۵۱۵۰۷۸
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کلاهبرداری سرباز فراری از دختر ۱۴ ساله

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این مجرم با اغفال دختر نوجوان ۱۴ ساله و به دست آوردن عکس‌های وی به دنبال اخاذی و سوء استفاده از وی بود که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این مجرم با اغفال دختر نوجوان ۱۴ ساله و به دست آوردن عکس‌های وی به دنبال اخاذی و سوء استفاده از وی بود که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان افزود: فردی با مراجعه به این پلیس ضمن ارائه شکایت خود، اذعان داشت‌ فردی با اغفال دختر ۱۴ ساله‌ام با گرفتن عکس‌های شخصی وی، اقدام به تهیه تصاویری مستهجن از وی کرده و ضمن تحت تاثیرقراردادن زندگی‌ام ، کار را به جایی رسانده که حتی دخترم حاضر به همکاری برای پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حساب بنده به فرد شیاد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای پی جویی موضوع نیاز به حضور دخترشاکی ضروری بوده پس از کسب مجوزهای قضایی با انجام اقدامات روانشناسانه و اعتمادسازی لازم، دختر شاکی یقین کرد که همکاری وی با پلیس مشکل ساز نبوده و به نفع وی خواهد بود.
کاکوان افزود: پس از تحقیقات کامل و جامع از وی روشن شد متهم فردی ۲۶ ساله است که سرباز یکی از بیمارستان‌های شهر تهران بوده و با اغفال دختر و تهیه تصاویری از وی درحال سوء استفاده و اخاذی از این دختربچه است و تاکنون مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد و طلا از وی اخاذی کرده و مجددأ درخواست‌های دیگری از وی دارد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اضافه کرد: به دلیل حساسیت موضوع اکیپ مجربی از این پلیس برای دستگیری متهم اعزام و با دستگیری، ادله جرم الکترونیکی وی کشف و ضبط شد و با اعتراف نامبرده مشخص شد متهم با افراد دیگری نیز چنین ارتباط و اقدامی را انجام داده است.
کاکوان اضافه کرد: این فرد انگیزه خود را از ارتکاب به چنین اعمالی کسب مال اعلام کرد که درنهایت با صدور قرار قانونی لازم متهم به زندان اوین اعزام شد.

وی تاکیدکرد: حتما والدین بر فعالیت سایبری فرزندان خود نظارت داشته باشند و آموزش‌ های لازم را به آنها ارائه دهند که در این فضا چگونه رفتار کنند.
رئیس پلیس فتا تهران در ادامه به شهروندان هشدار داد که به فرزندانتان بگویید هیچ گاه اطلاعات شخصی خود را برای کسی بازگو نکنند و اطلاعات مهم شخصیشان را از جمله تصاویر خصوصی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند یا برای کسی ارسال نکنند.

سرهنگ کاکوان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.CyberPolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی آن را ثبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      این دختر مگه میشه 40میلیون از حساب انتقال بده به نظرم امکان نداره شاید 4میلیونه

    • نرگس

      یا خدا خسته شدیم

    • سالار

      فضاهای مزخرف مجازی آتیش زده به زندگیها
      و زنان و دختران چه راحت فریب این شیادان و هوسرانان میخورند

      پاسخ ها

      • سلی

        گل گفتی سالار

    • سامی

      وقتی حقوق ی سرباز شصت هزارتومن باشه معلومه برای خرجش دست بهمه کاری میزنه!ی سرباز موقع مرخصی رفتنش از اون طرف کشور ب این طرف کشور سیصدتومن فقط خرج سفرشه!

    • بدون نام

      بهتر

    • بدون نام

      لعنت بر هرچه نامرد بی وجدانه
      جوان مفت خور و شیاد رو باید دار زد
      بی وجدان کثیف

    • بدون نام

      فکر کنم تو نامردی روی همه نامردای دنیا رو سفید کردیم

    • بدون نام

      پست فطرت بی وجدان
      اخاذی از یه دختر بچه‌ ؟
      اینقدر نامرد ؟

    • بدون نام

      سالار در این مورد یه بچه 14 ساله بوده چرا انقدر دختر و پسر میکنید کم نیستن پسر بچه هایی که شکار این نامردا ها میشن خواهشا بدون تبعیض فکر کنید

    • دلسوز

      کاربر سامی کسی که درسن۲۶سالگی سربازی میره معلوم آدم تنبل ومفت خوره اگر بگی تحصیل میکرده پس حقوق بالایی نسبتا داره در شهر خودش به عنوان سرباز کارمند خدمت میکنه
      اما اصل مطلب هیچ بهانه ای برای انجام خلاف وخیانت موجه نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج