۵۱۴۲۵۷
۲۵ نظر
۵۰۰۶
۲۵ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: آنها که به هاشمی توهین کردند، شرمنده‌اند

روحانی با بیان اینکه ما باید به بزرگان کشور احترام بگذاریم، گفت: دیدیم روزی که عده‌ای به شهید بهشتی توهین کردند،‌ اما پس از شهادتش سال‌ها شرمنده بودند. دیدیم عده‌ای به آیت الله هاشمی توهین کردند اما امروز پس از پرواز روح او به آسمان‌ها شرمنده هستند. تازه این شرمندگی این دنیاست، شرمندگی قیامت بیشتر است.

خبرگزاری ایسنا: حسن روحانی امروز در مراسم بهره برداری از فازهای ۱۷ تا ۲۱ پارس جنوبی، ‌ اظهار کرد: اگر ما با هم باشیم، ‌وحدت داشته باشیم و دست به دست هم دهیم می توانیم پیشرفت کنیم و عزت، ‌ آرامش و پیشرفت دوباره را به دست آوریم.

وی تاکید کرد: در صورتی که دست به دست هم دهیم و دنبال مسائل جزئی و پیش پا افتاده نرویم، پیشرفت می‌کنیم. ملت ما، ملت فرهنگ، ‌عشق به قرآن، پیامبر و اهل بیت و عشق و اخلاق است. نگذاریم فضا با دروغ، تهمت و گفتن سخن خلاف آلوده شود. افتخار ما راستگویی، ‌شفافیت، ‌احترام به حقوق یکدیگر است.

روحانی با بیان اینکه ما باید به بزرگان کشور احترام بگذاریم، گفت: دیدیم روزی که عده‌ای به شهید بهشتی توهین کردند،‌ اما پس از شهادتش سال‌ها شرمنده بودند. دیدیم عده‌ای به آیت الله هاشمی توهین کردند اما امروز پس از پرواز روح او به آسمان‌ها شرمنده هستند. تازه این شرمندگی این دنیاست، شرمندگی قیامت بیشتر است. بیاییم با هم برادر باشیم و در کنار هم برای پیشرفت کشور عمل کنیم و با مردم با صداقت سخن بگوییم. ملت ما صلح،‌ آرامش،‌ پیشرفت،‌ امنیت و عزت بلند می‌خواهد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز، روز عزت بیشتر ما ایرانیان است، خاطر نشان کرد: بزرگترین هدف ما ایران پیشرفته و پیشرو است. بزرگترین هدف ما این است که ما ایران را به نقطه اوجی برسانیم که همه ایرانیان در تاریخ در انتظار آن بودند.

رئیس دولت تدبیر و امید افزود: روزی که تورم ۴۵ درصدی تک رقمی شد، روزی که پس از ۱۲ سال به رشد ۸ درصدی رسیدیم،‌ روزی که در برابر ۶ قدرت بزرگ دنیا حق ملت را گرفتیم، روزی که طرح تحول سلامت به ثمر نشست و همه مردم زیر پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند آن روز،‌ روز افتخار برای ما ایرانیان بود. مردم دیگر در بیمارستان‌ها مجبور نیستند برای تامین هزینه‌های درمانی خود طلای همسرانشان یا فرش زیر پایشان را بفروشند.

روحانی با اشاره به اینکه امروز،‌ روز اقتصاد مقاومتی ایران است و صنعت نفت روزهای پرافتخاری را برای ما آفریده است، اظهار کرد: ظرف چند ماه قدرت صادرات نفت و میعانات ما دو برابر افزایش یافت و مدیران صنعت نفت ما در اوپک توانستند حق غصب شده چند ساله ایران را پس بگیرند و تولید نفتمان را در بازار جهانی به مرز قبل از تحریم برسانند. امروز شاهدیم در یک روز ۵ فاز پارس جنوبی به بهره برداری می‌رسد. همزمان با آن بهره برداری از لایه نفت پارس جنوبی را شروع می کنیم و همزمان چند پتروشیمی در این منطقه به بهره برداری می‌رسد. امروز از سرمایه گذاری بیش از ۲۰ میلیارد دلار بهره برداری می‌کنیم،‌ این روز،‌ روز به یاد ماندنی برای صنعت نفت ماست. بهره برداری ما در میدان پارس جنوبی از کشور همسایه پیشی می‌گیرد.

وی گفت: عزت ما در سایه اقتصاد مقاومتی است، عزت ما در سایه موقعیت ما در صحنه‌های مختلف است. از یک طرف امنیت و آرامش ما و از یک طرف صدای بلند آزادی ملت و ان‌شاءالله مشارکت بزرگ در ۲۹ اردیبهشت و از طرف دیگر نیز پیشرفت به دست ایرانیان در همه زمینه ها انجام می شود.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما انقلاب نکرده‌ایم که رو در روی هم بایستیم و همدیگر را تخریب کنیم و برای مواد غذایی دستمان به سمت بیرون دراز باشد. ما به فکر خودکفایی و صادرات گندم، گاز، نفت گاز و گازوئیل و بنزین بودیم. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده خودکفایی در زمینه بنزین نیز تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد: ما یک قانون اساسی، یک دولت و رهبر و یک آرمان و انقلاب و ایران سربلند و عزیز داریم. امروز روزی است که به لطف خدا شاهد گامی بزرگ در پیشرفت کشور هستیم و امروز روز خوشحالی و افتخاری برای ملت و دولت و روز غرور برای ایران و دوستداران ایران خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه باید بتوانیم در همه زمینه ها گامهای بلندی برداریم، خاطر نشان کرد: دولت در حمل و نقل به فکر نوسازی بوده و است. در زمینه تبادل با دنیا ایران را به عنوان کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب قرار داده و قرار خواهیم داد.

رئیس‌جمهور با اشاره به بهره برداری از بنادر چابهار و شمال تا پایان دولت یازدهم برای بهره برداری از کریدور شمال - جنوب، اظهار کرد: دولت در همه زمینه ها از جمله آب، محیط زیست، برق، عمران شهری و روستایی تلاش های بسیاری انجام داده و خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای علمی دولت یازدهم در عرصه بین الملل، گفت: ما امروز در زمینه علم و دانش و فناوری در میان ۲۵ کشور بزرگ دنیا از لحاظ پیشرفت علمی تراز اول را کسب کرده ایم.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه هر کجا که شاهد پیشرفتی که هستیم باید این پیشرفت برای میزبانان آن منطقه نیز اتفاق بیفتد، تاکید کرد: چناچه که امروز استان بوشهر میزبان فازهای پتروشیمی است و شاهدیم که در این استان صنایع گاز و میعانات و گاز وجود دارد باید مردم این استان از محصولات این پیشرفت بهره بردای کنند. باید بیشترین استفاده از مشاغلی که ایجاد می‌شود، برای مردم بومی این منطقه باشد.

روحانی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به محیط زیست، با بیان اینکه محیط زیست در اولویت دولت قرار دارد، اظهار کرد: به صراحت به وزیر نفت می گویم که دولت خواهان توسعه پایدار است. در همین زمینه باید سلامت هوا، زمین و آبهای دریا در پیشرفت های صنعتی سراسر کشور دراولویت قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی

    • بدون نام

      روحانی ..شما 4 ساله دارید به دولت خدمتگذار احمدی نژاد توهین میکنید .حالا یادت افتاده درس اخلاق بگذاری .تازه فازها که افتتاح کردی همه مردم میدونند از زحمات دولت قبلیه.90درص دولت قبل 10درصد به زور در دولت فعلی .جا داشت حالا که سر افتادی یه تشکری میکردی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه بهش میگم تشکر کنه و بگه متشکرم کشورو به فنا دادی

      • بدون نام

        خرابیهایی که احمدی نژاد مسئولشونه هیچ وقت از ذهن ملت ایران فراموش نمیشه وروزی باید محاکمه شود

    • بدون نام

      چهار ساله به مردم دروغ میگید ..شرمنده نشدی .غذر خواهی کن

    • بدون نام

      آقای روحانی! در حال حاضر شما شرمنده ۸۰میلیون نفر هستید.

    • بدون نام

      چهار سال گذشته فقط کارت توهین به ریس جمهور محبوب ایران اقای احمدی نژاد بود ریس جمهوری که دلسوزان برای مملکت زحمت کشیده اند همیشه در بین مردم بودند پیرو خط امام و رهبری عزیز هستند الان درس اخلاق به مردم می گوید بس کن

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره دولت قبل چون نتونست خیلی از طرحها و کار هارو و عده هایی رو که داده بود به انجام و اتمام برسونه و فقط تونست افتتاح کنه و در بسیاری از کار ها موفق نشد و فقط تا جایی که تونستن از بیت المال به ناحق استفاده و اختلاس کردن و به مردم دروغ گفتن و سعی کردن روی کاراشون سرپوش بذارن و خودشونو خدمت گزار مردم و خوب جلوه بدن و علیه این دولت فضا سازی کنن اما حالا که خیلی از این کارا انجام شده میخواد اونارو به نام خودش ثبت کنه ادعا میکنن این کارارو اونا انجام دادن به عمل کار برآید به سخنرانی نیست، اینکه افتتاح کنی ولی تمومش نکنی و وعده و وعیدهای الکی بدی چه بدرد میخوری و چه دردی از مردم دوا میکنه به فرض که دولت روحانی عملکرد خوبی نداشته ولی توی دولت قبلم همچین وضعیت کشور گل و بلبل نبوده که حالا از این دولت ایراد میگیرن از یه ویرانه از این بهتر نمیشد توی چهارسال چیز بهتری ساخت ولی اگر خودشون تونستن بودن اینکارارو انجام بدن خوب بود حالا که نتونستن بده مثل مذاکرات هسته ای این مذاکرات همون چیزیه که توی دولت قبلم آقای جلیلی و تیمش تلاش میکردن بهش برسن که نتونستن و نشد ولی الان که توی این دولت انجام شده بده و به ضرر ملته با عرض پوزش ولی این مصداق همون ضرب المثلیه که میگه گربه دستش به گوشت نمیرسه و...

    • بدون نام

      همین شما هستید که نمیگذرید
      که مملکت به جایی برسدوگر نه
      ما از دولت مردان ورحانی راضی
      هستیم

    • بدون نام

      درود بر اقای روحانی
      دوستاران احمدی نژاد یکم عوام نباشید

    • مریم

      نذار شرمنده توهم بشیم . خودت برو ....

    • بدون نام

      این دنیا ارزش این همه نفاق و دشمنی رو نداره

    • بدون نام

      اگر کسی واقعیت را گفته باشد هرگز شرمند مردو وخدا نخواهد شد واگر واقیت را به راستی افشا کند نزد مردم و خداوند عزیز وگرامی خواهد شد کسانی شرمنداند نزد مردم وخدا انهایی هستند که درحرف یه چیزی میزنند در عمل چیز دیگری انجام می دهند شرمنده کسانی هستند در این شرایط افتصادی مردم حقوق های ملیادردی میگیرند وپورسانت های میلیاردی میگیرند واختلاص های میلیلردی انجام می دهند

    • بدون نام

      احمدی نژاد خدا تورا هرچه زودتر بکشه وبه جهنم ببره چون تواین کشور جهنم درست کردی و فقط ویرانی بجا گذاشتی

    • سالار

      آقای روحانی خود شما هم تو مدت این چهارسال بارها با الفاظ نامتناسب و ناجور به مردم ایران توهین کردید و حتی بعضی از وزیران نیز از شما تبعیت نموده و زبان به توهین گشودند پس شما چرا از مردم عذرخواهی نمیکنید؟

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه ههههههه

    • رضا ط

      آنهایی که تو کنفرانس خبری تو چشم مردم زل میزنند و دروغ میگویند چی؟ همان هایی که جز خود هیچ آدمی روی زمین را راستگو نمیدانند و هر شخصی از هرجای کره زمین ازشون انتقاد کنه دروغگو و تندرو و بی سواد خطاب میشه، بنده خدا خبرنگار خارجی از جوابی که برای سوالش گرفت شوکه شد، نمیدونست داره مسخره میشه یا طرف حرفی که خودش جلوی دوربین خبری زده بوده هم قبول نداره!!!! یا کلا دروغ بوده؟؟!! و دروغ هست؟؟!! خدا شفای عاجل عنایت کند به همه کسانی که دوست دارن یکی تو چشمشون نگاه کنه و دروغ بگه و عاشق اینن که بهش رای بدن.

    • بدون نام

      زنده باد احمدی احمدی مناظره بزاروابرشونوببر ملت منتظرن

    • بدون نام

      درود بر احمدی نزاد هرچه گفته درست بوده ودر اینده نزدیک ثابت خواهد شد ات عده از مردم که با اخندی نژاد مخالفتن روزی خواهند فهمید که اشتباه کردن البته چیزی از احمدی نزاد ندید ه ان فقط بر اساس شنیدها قضاوت میکنن

    • بدون نام

      درود بر روحانی این یه نفری که نظر منفی میده شاید خود محموده

      پاسخ ها

      • محمد

        دقیقا همشون هم بی نام و بی سوادند ببین چطوری مینویسند انگار میخوان بگن و در برند مثل مرادشون احمدی نژاد.خخخخخخ

    • بدون نام

      اقای روحانی شعار نده عملکرد شما وتیم پیر و سالخوده ولی میلیاردرتون رو هم دیدیم اگر راست میگویی به تخلفات برادر تون رسیدگی کنید . نه روحانی و نه احمدی نژاد.

    • نیما

      کار این دولت تنهاوتنها دروغگویی و از کاه کوه ساختن است هرچه افتتاح میشه کارهای دولت قبلیه که به بار میشینه این دولت دولت چاپلوسان متملقان ودروغگویان است وطن فروشی در برجام و نوکری به غرب وآمریکا از افتخارات بزرگ حسن روحانیست ...مرده شور ببرد ااین برجامو برجامیان رو

    • بدون نام

      مسلمان و مومن واقعي نه به کسي تهمت ميزند و نه دروغ و غيبت ميگويد.
      اما دريغ که در کشور ما مثل نقل و نبات در تمام محافل موجود است

    • بدون نام

      من خودم اصلاح طلبم اما خدایی روحانی آبروی همه را برد تو این چهار سال قبول دارم کار آنچنانی نکرد اما همه چیزو برای ۴سال دوم آماده کرده که میوه بچینه پس کم لطفی نکنیم و بزاریم اهدافشو محقق کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج