۵۱۵۴۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمدید قرارداد مدیر اسکار تا سال ۲۰۲۰

داون هادسون مدیر عامل آکادمی اسکار که ماه ژوئن امسال به پایان موعد قراردادش می‌رسد همکاری‌اش را با اسکار تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد

وب سایت فیلم نت نیوز: داون هادسون مدیر عامل آکادمی اسکار که ماه ژوئن امسال به پایان موعد قراردادش می‌رسد همکاری‌اش را با اسکار تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد
تمدید قرارداد مدیر اسکار تا سال 2020

هیئت قانون‌گذاران آکادمی اسکار رأی به تمدید قرارداد مدیر عاملشان داون هادسون دادند تا به این ترتیب او تا سال ۲۰۲۰ هم در این سمت باقی بماند. موعد قرارداد قبلی هادسون اول ژوئن امسال به پایان می‌رسید ولی اعضای هیئت قانون‌گذار آکادمی طی جلسه‌ی که در ۲۸ ام مارس برگزار شد، تصمیم گرفتند که او را تا سه سال دیگر هم در این سمت حفظ کنند.

هادسون در سال ۲۰۱۱ و بعد از بازنشستگی بروس دیویس، رئیس اجرایی سابقه‌دار آکادمی، استخدام شد. او در ابتدا همراه ریک رابرتسون، مدیر اجرایی آکادمی کار می‌کرد. کسی که بعدها مدیر ارشد علمیات شد. رابرتسون در سال ۲۰۱۳ از مسئولیتش کنار رفت و از آن زمان تا به حال هادسون جایگزین او شده است. اول قرار بوده است که قرارداد هادسون در سال ۲۰۱۴ تمدید شود،‌ که براساس تصمیم آکادمی و طی تغییر مختصری که اعمال شد، فعالیت‌های او تا امسال ادامه پیدا کرد. و هادسون هم از آن زمان تا کنون با مسائلی از قبیل تعداد زیاد نامزدهای سفید پوست در اسکار و هجوم اعضای جدید به آکادمی دست و پنجه نرم کرده است. او پیش از جذب شدن در آکادمی، مدیر اجرایی سازمان فیلم‌های مستقل بود.

ایمیلی با محتوایی که در ادامه می‌خوانید به اعضای آکادمی ارسال شده است:

«اعضای گرامی؛ همانطور که اطلاع دارید در روز سه شنبه مورخ ۲۸ مارس، هئت قانون‌گذاران آکادمی طی جلسه‌‌ای که برگزار شد درباره‌ی مسائلی از قبیل مراسم اسکار و موزه‌ی آکادمی بحث و گفتگو‌هایی انجام شد. همچنین مفتخریم که اعلام کنیم در این جلسه، اعضای هیئت رأی به ابقای مدیر عامل آکادمی داون هادسون و تمدید قرارداد وی تا ژوئن ۲۰۲۰ دادند. هادسون از سال ۲۰۱۱ مدیرعامل آکادمی بوده است.

ما خوشحالیم که داون به فعالیت‌هایش برای تحقق اهداف آکادمی در زمینه‌ی جهانی شدن ادامه می‌دهد، ما را در بازگشایی یک موزه‌ی سینمایی بی‌نظیر راهنمایی می‌کند و مدیریت ما را برای مراسم سال آینده و ۹۰ امین دوره‌ی اسکا را برعهده می‌گیرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج