۵۱۳۹۵۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نخستین تجربه کارگردانی یک بازیگر بریتانیایی

الکس پتیفر که از سابقه خوب بازیگری برخوردار است با کارگردانی فیلم «جاده‌های پشتی» تجربه جدید را ثبت می‌کند.

روزنامه بانی فیلم: الکس پتیفر که از سابقه خوب بازیگری برخوردار است با کارگردانی فیلم «جاده‌های پشتی» تجربه جدید را ثبت می‌کند.
نخستین تجربه کارگردانی یک بازیگر بریتانیایی

به نقل از ورایتی، الکس پتیفر، ستاره بریتانیایی «مجیک مایک»، «عشق بی پایان» و فیلم سال گذشته «الویس و نیکسون» قرار است نخستین تجربه کارگردانی‌اش را با فیلم «جاده های پشتی» داشته باشد که یک فیلم مرموز قتل است که در آن او مقابل جنیفر موریسون و جولیت لوییس نقش آفرینی خواهد کرد.

این فیلم درام، نخستین پروژه ساخت کمپانی آپ تاون پروداکشنز است، لیبلی که خود پتیفر و شریکش کرگ رابینسون در سال ۲۰۱۵ آن را راه اندازی کردند. مراحل فیلمبرداری در شهر بتان روژ واقع در ایالت لوییزیانا آغاز شده است.

فیلم «جاده های پشتی» که با اقتباس از رمان هم نام سال ۱۹۹۹ نوشته تاونی او دل نویسنده آمریکایی ساخته می‌شود، داستان هارلی آلتمایر با بازی پتیفر را تعریف می کند که بعد از مرگ پدر آزادهنده اش و به زندان رفتن مادرش به خاطر قتل او، باید از سه خواهر کوچک‌ترش مراقبت کند. وقتی که او رابطه ای خطرناک با زنی شکل می دهد که ازدواج کرده و دو فرزند دارد و رازهای هولناک خانوادگی برملا می‌شوند، زندگی آلتمایر به بی‌راهه می‌رود. در نهایت، او به عنوان مظنون اصلی یک پرونده قتل محلی شناخته می شود.

موریسون که ستاره سریال «روزی روزگاری» است در این فیلم نقش نامزد هارلی با نام کالی مرسر را بازی می کند. لوییس هم قرار است نقش مادر او را بازی کند. نیکولا پلتز ستاره سریال «هتل بیتس» نقش خواهر ۱۶ ساله کالی را بازی می کند.

در ابتدا قرار بود فیلم «جاده‌های پشتی» عامل بازگشت آدرین لین به صندلی کارگردانی باشد، که مسئولیت نوشتن فیلمنامه و اقتباس سینمایی رمان را بر عهده داشت و آخرین تجربه کارگردانی‌اش فیلم «بی وفا» محصول سال ۲۰۰۲ بود. او در حال حاضر تهیه کننده اجرایی فیلم است.

البته آلکس پتیفر ۲۷ ساله و گابریل وایلد برای بازی در «عشق بی‌پایان» در فهرست نامزدهای جایزه تمشک طلایی سال ۲۰۱۴ جای گرفته بودند.

ماکیل اوهوون از کمپانی اینفینیتی میدیا و دن اسپیلو از کمپانی اینداستری انترتینمنت که پیش از این اعلام شده بود در این پروژه نقش خواهند داشت، کنار پتیفر و رابیسون برای کمپانی آپ ترن، مسئولیت تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج