۵۱۳۶۱۳
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

نمایش موزیکال «دوستان» روی صحنه جان می‌گیرد

بعد از سال ها حدس و آرزو برای دور هم جمع شدن دوباره بازیگران سریال «دوستان» که به نظر نمی‌رسد هرگز به وقوع بپیوندد، حالا اعلام شده که نمایشی موزیکال از این سیتکام محبوب شبکه ان‌بی‌سی اواخر امسال در نیویورک روی صحنه تئاتر می‌رود.

روزنامه بانی فیلم: بعد از سال ها حدس و آرزو برای دور هم جمع شدن دوباره بازیگران سریال «دوستان» که به نظر نمی‌رسد هرگز به وقوع بپیوندد، حالا اعلام شده که نمایشی موزیکال از این سیتکام محبوب شبکه ان‌بی‌سی اواخر امسال در نیویورک روی صحنه تئاتر می‌رود.

به نقل از لس آنجلس تایمز، از تقریبا ۱۳ سال پیش که سریال «دوستان» تمام شد تا به حال، هواداران آن مشتاقانه آرزوی داستان هایی بیشتر درباره ریچل، مانیکا، جویی، چندلر، فیبی و راس را داشته اند. حالا آن ها می‌توانند آن گردهمایی دوباره خیالی که هرگز به وقوع نمی پیوندد را فراموش کنند چون نمایش تئاتر «دوستان! موزیکال!» قرار است روی صحنه برود.
نمایش موزیکال «دوستان» روی صحنه جان می‌گیرد

نیویورکی ها می توانند اواخر امسال به تماشای این نمایش کمدی بروند که رسما ارتباطی با این سریال ندارد و داستان آن را ادامه نمی‌دهد، اما رسانه ها و هواداران توجه زیادی به خبر ساخت این موزیکال نشان داده‌اند چون نویسندگان شناخته شده و موفقی پشت آن قرار دارند.

باب و توبلی مک اسمیت که پیش از این مسئولیت نمایشنامه نویسی پروژه های بسیار موفقی را در برادوی از جمله «۹۰۲۱۰! موزیکال!»، «کتدشیان: موزیکال!»، «فول هاوس! موزیکال!» و «بی ساید! موزیکال» بر عهده داشته اند، نویسندگان این نمایش هستند و نام آن را «دوستان! موزیکال! گذاشته اند.

مسلما هواداران این سیتکام قدیمی و طولانی شبکه ان‌بی‌سی با نام آهنگ هایی که برای این موزیکال انتخاب شده ارتباط برقرار خواهند کرد: «تنها کافی شاپ در نیویورک سیتی»، «۴۵ گروو استریت، چطور می توانیم پول اینجا را بدهیم»، «هی مرد زشت لخت که آن طرف خیابان زندگی می کنی!»، «حالتان چطور است خانم ها؟»، «آن یکی که ما اپیزودی یک میلیون دلار پول درمی آوریم»، «اوه. خدای. من. جَنیس!» و البته، «همیشه برای تان آنجا خواهیم بود».

توبلی مک اسمیت گفت این نمایش هجو از این سریال محبوب میلیون ها نفر «قدم منطقی بعدی» در مجموعه ای از نمایش های گذشته او بود که به نحوی با سریال های دیگر از جمله «فول هاوس»، «نجات داده شده توسط زنگ» و «بورلی هیلز، ۹۰۲۱۰» ارتباط داشتند. او گفت: «ما نمایش «کتدشیان! موزیکال را بشکن!» را هم ساختیم. اما آن متفاوت بود." (در آن نمایش خانواده کاردشیان ها در قالب گربه نشان داده می شدند!)

مک اسمیت گفت حالا وقتش شده که با عشق و علاقه به دست انداختن سریالی دیگر پرداخت که خودش و دیگران در حین بزرگ شدن به تماشای آن نشستند و اضافه کرد که هواداران می خواهند ببینند که درباره این سریال در این نمایش اغراق می‌شود و در مورد بعضی از خط های دیالوگ و بعضی از چیزهایی که هرگز نمی شد آن ها را در سریال توضیح داد (مثلا آن آپارتمان خیلی بزرگ)، صحبت و شوخی شود.

او گفت: «ما همیشه در این نوع نمایش‌های مان سعی می کنیم افرادی از مجموعه بازیگران سریال اصلی را هم بیاوریم که آن ها را تماشا کنند و اگر امکانش وجود داشته باشد مسئولیت مجری گری نمایش را هم بر عهده بگیرند. آوردن یکی از بازیگران اصلی سریال دوستان هم یکی از رویاهای ماست.»

احتمال به وقوع پیوستن چنین چیزی هم وجود دارد چون آن ها این کار را در مورد سریال «نجات داده شده توسط زنگ» انجام دادند و داستین دایاموند را در نمایش شان آوردند. البته مک اسمیت می گوید چنین اتفاقی در مورد نمایش کاردشیان ها اتفاق نیفتاد.

«دوستان» یا «فرندز» یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه دارای ۱۰ فصل است و داستان آن دربارهٔ ۶ دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند. آخرین قسمت سریال در ۶ مهٔ ۲۰۰۴ پخش شد و حدود ۵۲٫۵ میلیون بینندهٔ آمریکایی را به پای تلویزیون کشاند که آن را به پنجمین قسمت آخر پربیننده در تاریخو اولین در دهه تبدیل کرد.

دوستان نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ تبدیل شد و در مجموع ۶۲ نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم به دست آورد.

از ماه آینده در شهر نیویورک امتحان‌های بازیگری برای انتخاب بازیگران این نمایش موزیکال برگزار می شود و خود نمایش هم از ماه سپتامبر یا اکتبر در تئاتر ترایاد روی صحنه می رود. پل استانکاتو مسئولیت کارگردانی «دوستان! موزیکال!» را بر عهده خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج