۵۱۳۰۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان:

اختصاص ۰.۲۷ درصد از مالیات افزوده به ورزش

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: نمایندگان مجلس، ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده را به ورزش اختصاص دادند که رقم قابل توجهی است.

خبرگزاری مهر: معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: نمایندگان مجلس، ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده را به ورزش اختصاص دادند که رقم قابل توجهی است.

محمدرضا داورزنی غروب آدینه در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سالن غدیر سمنان و در جمع خبرنگاران، درباره توسعه زیر ساخت های کشور، بیان داشت: توسعه ورزش قهرمانی نیازمند امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است و این امکانات با تقویت اعتبارات مهیا می شود.

وی افزود: این تقویت اعتباری خوشبختانه پس از سال ها رایزنی بالاخره از سوی نمایندگان مجلس به صورت درصدی از ارزش افزوده مصوب شد که می تواند در راه توسعه زیر ساخت های ورزشی موثر باشد.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال با بیان اینکه در سال های اخیر امکانات زیادی در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است، گفت: مخالف این هستم که بگوئیم در بخش ورزش و جوانان کاری صورت نگرفته لذا امروز همین فضایی که در سال غدیر سمنان وجود دارد نشان از توسعه ورزشی این مرکز یکی از کم جمعیت ترین استان های کشور است.

داورزنی با بیان اینکه نباید سپید و سیاه نگاه کرد، ابراز داشت: احداث سالن های چند منظوره بزرگ در مراکز استان ها و توسعه زیر ساخت های ورزشی نشانگر اهتمام ویژه کشور در توسعه ورزش است که نباید آن را نادیده گرفت.

وی افزود: در سال جاری خوشبختانه شاهد این هستیم که مجلس شورای اسلامی و مسئولان ورزش کشور اهتمام ویژه ای به توسعه ورزشی دارند و در تهیه و احیای امکانات بیشتر برای توسعه ورزش قدم های بزرگی خواهند برداشت که این را می توان به مردم نوید داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی دیگر از برنامه های بخش توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای نگاه خاص به ورزش مدارس است که خوشبختانه این امر نیز با تعامل بین وزارت آموزش و پرورش در دست پیگیری و انجام قرار دارد.

داورزنی از دانش آموزان به مثابه منابع پایدار استعداد یاد کرد و بیان داشت: با سرمایه گذاری بر روی دانش آموزان می توانیم همیشه به تیم های ملی مان کمک شایانی کنیم چرا که ایران اسلامی خوشبختانه پر از استعداد است.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره توان ایران در مقوله ورزش، پاسخ داد: جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت بالا و امنیت بسیار خوب شرایط میزبانی مسابقات مهم بین المللی را دارد و گواه آن نیز این است که در همین امروز که بنده با شما سخن می گیم چندین مسابقه با حضور کشورهای مختلف دنیا به طور همزمان در کشور در حال برگزاری است که نمونه آن جام پارس در سمنان محسوب می شود که به گفته مسئولان ۱۳کشور خارجی در آن حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج