۵۱۴۷۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی سوبارو از کانسپت شاسی بلند Ascent

شرکت سوبارو ژاپنی در نمایشگاه سال گذشته نیویورک از کانسپتی به نام Viziv-۷ رونمایی کرد که برنامه این شرکت را در زمینه شاسی‌بلندهای هفت صندلی نشان می‌داد. حال در نمایشگاه نیویورک سال ۲۰۱۷ این کمپانی تصمیم گرفت نمونه کامل آن را رونمایی کند.

وب سایت کلیک: شرکت سوبارو ژاپنی در نمایشگاه سال گذشته نیویورک از کانسپتی به نام Viziv-۷ رونمایی کرد که برنامه این شرکت را در زمینه شاسی‌بلندهای هفت صندلی نشان می‌داد. حال در نمایشگاه نیویورک سال ۲۰۱۷ این کمپانی تصمیم گرفت نمونه کامل آن را رونمایی کند.
رونمایی سوبارو از کانسپت شاسی بلند Ascent

کانسپت جدید Ascent نام داشته و یک شاسی‌بلند هفت نفره‌ای شبیه به فولکس واگن Atlas جدید محسوب می‎شود. بیشتر کمپانی‌ها اطلاعات کمی از محصول کانسپت خود ارائه می‌دهند زیرا آن را یک نمونه اولیه می‌دانند که مشخص نیست آیا به تولید می‌رسد یا خیر. از این رو سوبارو نیز در دادن اطلاعات کافی تمایلی نداشته و سعی کرده تنها یک کانسپت را به همگان نشان دهد. مشخص نیست که آیا کمپانی ژاپنی برنامه‌ای برای عرضه نسخه تولیدی آن داشته یا خیر اما احتمال می‌رود در سال‌های آینده چنین موضوعی اتفاق افتد.
رونمایی سوبارو از کانسپت شاسی بلند Ascent
رونمایی سوبارو از کانسپت شاسی بلند Ascent
رونمایی سوبارو از کانسپت شاسی بلند Ascent

انتظار داریم سوبارو از یک موتور بوکسور چهار سیلندر توربوشارژ در کنار سیستم چهار چرخ محرک بهره گیرد تا توان بالایی به خودرو ببخشد. Ascent ابعادی ۱۹۸*۷۸*۷۲ اینچی داشته که تقریبا آن را با فولکس واگن اطلس یکسان می‌کند. درست همانند فولکس واگن، سوبارو قصد داشته با تولید چنین مدلی یکی از بخش‌های پرسود را در بازار ایالات‌متحده راه‌اندازی کند و به یکی از رقبای سرسخت تبدیل شود. البته فولکس به دلیل تقلب‌های سوختی با ضررهایی رو به رو شد اما سوبارو می‌خواهد با استراتژی بی‌نقص و درست این راه را دنبال کند. سوبارو برای چنین هدفی بسیار مصمم بوده و نمی‌خواهد اشتباه را دو بار تکرار نماید. به نظر می‌رسد در طراحی تاحدودی وام دار برخی مدل های گذشته از جمله سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۶ بوده که جذابیت آن را برخلاف مدل سدان دوچندان کرده است.

در فضای داخلی سعی شد طراحی نسبتا آینده نگرانه‌ای به کار گرفته شود و در حقیقت با یک فضای همچون مدل تولیدی رو به رو می‌شوید. اما این فضا لوکس به نظر رسیده و مشخص نیست در نسخه تولیدی چگونه خواهد بود.

به طور کلی باید Ascent را یک مدل شبه اطلس از فولکس واگن دانست اگرچه می‌تواند رقیبی نیز به شمار رود. برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون نسخه تولیدی باید به انتظار نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج