۵۱۵۱۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجردی: به نظر شهرام محمودی احترام بگذاریم

کارشناس والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم با توجه به شرایط، بهتر باشد که به نظر شهرام محمودی احترام بگذاریم.

خبرگزاری فارس: کارشناس والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم با توجه به شرایط، بهتر باشد که به نظر شهرام محمودی احترام بگذاریم.

کیوان مجردی درخصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: به هر حال نظرات کادر فنی قابل احترام است. به نظر من حق هر مربی است تا بازیکنان مد نظرش را انتخاب کند و بدون شک کسی بازیکنان بدی را برای برنامه‌هایش انتخاب نمی‌کند. ضمن اینکه نفرات تیم ملی ما هم همین بازیکنانی هستند که دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: ما در چند سال اخیر در تیم‌های پایه چندان خوب و موفق کار نکردیم و حالا هم مجبور هستیم با همین نفرات کار را جلو ببریم. هر چند که همین بازیکنان هم بسیار توانمند هستند. امیدوارم زودتر مربی جدید از نظر روحی و روانی با بازیکنان هماهنگ شود. فکر می‌کنم در این راه بازی‌های تدارکاتی کمک زیادی به کادر فنی بکند.

کارشناس والیبال ایران در خصوص عدم حضور شهرام محمودی در اردوی تیم ملی، گفت: ما در چند سال اخیر دو بازیکن خوب در پست پشت خط زن داشتیم. در بسیاری از تیم‌های خوب دنیا به بازیکنان این پست گاهی استراحت می‌دهند، اما ما مداوم از این بازیکنان استفاده کردیم و انصافاً آنها هم با تمام توان بازی کردند و حالا بدنشان مانند محمدکاظم زود فرسوده شد.پست این بازیکنان اینگونه است و زود فرسوده می‌شوند و حالا هم بهتر است که به نظر شهرام احترام بگذاریم.

مجردی افزود: ما باید از مدت‌ها قبل به این روزها فکر می‌کردیم؛ هرچند که حالا هم نفرات بسیار خوبی مانند رضا قرا و جواد حسین آبادی را داریم، اما سوال من این است که چرا در سال‌های گذشته ما این دو نفر را بایکوت کرده بودیم. ای کاش حداقل آنها را در اردو ها نگه می‌داشتیم تا با شرایط تیم ملی هماهنگ باشند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال ما یک مربی جدید آورده‌ایم و باید به وی زمان بدهیم. می‌گویند کولاکوویچ ارتباط و مدیریت خوبی دارد، اما تاکید می‌کنم باید زمان در اختیارش قرار بگیرد. وظیفه ما است که از تیم ملی حمایت کنیم و البته باید خوش‌بین هم باشیم. شاید نگرانی‌هایی هم وجود داشته باشد، اما باید آنها را مدیریت کرد. اگر نتایج خوبِ گذشته تیم ملی هم تکرار شود به نظرم عالی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج