مداوم قوانین در کشتی، نه تنها مردم علاقمند به کشتی در تحلیل نتایج دچار مشکل شده اند، بلکه کشتی گیران، مربیان و حتی داوران نیز از تکرار مدام و بدون برنامه ضوابط داوری سردر گم هستند و این موضوع به موقعیت جهانی کشتی در افکار عمومی بعنوان یک ورزش المپیکی آسیب جدی می رساند. همچنین متاسفانه به دلیل اینکه روند انجام تغییرات در مقررات داوری در چند سال گذشته از منطق و دقت لازم برخوردار نبوده، این موضوع بجای کاهش مسائل داوری، مشکلات داوری در کشتی دنیا را پیچیده تر نیز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج