جاباما
۵۱۳۶۹۵
۶۱ نظر
۵۰۰۳
۶۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانیه قالیباف: وعده ۱۰۰ روزه را انکار می کنند، آیا می توان به دیگر وعده ها اعتماد کرد

شهردار تهران: رئیس جمهور فعلی وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد و بعد از ۴ سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می‌شود و آن وعده را انکار می‌کند، حال آیا می‌توان به دیگر وعده های او اعتماد کرد.

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه انتخاباتی خود را منتشر کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردمِ شریفِ ایران

روزهای سرنوشت سازِ اردیبهشتِ ۹۶، زمانی است برایِ یک انتخابِ تاریخی؛ چرا که قرار است تصمیمی بس بزرگ برای امروزِ خود و آینده ی فرزندانمان بگیریم.

یا رئیس جمهورِ فعلی مسیری که در پیش گرفته است را ادامه خواهد داد و یا در وضعِ موجود، تغییری بنیادین ایجاد خواهیم کرد.

وضعِ موجود، نتیجه حاکم شدنِ مدیریتی است که برداشت دقیقی از واقعیت های اجرایی کشور نداشته و ندارد، لذا برای کسبِ رای، وعده ۱۰۰ روزه می دهد و بعد از ۴ سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می شود و آن وعده را انکار می کند. حال آیا می توان به دیگر وعده های او اعتماد کرد؟ «من نگفتم» نتیجه ی همین بی عملی و بی صداقتی است.

آقایِ روحانی از بهتر شدنِ وضعیتِ اقتصادی می گویند، اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاق شان بیرون بگذارند و میانِ مردم بروند، از واقعیت های ملموسِ دَرونِ جامعه، تصویر دقیق تری پیدا می کنند و برایشان روشن می شود که تنها ۴ درصدِ جامعه از وضعِ موجود رضایت دارند. واقعیت این است که اقشار مختلف از این که واحدهایِ تولیدیِ بزرگ و کوچک یکی پس از دیگری تعطیل می شوند یا کارگرانِ خود را به اجبار کاهش می دهند، بسیار ناراضی اند.

اگر آقایِ رییس جمهور میانِ مردم بودند، می دیدند خانواده ها چگونه از بیکاریِ فرزندانِ تحصیل کرده خود رنج می برند و پدران برای اینکه از عهده مخارجِ روزمره زندگی برآیند، هر روز ساعت ها کار می کنند.

اگر آقایِ روحانی میانِ مردم بودند، به جای اینکه با «آمارهایِ کاغذی» از وضعیتِ خوبِ اقتصادی سخن بگویند، با گوش های خود می شنیدند که مردم می پرسند: چقدر شعار!؟ چقدر وعده!؟ و چقدر حرف!؟

هم وطنانِ صبورم،

من میانِ شما هستم و می بینم که از این همه وعده و حرف و شعار خسته شده اید؛ دادنِ یک فرصتِ چهارساله دیگر به دولتِ فعلی نیز، نخواهد توانست این اعتراضها و نارضایتی ها را برطرف کند و در صورتِ «تکرارِ» این تجربه، نباید انتظارِ فردایی بهتر از دیروز داشت؛ اگر فردا بدتر از امروز نگردد. حرف کافی است، ۴ سال کافی است.

اگر اینجا بودید، سوالی را صریح از من می پرسیدید که « قالیباف! قبلی ها هم همین حرف ها را می زدند، روی چه حسابی باید به حرف های شما اعتماد کنیم؟». پاسخِ من به دغدغه به حقِ شما، یادآوری یک نکته است که این حرف ها را قالیباف می زند و شما او را کاملا می شناسید، با همه قوت ها و ضعف هایش.

شما می توانید به او اعتماد کنید، چون قالیباف هیچگاه از پشتِ میزها مدیریت نکرده است، بلکه با لباسِ کار میان شما، وسطِ میدانِ عمل بوده است. شما می توانید به او اعتماد کنید، چون مثل تمامِ مسئولیت های قبلی اش، برنامه ای عملیاتی و متکی به ظرفیت های بزرگِ داخلی دارد.

شما می توانید به او اعتماد کنید، چون تیمی توانمند و پرانرژی، با ترکیبی از جوانی و تجربه، و روحیه ای جهادی را مسئولِ امور اجرایی کشور خواهد کرد. قالیباف هم، کم خطایِ فردی و کاری ندارد، اما همیشه بر این باور تکیه داشته است: «حرفی بزن که بتوانی عمل کنی» و سابقه اش نشان داده که همیشه متعهد به وعده هایش بوده است.

و امروز یعنی ۲۶ فروردین ماهِ ۱۳۹۶ من، محمد باقر قالیباف، به شما تعهد می دهم، با توکل به خداوند منان و به پشتوانه شما، «دولتِ مردم» را تشکیل دهم و در یک دوره چهارساله با انقلابی اقتصادی:

درآمدِ کشور را دو و نیم برابر افزایش دهم،

پنج میلیون شغل ایجاد کنم،

نظامِ مالیاتی را به نفع ۹۶ درصدِ مردم تغییر دهم.

و از همه مهم تر، برنامه ای مدون و دقیق برای حلِ مشکلاتِ فوریِ اقشارِ کم درآمد، اجرا کنم.

به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باقرجان
      همین شهرداری خوب است. ابنجا خوب هستی.
      ولی برای ریاست جمهوری مجبور به وعده هستی.
      خوب نیست.

    • بدون نام

      یه جوری میاد علیه روحانی حرف میزنه و میگه چهار سال بی عمل انگار تو اون هشت سال هیچ اتفاقی نیوفتاده و آب از آب تکون نخورده فقط آقای روحانی اومده و واسه کشور مشکل درست کرده واقعا جای تاسف داره که چشمشون رو روی واقعیت ها و حقایق می بندن و اینقدر راحت حرف و تهمت میزنن، آخه شما که یه شهرو نتونستی درست مدیریت کنی میای در مورد مدیریت دقیق کشور حرف میزنی و میخوای یه کشور رو مدیریت کنی و عملکرد بقیه رو میبری زیر سوال خوبه آدم گاهی هم به خودش رجوع کنه ... حتما بازم میخوای تو سطح کشور گلکاری های عظیم انجام بدی!

    • بدون نام

      پنج میلیون ..........!!!!!! خخخخخ

    • بدون نام

      شما که نمیتونی یه حادثه رو مدیریت کنی چطوری اینقدر اعتماد به نفس داری؟

      پاسخ ها

      • hamid

        همین اعتماد به نفس و خلبانیش منو کشته.

    • kia

      فقط حرف میزنن .درعمل یه کاری بکنین

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      یکی میگه ۵ میلیون شغل ایجاد می کنم و یکی میگه من ماهی ۲۵۰ تومن یارانه میدم بعد همیشه هم رییس خودشون بودن نمی دونم سو مدیریت کی باعث این بیکاری و بی پولی بوده؟

    • بدون نام

      قالیباف یک انگشت اقای روحانی هم نیست........

    • مهدی

      حتما خدا کنه فقط اول پلاسکو رو درست کن

    • بدون نام

      البته حرف و درد دل مردم زجر کشیده رو زدی ایاشما شعار نمیدی به خدا دیگه خسته شدیم

    • سلایی

      از کجا معلومه شماهم حرف روحانی می‌زنید کلیپس گم شد

    • بدون نام

      ایکاش در مورد خودت و برنامه هایت حرف میزدی نه اینکه به دیگران تهمت و افترا بزنی
      عملکرد 4 ساله روحانی مشخص و عملکرد شما در پلاسکو کاملا مشخص است ما خود تصمیم میگیریم

    • بدون نام

      به خدا قسم جناب اقای قالیباف هر چه در مورد اقای روحانی گفتید یک واقعیت است واقیتی که مردم را باور کردند مردم هم این حرفهای شما می گویند من کارگر ساده هستم به ولاه قسم از بیکاری دست پنجه نرم می کنم کو گوش شنوایی

    • خوزستان

      من یکی حاضرم رای بدهم به قالیباف چون روحانی حتی نتواست یک در صد مشکلات مردم حل کند نه در داخل ونه خارج

    • بدون نام

      مردم ایران با عملکرد آقای قالیباف هم تا حدودی آشنان.شما بجای تخریب از عملکرد خود در شهرداری ها بگین اگه واقعا صداقت داری و روت میشه

    • بدون نام

      آقای قالیباف درسته وضع اقتصادی چندان تغییر نکرد اما نسبت به دوسال آخر دولت قبل اون تلاطم منحوس رو نداشت..............شاید به روحانی رای ندیم اما قطعا به شما هم رای نخواهیم داد..

    • بدون نام

      دقیقا حرف حساب رو زده
      فقط بگید کدوم وعده آقای روحانی عملی شده

      پاسخ ها

      • hamid

        همونقدر که سرباز امریکایی سر کوچتون وانستاده برو خداتو شکر کن.

    • بدون نام

      روحانی هر چی باشه از گاز انبری بهتره.

    • بدون نام

      امثال شما نگذاشتن وعده‌های ایشان 100 درصد محقق بشه شما پلاسکو رادرمیافتی تومدت شهرداری

    • بدون نام

      دیگه خسته شدیم ازاین همه شعار........ اقای روحانی دیوارااعتماد راخراب کرد ترابه عزیززهرا مردم به حال خودبگزارید نه بیمه داریم نه کارداریم نه نه نه

    • بدون نام

      احسنت .

    • بهزادپور

      قالیباف از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه مرد باش اگر بار سوم هم رای نیاوردی .....برو .....

    • بدون نام

      شما فقط برو داداش احمدی نژاد با وعده ریشه کنی بیکاری اومد سالانه 10000تا فقط شغل ایجاد کرد

    • میرزائیان

      با سلام و احترام
      امیدوارم یک مدیر کار بلد بیاد و چرخ اقتصادی این مملکت را راه بیندازد
      ایران مقتدر ایجادو مدیرانی صبور و میدان دیده و کار ازموده در خدمت بگیرد
      جنگ طلب نباشد و به نان و کار و فرهنگ و امنیت مردم بپردازد .امین

    • ایرج

      یکی از اصول مهم رهبری کنترل اوضاع و امور میباشد و این برای اداره مملکت امکان ندارد جز اینکه مدیر بتواند تصمیمات کلان بگیرد و مجریان معتمد آن را اجرا کنند لذا رهبر و مدیر میبایستی در جایگاه مدیریتی خود بنشیند و کنترل اوضاع را در دست داشته باشد ،این که به وسط کارزار بیاییم کار رهبر و مدیر ارشد مملکت نیست ،مگر چند کار را میتواند بدین صورت انجام دهد؟اصولا چنین نگرشی مدیریت حجره ای است که البته در جای خودش خوب است ولی نه برای مملکت داری،ساختمان پلاسکو آتش گرفت و فقط حدود یک هفته طول کشید تا آوار برداری گردید با این همه امکانات و مدیریت میدانی آقای قالیباف ،بله گونی بافان و زری بافان هر دو بافنده هستند ولی تفاوت بین این دو بسیار زیاد است.گوش مردم از این داستانها پر است ،مردم امروز فقط نتیجه را میبینند ،کاملا درست است که کشور در یک رکود عمیق و وسیع قرار دارد اما تنها کسیکه در حال حاضرمیتواند گره ای از این هزارن گره کور باز کند جناب روحانی است . ایشان حداقل توانست مذاکرات هسته ای را به نتیجه حداقلی برساند و اگر نبود این توافق امروز شرایط بسیار بسیار بدی حاکم بر کشور بود

    • حیدرعلی

      اقای قالی باف حرفهایتان مثل تمام کاندیداها قشنگ است چه تضمینی می دهید حاضرید کتبا درمجلس تعهد بدهید درصورت عدم توانایی دربراوردن شروط خود استعفا دهید برای قشرضعیف بازنشسته مخصوصا فرهنگیان چه برنامه جامعی دارید

    • بدون نام

      قالیباف جون
      به خاطر مردم نیا
      ببین تهران رو چیکار کردی
      ...........

    • قوام

      جناب قالیباف بهتر است برای شروع از این روش که زیر سوال بردن یکی از بهترینهموطنانمانکه شبانه روز سعی در بهبود وضعیت وطنمان را داشته و تا حدودی نیز موفق بوده آیا شروع نکنید. همان اداره شهرداری تهران نیز به سرتان زیاد است0

    • بدون نام

      خداجزایش دهدانکه خلف وعده کنداه مردم دامنشان رامی گیردورسوای خلایق میشوندعزت واحترام ومحبوب بودن رادیگرباپول نمی توان خرید

    • جواد

      برو یره وعده الکی نده مو خودوم ختمم

      پاسخ ها

      • سلی

        مشدی نی

    • سیف

      چرا که نه؟چشم پوشی از زحمات بی لطفی است جناب قالیباف لطفا سوزنی بخود بزن بعد با جوال دوز به دیگران حمله کن.

    • بدون نام

      وقتی درک و فهم امثال شما از صد روز اینه دیگه انتظاری از بقیه نباید داشت... هیچکس نمیتونه ادعا کنه در مدت کوتاه گلستان میکنه... قطعا روحانی هم نمیتونست و آرای او برای گلستان شدن در صد روز نبود و الان هم نیست... واقعا با این تخریبهای بچگانه و خنده دار البته گریه آور چگونه ریاست جمهوری رو برازنده خود میدونید؟ شما مدیریت پر از شکست و انتقادات فراوان رو چطور پاسخگو هستید که حالا از دیگران انتقاد میکنید؟ مدیریت تهران رو در بحرانهاش به افتضاح ترین شکل ممکن انجام دادین! عدم موفقیت در اصلاح ناوگان حمل و نقل... تشدید آلودگی هوا و ترافیک با وجود برنامه هایی که احتمالا به انها میبالین! شکست در طرحهای خروج اتومبیلهای فرسوده! انفجار تهران با اتومبیل و برجهای روی گسل و اطراف تهران... ساخت تونلها و پلهایی که حتی در ظاهر هم از ترافیک کم نکرد... اجرای طرحهایی که فقط برای گفتن اینکه من انجام دادم نه از روی تحقیق و بررسی کارشناسی... شکست در اخلاق در حادثه پلاسکو... و مهمترین بخش اینکه خدمات خود به تهران رو در سالهای اول شهرداری فدای انتخابات نود و دو کردین و کاملا هود رو خراب کردین از این جهت حتی خدماتی که واقعا به تهران کردین هم از بین میره!!

    • بدون نام

      شما كه آخر صداقت و درستي و پاك دستي و مديريت و اخلاقي !!!!!!!!!!!!!!!
      يه نمونه كوچيكش پلاسكو ...... تو حديث مفصل بخوان ......

    • بدون نام

      آقای قالیباف اومدید ثبت نام کردید خوش آمدید.ولی باید اخلاق انتخاباتی باید رعایت کنید .بزارید مردم داوری کنند.کارنامه تون در شهرداری ببینند اونو در مقیاسی بزرگتر (دولت )بسط بدهند.

    • امیر

      اقای قالیباف شما هم در اول شروع شهردار شدن گفته بودید ترافیک تهران را ۵ ساله حل میکنم!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آقا پس چرا نظر مارو نمیزارین آخه

    • بدون نام

      درود بر روحانی ,وعده‌های شما چه در شهرداری عملی شده

    • محمد راننده شرکت واحد

      سلام
      قالیباف فراموش کردن در سخنرانی خود در استادیوم آزادی در حضور خانواده های محترم شرکت واحد قول های در مورد خانه دار شدن آنان داده !!!!!!!!!!!!!
      حالا ۶۰۰۰هزار نفر از پرسنل شرکت واحد مسکن ندارد آقای قالیباف خوش قول باش!!!!!!

    • بدون نام

      احسنت بیا واین بساط رفاه طلبی مسءولین فعلی را برچین

    • علی

      من هنوز نفهمیدم که شما ( برترینها ) طرفدار آقای قالیباف هستید یا مخالف ایشان.... هنوز هیچی نشده که دارید عملا برای ایشان تبلیغ میکنید.......عجبا .!!!!!!

    • بیژن شکری

      خود شما و حتی یک نفر از زیر مجموعه افراد شما حاضر نشدید یه عذرخواهی ساده بابت فاجعه پلاسکو و از بین رفتن آتش نشانان حتی از خانواده اونها بکنید و طلبکارانه این قصور رو گردن دیگران انداختید مدیریت کردنتون هم در جمع و جور کردن یک ساختمان هم که عرضه کردید!! بعید هست با این شکل مدیریت کردن بتونید برای مدیریت اجرایی یک مملکت مناسب باشید که اگر بودید بنظرم در دوره های قبل مورد پذیرش ملت قرار میگرفتید.

    • علی عسگری

      با ثبت نام اقای قالیباف باعث خرسندی طرفداران ایشان شد انشالله که موفق باشند

    • بدون نام

      اقای قلیباف چه کسی مسول این همه درد ورنج مردم است شیر پاک خورده میخواهد بگوید چه کسی مسول استعفا کند

    • بدون نام

      همگی حرف همگی حرف همگی حرف حرف حرف همگی حرف .......

    • بدون نام

      یک فرد مدیر قوی،توانمندشجاع، با برنامه،جامعه شناس،"اقتصاد دان،کم حرف،پرکار،.....با یک گروه قوی قوی
      متاسفانه براحتی نمی توان دید.چکار کنیم؟مجبوریم یکی را با حداقلها انتخاب کنیم.تو را خدا امر بر شما مشتبه نشود.مجبوریم و بس.
      فقط یادمان باشد انهایی که قبلا بودن دیگر بس است

    • بدون نام

      قالیباف رو دوست دارم مرد عمله

    • بدون نام

      دمت گرم قالیباف خوب حال بعضیارو گرفتی.زنده بااااد

    • یاشار سلطانی

      لطفا به آقای قالیباف انگهای نا مربوط نزنین

    • حامد

      باسلام
      انشاالله این انتخابات هم به سلامت وخوبی تموم بشه
      اماماملت ایران ازڪاندیداهای محترم تقاضاداریم
      ڪه اخلاق انتخاباتی رودرمناظره هانڱه دارند
      وآبروی ایران وایرانی حفظ ڪنندوماننددونامزدانتخابات آمریڪا آبروی ڪشوررارنبرند
      وازاختلاسهای خودودیڱریاران قدیمیشان چیزی نڱویند
      چون احترامی ڪه مردم برای آنهاوانقلاب دارندازبین میرود
      باتشڪر

    • بدون نام

      من به هر کسی رای بدم به تو یکی رای نمیدم جناب شهردار دکتر خلبان , افتضاحات مدیریتی تو رو در شهر تهران دیدیم سالها طول میکشه تا شهردار بعدی بتونه خرابکاریهات رو درست کنه

    • بدون نام

      مردم شریف ایران..من فقط عنوان رئیس جمهوری راکم دارم،به من رأی بدهید،وعده« صدروزه »رامیکنم «پنجاه روز»

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      پلاسکو

    • بدون نام

      رای ما قالیباف

    • بدون نام

      آقای قالیباف .آقای روحانی چهارسال دیگه برا درغگویی و نسبت کم کاری خود به دولت قبل وقت داره.چرا نمیذاری راحت باشه.

    • سعید

      روحانی رای نمیاره

    • بدون نام

      گوش ما از این حرف های قشنگ قشنگ پره. اول وعده های رنگارنگ می دهند، بعد که نمی تونند عمل کنند شروع به بهانه آوردن می کنند که فلان است و بهمان است. من نه طرفدار روحانی ام، نه احمدی نژاد و نه قالیباف. ولی یه سوال دارم مگه ایران چی کم داشته که وضعیت اقتصادیش باید از کشورهایی که خیلی از ایران عقب تر بودند ، بدتر باشه . مگه مشکلات فقط مال ایرانه و دیگر کشورها مشکل ندارند. چرا این همه شعار می دید که حاضرم قسم بخورم خودتان هم می دانید که فقط شعاره

    • بدون نام

      ای کاش هر کس به وعده های خودش فکر میکرد بعد به وعده هایی که دیگران دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج