۵۱۵۴۴۰
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (۴۶)

همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

برترین ها: همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید تا در این بخش جدید در مجله اینترنتی برترین ها، جدید ترین و متفاوت ترین رکورد های ثبت شده در گینس را مشاهده کنید و از آن ها باخبر شوید.

مثل همیشه ما را با نظراتتان یاری کنید.

****

بزرگترین خرگوش شکلاتی

خیلی ها برای عید پاک خرگوش های شکلاتی به هم هدیه می دهند، اما این این خرگوش غول پیکر از همه آن ها بزرگتر است. بزرگترین خرگوش شکلاتی ۴۲۴.۵ کیلوگرم وزن دارد و در اوبرابا در برزیل در فوریه ۲۰۱۷ ساخته شده است. تیم سازنده آن از ۹ فرد حرفه ای تشکیل شده که ۸ روز متوالی روی آن کار کردند. این خرگوش ۴.۵۲ متر ارتفاع و ۲.۱۱ عرض و ۱.۷۶ طول دارد.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)

بزرگترین کلکسیون هلو کیتی

گینس به تازگی از خانه «ماسائو گونجی» بازدید کرده که بزرگترین کلکسیون هلو کیتی را دارد. آن هایی که وارد خانه صورتی و شاد ماسائو در چیبا، ژاپن می شوند می توانند ۵۱۶۹ آیتم هلوکیتی را که روی در و دیوار و میز و کف خانه قرار دارند، ببینند. کلکسیون باورنکردنی ماسائو طی ۳۰ سال با کمک همسرش جمع آوری شده است. بسیاری از همسایگان ماسائو از تماشای کلکسیون او لذت می برند و درواقع او را تشویق کردند تا این رکورد را بشکنند. آساکو کاندا از ژاپن رکورد قبلی را با ۴۵۱۹ آیتم هلو کیتی در دست داشت.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
سریعترین زمان ترکاندن 100 بادکنک توسط سگ

«توبی» سگ کوچک نری است که در تولد 9 سالگی خود مخاطبانش را در کانادا هیجان زده کرد. توبی از کودکی به ترکاندن بادکنک علاقه داشته است. بهترین زمان ترکاندن 100 بادکنک 39.08 ثانیه بود. توبی توانست در 36.53 ثانیه بااستفاده از دندان و پنجه هایش همه بادکنک ها را بترکاند و همه را شگفت زده کند.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
کلاژ ابرقهرمانان روی بزرگترین استنسیل

یک اثر چشمگیر هنری در رویداد سالانه «Middle East Film and Comic Con» هفته پیش در دوبی ساخته شد. تصویر رنگی عظیم با تم رویداد آسمانخراش های دوبی و ابرقهرمانانی مثل سوپرمن و بتمن را نمایش می داد. این اثر چندرسانه ای در واقع یک تلاش رکورد جهانی گینس روی بزرگترین استنسیل بود. این استنسیل عظیم ۱۱.۱۳ مترمربع بود و طبق قوانین گینس باید یک تصویر کامل ایجاد می کرد. این اثر توسط چهار هنرمند و دو عضو تیم گرافیتی امارات ساخته شد. تکمیل این اثر سه روز طول کشید و شامل بخش های لایه لایه می شد که توسط رنگ پاش، اسپری و استنسیل برش لیزری ایجاد شده بودند.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
بلندکردن هلیکوپتر روی شانه

قویترین مرد جهان «فرانتس مولنر» سعی کرد رکورد خود برای بلندکردن سنگین ترین وزنه روی شانه هایش را بشکند، رکوردی که از اولین باری که در سال 2005 به دست آمده بارها توسط خودش شکسته شده است. در این چالش او هلیکوپتر و ساختاری که مجموعا 1100 کیلوگرم وزن داشت را بلند کرد، هرچند این وزن در طول تلاش فرق می کرد. متاسفانه در طول این تلاش وزن چند بار به زیر 450 کیلوگرم کاهش یافت که طبق دستورات گینس مجاز نیست.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
بیشترین حرکت نمایشی «around the world» در یک دقیقه

فوتبالیست ژاپنی «کسوکه تاکاهاشی» از توکیو رکورد بیشترین حرکت نمایشی کنترل توپ «around the world» در یک دقیقه را به دست آورد. او باید توپ فوتبال را به هوا پرت کرده و سپس دور آن می چرخید. این قهرمان ۲۵ ساله آسیایی سه بار تلاش کرده تا به رکورد فعلی خود که ۸۵ حرکت است دست یابد. بدست آوردن این رکورد بسیار خسته کننده است، تقریبا غیرممکن است که سرعت خود را هنگام انجام این حرکت به مدت یک دقیقه حفظ کنید. هم چنین «جان فانورث» از انگلستان رکورد فعلی ۸۵ حرکت را از سال ۲۰۰۸ در لندن در دست دارد.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)

پیرترین کسی که سوار ترن هوایی شد

«جک رینولدز» پیرترین کسی شد که سوار یک ترن هوایی شد. این پدربزرگ ۱۰۵ ساله از چسترفیلد ثابت کرد که شما هرگز آنقدر پیر نیستید که نتوانید رکوردی به نام خود ثبت کنید، او این تلاش را در روز تولد ۱۰۵ سالگی خود با هدف جمع آوری پول برای موسسه خیریه آمبولانس هوایی محلی انجام داد. جک بعد از این تلاش گفت: «من خوبم و یک دقیقه دیگر یکی دیگر سوار می شوم»
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
بزرگترین گردهمایی درآغوش گرفتن درخت در هند

به تازگی رکورد جهانی جدیدی در هند برای بزرگترین اجتماعی که درخت ها را در آغوش گرفتند به دست آمد که در بزرگداشت روز بین المللی جنگل های ملل متحد بود. هزاران نفر در این تلاش با شعار «درخت من، زندگی من» شرکت کردند. طبق قوانین گینس هر شرکت کننده باید یک درخت را به مدت حداقل 60 ثانیه در آغوش می گرفت و هرکس از این قانون پیروی نمی کرد در قضاوت نهایی حذف می شد. داور گینس تعداد شرکت کننده های مورد قبول این تلاش را 4620 نفر اعلام کرد که رکورد قبلی که 1316 نفر بود را در هم شکست. این رویداد سازمان داده شده بود تا بر اهمیت حفاظت از محیط زیست تاکید کند. باغ 300 آکری JNTBGRI صدها درخت مختلف گرمسیری دارد و موسسه تمرکز زیادی روی حفاظت از آن دارد. در میان شرکت کنندگان مقامات دولتی، رسانه ها، فعالان، افراد مشهور و دانش آموزان محلی نیز حضور داشتند.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
ساخت بزرگترین موزاییک کوکی

باهدف افزایش آگاهی و حمایت از جنبش «WE Bake» در کانادا، سازندگان آرد رابین هود و موسسه غیرانتفاعی WE Day بزرگترین موزاییک کوکی جهان را در تورنتو ساختند که ۱۳۱.۱۵ مترمربع مساحت داشت. این اثر هنری کاملا خوراکی از ۱۳۶۹۰ کوکی مجزا ساخته شده و تصویر نقشه جهان را نشان می داد با قلب های قرمزی که کشورهایی از جهان را نشان می داد که WE Bake در آن ها در زندگی مردم تفاوت ایجاد کرده است. هریک از کوکی ها به صورت جداگانه بسته بندی شده بودند تا از اتلاف جلوگیری شود و بعد از ثبت رکورد به مردم و بانک های غذای محلی اهدا شدند. رکورد قبلی ۱۲۶.۲۱ مترمربع بود .
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (46)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون خرگوش شکلاتی خوردن داشت

    • ندا

      آره البته تنهایی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج