جاباما
۵۱۳۲۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اپل حسگرهای تشخیص میزان قند خون می‌سازد

طبق گزارشی که خبرگزاری CNBC منتشر کرده است، اپل خیلی بی سر و صدا مشغول کار روی سنسورهایی است که سطح قند خون را برای افراد دیابتی محاسبه می‌کنند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: طبق گزارشی که خبرگزاری CNBC منتشر کرده است، اپل خیلی بی سر و صدا مشغول کار روی سنسورهایی است که سطح قند خون را برای افراد دیابتی محاسبه می‌کنند. اپل تیمی از مهندسان بیومکانیکی را استخدام کرده است تا روی این پروژه کار کنند و آن‌ها هم نمونه‌ی اولیه‌ای ساخته‌اند که می‌تواند بدون نیاز به تست خون و سیستم‌های این چنین و فقط با تماس پوستی، سطح گلوکز را اندازه‌گیری می‌کند.
اپل حسگرهای تشخیص میزان قند خون می‌سازد

اپل تیم مهندسانی که استخدام کرده است را در دفتری جداگانه در «پالو آلتو» مستقر کرده. به نظر می‌رسد که این گروه مهندسان، حداقل پنج سال روی سیستم‌شان کار کرده باشند و این سیستم آن‌قدر کامل است که اپل آزمایش آن را در کلینک‌های منطقه‌ای کالیفرنیا آغاز کرده است.
اپل حسگرهای تشخیص میزان قند خون می‌سازد

گروهی که سیستم تشخیص قند خون رت برتی اپل می‌سازد، ظاهرا توسط «جانی سروجی» رهبری می‌شود. سروجی معاون بخش تکنولوژی‌های شرکت اپل است. طبق گزارش CNBC، تیم سازنده‌ی این سنسورها از ۳۰ نفر تشکیل شده است.

ایده‌ی ساخت گجت‌های پوشیدنی که می‌توانند وضعیت بیماری‌هایی مثل دیابت را تشخیص دهند، در زمان استیو جابز در اپل مطرح شده بود.

گوگل هم به دنبال ساخت حسگرهای وضعیت گلوکز است، اما سیستم گوگل از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند تا میزان قند خون را از تماس با چشم تشخیص دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج