جاباما
۵۱۳۰۲۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

چرا روحانی سال ۸۴ نامزد انتخابات نشد؟

حسن روحانی، در سال ۸۴ حضورش در انتخابات را وابسته به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی دانسته بود، سرانجام نیز از حضور در رقابت انتخاب نهمین رئیس جمهور خودداری کرد.

خبرآنلاین: حسن روحانی، در سال ۸۴ حضورش در انتخابات را وابسته به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی دانسته بود، سرانجام نیز از حضور در رقابت انتخاب نهمین رئیس جمهور خودداری کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، علی لاریجانی، محمود احمدی‌نژاد، مهدی کروبی، مصطفی معین، محسن مهرعلیزاده، محمدباقر قالیباف از جمله افرادی بودند که در سال ۸۴ وارد گود رقابت شدند. اما در این میان چهره‌ای همچون حسن روحانی با وجود آنکه شنیده‌ها خبر از حضورش در گود انتخابات می‌داد، حاضر نشد که راهی رقابت انتخابات ۸۴ شود.

روحانی در سال ۸۴ در رابطه با کاندیدا نشدنش در انتخابات ریاست جمهوری نهم، به خبرگزاری مهر گفته بود: قبلا نيز مطرح كرده بودم كه با توجه به آخرين آرايش ها در انتخابات اگر ديدم نيازي هست كه وارد عرصه شوم ممكن است بيايم. اما هنوز آخرين آرايش ها در انتخابات مشخص نيست و عده زيادي مي خو اهند كنار بروند. هنوز عدد و رقم روشني در اين خصوص نداريم، بنابراين فعلا تصميم خاصي در اين راستا ندارم.

روحاني در پاسخ اينكه آمدن يا نيامدن هاشمي رفسنجاني در عرصه انتخابات يكي از عوامل تصميم گيري وي مي باشد يا خير؟، این گونه پاسخ داده بود که «آمدن هاشمي به صحنه بسيار تاثيرگذارتر از افرادي است كه تاكنون در صحنه و در حال تبليغات مي باشند يا افرادي كه احتمالا بخواهند وارد شوند. اما نمي دانم كه تصميم آقای هاشمي به كجا مي رسد. من به دليل اينكه دنبال ترسيم آخرين آرايش هستم حضور يا عدم حضور ایشان در اين ترسيم بسيار تاثيرگذار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج