۵۱۵۱۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدیر عامل ماشین‌سازی: در سقوط تیم مقصرم

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: همانطور که در صعود و پیروزی این تیم نقش داشتم، در سقوط و شکست ماشین سازی هم مقصر هستم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: همانطور که در صعود و پیروزی این تیم نقش داشتم، در سقوط و شکست ماشین سازی هم مقصر هستم.

به نقل از سایت باشگاه ماشین‌سازی، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اعلام اینکه منتقدان حق اظهارنظر بی پایه و اساس و بدون اطلاعات و آگاهی آن هم در برهه انتخابات و با تاکتیک تبلیغاتی تخریب را ندارند، گفت: تابع دستور شهردار محترم هستم و بدون وابستگی به سازمان ورزش، در هر پست و سمتی به خدمتگزاری ادامه خواهم داد ولی آیا نفرات منتقد مجددا خواهند توانست تایید مقامات مسئول و مقبولیت مردمی در انتخابات را بدست بیاورند و خدمتگزار بمانند؟!

میر معصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص سقوط تیم فوتبال این باشگاه به لیگ دسته یک و عملکرد ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر، گفت: متاسفانه با سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک شرمنده هواداران و ورزش دوستان شدیم و با آنالیز و بررسی تمام امور و عوامل دخیل در این شکست و عدم موفقیت، در حال تدوین اهداف و سیاستگذاری بهتر وموثر برای بازگشت مقتدرانه به لیگ برتر هستیم.

وی افزود: برد و باخت طبیعت ورزش و علی الخصوص فوتبال است ، روزی با پیروزی و صعود ماشین سازی به سطح اول فوتبال کشور پس از 20 سال، موفقیت رقم می خورد و روزی با شکست و سقوط این تیم به یک دسته پایین تر، عدم موفقیت رقم می خورد. تا بوده همین بوده و تا هست همین هست.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز در مورد عملکرد تیم مدیریتی این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر و میزان تقصیر مدیریت در سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک، اظهار داشت: دنبال مقصر گشتن به جای تحلیل و آسیب شناسی و همچنین نگاه به پشت سر به جای نگاه به پیش رو، نه تنها باعث پس رفت می شود بلکه مانع پیشرفت نیز می شود.

وی ادامه داد: به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، همانطور که در صعود و پیروزی این تیم نقش داشتم، در سقوط و شکست ماشین سازی هم مقصر هستم ولی به لطف حمایت و پرداخت مالی، تامین نیاز و پشتیبانی و همچنین همراهی و همدلی یکی از بهترین باشگاه های کشور هستیم و اظهارات هواداران، مربیان و بازیکنان در این خصوص می تواند گواه و مصداق این امر باشد.

سهرابی در واکنش به انتقاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از وی، تاکید کرد: انتقاد سازنده و غیر مغرضانه را نه تنها با آغوش باز می پذیرم بلکه به استقبال آن می روم چراکه معتقدم، انتقاد حاصل دید و نگاه از زاویه دیگری است که بنا به دلایلی از چشم من دور یا پنهان مانده است؛ ولی اگر انتقاد تخریبی و مغرضانه و علی الخصوص رنگ و بوی انتخاباتی در برهه انتخابات داشته باشد، بی توجه به محتوای آن به مقابله با آن می پردازم.

وی تصریح کرد: سر الکس فرگوسن جمله معروف و فوق العاده ای دارد که می گوید «کسانی که در شکست کنار ما نبودند، حق ندارند در پیروزی کنار ما باشند»؛ متاسفانه نفری که انتقاد می کند نه تنها در شکست و پیروزی در کنار ما نبود، بلکه کلا نبود! و در نتیجه حق اظهار نظر و انتقاد بی پایه و اساس و بدون اطلاعات و آگاهی آن هم در برهه انتخابات و با تاکتیک تبلیغاتی تخریب را ندارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر تبریز از متخصصان ورزشی بزرگی همچون دکتر دبیری و حاج جواد ششگلانی و سایر کارشناسان متشکل است و جای سوال دارد که چرا این عزیزان محق ، انتقادی نمی کنند و نفرات دیگر جولان می دهند؟! نفرات منتقد نمی توانند مخاطب بنده باشند ولی توصیه می کنم با توسل به شوی تبلیغاتی، به شعور مردم توهین نکنند و مطمئن باشند مردم خوب و بد را از هم تشخیص می دهند.

سهرابی اظهار داشت: به عنوان مامور شهرداری تبریز، تابع دستور شهردار محترم هستم و بدون وابستگی به سازمان ورزش، در هر پست و سمتی به خدمتگزاری ادامه خواهم داد ؛ ولی آیا نفرات منتقد مجددا خواهند توانست تایید مقامات مسئول و مقبولیت مردمی در انتخابات را بدست بیاورند و خدمتگزار بمانند؟!

وی با اشاره به عملکرد و شیطنت برخی از رسانه های سراسری و استانی گفت: متاسفانه نفرات و رسانه هایی که در سال های گذشته ذینفع باشگاه ماشین سازی بودند و بنا به تخلفاتی که فعلا لزوم بر شفاف سازی آنها نیست، از سازمان و باشگاه کنار گذاشته شده اند هم ابزار دست شده اند و نقش آتش بیار معرکه را ایفا می‌کنند که رو به این نفرات اعلام می کنم نه تنها کوچکترین توجهی به مطالب اینان نمی‌کنیم و اقدامات قضایی لازم را انجام می دهیم، بلکه توصیه می کنیم فضای پاک و مقدس رسانه را آلوده و ناپاک نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج