۵۱۳۸۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: حسی فراتر از رضایت مندی دارم

بارسلونا در دیداری حساس مقابل سوسیه داد به برتری رسید تا انریکه از عملکرد بازیکنان این تیم ابراز رضایت کند.

وبسایت نود: بارسلونا در دیداری حساس مقابل سوسیه داد به برتری رسید تا انریکه از عملکرد بازیکنان این تیم ابراز رضایت کند.

بارسلونا موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ با دو گل مسی و تک گل آلکاسر با حساب ۳-۲ مقابل سوسیه داد به برتری برسد تا با کسب این ۳ امتیاز هنوز به قهرمانی در رقابت های لالیگا امیدوار باشد. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار، این پیروزی و کسب ۳ امتیاز این دیدار پیش از دیدار مقابل یوونتوس را حیاتی دانست:

امروز شرایط و بازی خیلیبسیار پیچیده ای داشتیم. موفق شدیم خیلی زود شرایط خوبی در این دیدار به دست آوریم. حسی فراتر از رضایتمندی از عملکرد بازیکنان دارم چرا که آن ها نشان دادند می توانند با شرایط سخت به خوبی کنار بیایند و همچنان برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنند. لازم نیست انیشتین باشیم تا متوجه شویم در این دیدار ممکن بود به نتیجه دلخواهمان دست نیابیم با این وجود نشان دادیم که می توانیم عکس العمل خوبی در برابر شرایط سخت نشان دهیم، در این دیدار انگیزه فراوانی از بازیکنانم دیدم. انتظارها از ما همیشه بالا است و هواداران انتظار دارند تا همیشه در بهترین شرایط خود قرار داشته باشیم اما این کار بسیار دشوار است.

بارسلونا در دیدار رفت مقابل یوونتوس با حساب ۳-۰ شکست خورد تا برای دیدار برگشت به چیزی شبیه به معجزه نیاز داشته باشد. لوچو در ادامه در خصوص دیدار حساس این تیم مقابل یوونتوس صحبت کرد و اعلام کرد برای بازگشت مقابل این تیم قدرتمند به بازیکنانش اعتماد کافی دارد:

در شرایطی قرار داریم که رقبا می توانند به راحتی به ما ضربه بزنند. مشخص است که باید اشتباهاتمان را رفع کنیم با این وجود این پیروزی آغاز خوبی خواهد بود تا بتوانیم مقابل یوونتوس بازگشت خوبی داشته باشیم. دیدار سختی خواهیم داشت اما باید سعی کنیم از موقعیت هایمان نهایت استفاده را ببریم.

پاکو آلکاسر در این دیدار جایگزین نیماری شده بود که به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسلونا نبود، او در این دیدار گل سوم بارسا را به ثمر رساند و عملکرد خوبی از خود نشان داد، لوچو در ضمن تقدیر از آلکاسر افزود:

پاکو نمایش خوبی داشت، اگر بخواهید از بازیکنان خودتان انتقاد کنید بسیار مخرب و نا امید کننده خواهد بود با این وجود سعی می کنم آن کاری را انجام دهم که احساس می کنم برای پیشرفت تیم مناسب خواهد بود. او همان بازیکنی است که در ابتدای فصل از او انتقادات فراوانی می شد اما نباید فراموش کنیم که همه بازیکنان نیاز به اعتماد به نفس دارند تا بتوانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. عدم اعتماد به بازیکنان بسیار مخرب خواهد بود، یک سال و نیم قبل انتقادات فراوانی به ساندرو و مونیر می شد اما آن ها در تیم هایشان نمایش های درخشانی دارند. مطمئنا در آینده گومز نیز پاسخ انتقاد ها را خواهد داد.

در ادامه او در خصوص اینیستا افزود:

آندرس نقشی خاص و غیر قابل جانشین در بارسلونا دارد، هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی او را پر کند و این را به دفعات شاهد بوده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج