۵۱۲۸۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یابانگرد: روزهای خوب در انتظار کشتی فرنگی است

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی معتقد است حضور جوانان مستعد و باانگیزه در تیم ملی نویدبخش روزهای خوب و درخشانی است.

خبرگزاری مهر: دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی معتقد است حضور جوانان مستعد و باانگیزه در تیم ملی نویدبخش روزهای خوب و درخشانی است.

افشین بیابانگرد با بیان اینکه جوان‌های حاضر در تیم ملی کشتی فرنگی می توانند آینده این رشته را به خوبی تامین کنند، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای تیم ایران در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ آبادان، حضور و درخشش برخی از چهره ای جوان کشتی فرنگی بود که به واقع نشان دادند می توانند جانشین مطمئنی برای بزرگان باشند.

وی افزود: همه دیدند اکثر فرنگی‌کاران ملی‌پوش در رقابت‌های جام جهانی بیشتر از حد واندازه خودشان کشتی گرفتند و با تمام وجود مبارزه کردند. این مساله می تواند نویدبخش روزهای خوبی در آینده این رشته باشد.

قهرمان کشتی آسیا ادامه داد: به جرات می توان گفت ما در جام جهانی از نظر تیمی اول شدیم نه سوم. همه شاهد بودند که داوری در این مسابقات به نفع روسیه بود و ما اگر با قضاوت عادلانه داوران روبرو بودیم بطور حتم فینالیست می شدیم.

بیابانگرد در خصوص تمرینات تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه تمامی اردونشینان در اردویی که با تازگی به اتمام رسید، با روحیه و انگیزه زیادی تمرین کردند و مهیای اردوی بعدی هستند.

وی در پایان گفت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در حالی پیگیری می شود که ما دو میدان مهم بین المللی را پیش رو داریم و باید بزودی در رقابتهای قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی حضور یابیم. البته هدف اصلی تمامی فرنگی کاران، حضور در انتخابی تیم ملی برای دستیابی به دوبنده تیم اعزامی به رقابت های جهانی فرانسه است که امیدوارم در نهایت نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در سال جدید در روزهای ۱۰ تا ۲۲ فروردین ماه در خانه کشتی تهران برگزار شد که اردونشینان پس از یک استراحت کوتاه، دوباره از روز دوشنبه وارد مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج