جاباما
۵۱۳۵۰۰
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

فیلم جدید کریستین استوارت

کریستین استوارت که با سری فیلم های چهارگانه و خیالی «گرگ و میش» و موضوعات خون آشامی آنها معروف شد، در حال گفتگو با سران کمپانی های چرنین و فاکس است تا در فیلم دلهره آور جدید آنان به نام «زیر آب» که در دست ساخت است، بازی کند.

روزنامه بانی فیلم: کریستین استوارت که با سری فیلم های چهارگانه و خیالی «گرگ و میش» و موضوعات خون آشامی آنها معروف شد، در حال گفتگو با سران کمپانی های چرنین و فاکس است تا در فیلم دلهره آور جدید آنان به نام «زیر آب» که در دست ساخت است، بازی کند.
فیلم جدید کریستین استوارت
ویل ایوبنک که یک کار علمی- تخیلی و دلهره آور دیگر به نام «سیگنال» را ساخته و سناریوی آن را هم نوشته، برای کارگردانی «زیر آب» گزینش شده و با هدایت وی تلاش یک گروه تحقیقی زیرآبی را مشاهده می کنیم که پس از وقوع یک زلزله بزرگ در کره زمین مجبور است به دهها متر زیر آب سفر و آنجا را واکاوی و جایگاههای تازه ای را تعبیه کند تا محل هایی برای استقرار و ادامه حیات بازماندگان این زلزله باشد.
در این میان استوارت رل یکی از سرسخت ترین اعضای این گروه را که تحت فشار روحی فراوان امیدش به توفیق این ماموریت دشوار را از دست داده است، ایفا می کند.
استوارت در سه سال اخیر کوشیده است با استفاده از شهرت و جایگاهی که چهارگانه «Twilight» به او بخشید به مدارج بالاتری در سینما برسد اما برخلاف جنیفر لارنس که یک شبه ره صد ساله رفت و در یک مقطع زمانی پنج ساله ۳ بار کاندیدای اسکار شد و یک بار آن را تصاحب کرد، از این مهم باز مانده و اغلب فیلم های بعدی استوارت چیز خاص و اثر ماندگاری را در برنداشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمین

      چه عکسی هم ازش گذاشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج