۵۱۳۹۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حسگر اثر انگشت گوشی‌های پیکسل از کار افتاد!

گزارش‌ها از بروز مشکل در حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL و همچنین نکسوس ۵X و نکسوس ۶P پس از دریافت آپدیت اندروید ۷.۱.۲ گوگل خبر دارند.

فارنت: گزارش‌ها از بروز مشکل در حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL و همچنین نکسوس ۵X و نکسوس ۶P پس از دریافت آپدیت اندروید ۷.۱.۲ گوگل خبر دارند.

حسگر اثر انگشت گوشی‌های پیکسل از کار افتاد!
حداقل از گوگل انتظار می‌رود زمان بیشتری را برای رفع باگ‌های موجود در آپدیت جدید محصولات خود صرف کند اما تاکنون گزارش‌های زیادی از مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل و نکسوس پس از نصب آپدیت‌های جدید اندروید عرضه شده توسط گوگل منتشر شده است و باید گفت دیگر کاربران اندروید مخصوصاً گوشی‌های نکسوس باید به عرضه آپدیت‌های دردسرساز عادت کرده باشند.

حالا متأسفانه این موضوع دوباره تکرار شده و غول بزرگ جستجوی اینترنتی جهان با عرضه آپدیت اندروید 7.1.2 کاربران زیادی را دچار مشکل کرده است. آپدیت اندروید 7.1.2 حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند پیکسل و نکسوس بسیاری از کاربران را از کار انداخته است.

اگر چه هنوز از میزان کاربرانی که گرفتار این مشکل شده‌اند خبری در دست نیست اما حداقل فراوانی فروم‌های مرتبط با این مشکل نشان می‌دهد که کاربران پیکسل و نکسوس زیادی دچار این مشکل شده‌اند.


این کاربران اعلام کرده‌اند که حتی با وجود پاک کردن اثر انگشت‌های ثبت شده قبلی پس از ارتقا به اندروید ۷.۱.۲ همچنان حسگر اثر انگشت دستگاه‌ها در عملکرد عادی خود دچار مشکل هستند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر دو گوشی هوشمند پیکسل و پیکسل XL و همچنین گوشی‌های هوشمند نکسوس ۵X و نکسوس ۶P دچار این مشکل شده‌اند.

دلیل بروز این مشکل هنوز شناسایی نشده و طبیعتاً هنوز کسی نتوانسته راه‌حلی برای آن پیدا و عرضه کند و دوباره چشم امید کاربران به حل مشکل توسط گوگل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج