۵۱۵۵۷۲
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

کارآفرینان به خاطر این ۱۰ نکته شکرگزار باشند

همیشه پس از مراسم شکرگزاری سالانه شروع به یادآوری و شمردن چیزهایی می کنم که چه در زندگی شخصی و چه در کسب و کارم به خاطرشان از خداوند سپاسگزارم. اگر شما هم کارآفرین هستید، احتمالا با من در مورد این مسئله هم عقیده خواهید بود.

مجله پنجره خلاقیت: همیشه پس از مراسم شکرگزاری سالانه شروع به یادآوری و شمردن چیزهایی می کنم که چه در زندگی شخصی و چه در کسب و کارم به خاطرشان از خداوند سپاسگزارم. اگر شما هم کارآفرین هستید، احتمالا با من در مورد این مسئله هم عقیده خواهید بود:

۱. زندگی تان را تحت کنترل دارید.

مطمئنا گاهی اوقات احساس می کنید که راه اندازی یک کسب و کار، کار استرس آوری است اما بدانید که حداقل رئیسی ندارید که تقاضاهایی غیرمنطقی از شما داشته باشد. پس مدیریت استرس یا تعادل میان کار و زندگی تان کاملا به خودتان بستگی دارد. می توانید آنقدر کار کنید و استرس داشته باشید که دچار حمله قلبی شوید یا می توانید با کودکان تان وقت بگذرانید و برخی از کارها را به کارمندان تان بسپارید.
کارآفرینان به خاطر این 10 نکته شکرگزار باشند

۲. کارمندان تان به شما کمک می کنند کارهای بیشتری انجام دهید.

اگر شما هم مانند من باشید، وقتی حرف کارمندان تان پیش می آید، به خودتان افتخار می کنید که افرادی را دور خود جمع کرده اید که درست به اندازه خودتان برای کسب و کار شما ارزش قائلند. من این ویژگی را مدیون فرآیند انتخاب و استخدام درستی هستم که به کار می برم و اگر شما نیز این کار را انجام دهید، باعث خواهید شد که کسب و کارتان با سرعت بیشتری رشد. کند.

۳. ساعت کاری انعطاف پذیری دارید

دیگر محدودیت های کار در اداره را ندارید. اگر بخواهید زمینه کاری تان را تغییر دهید، می توانید خیلی زود این کار را انجام دهید. اگرچه من مشاوران و شرکای تجاری بزرگی دارم، اما این حقیقت را که می توانم در صورت تمایل کمی جهت دهی شرکت را تغییر دهم یا چیز جدیدی را امتحان کنم خیلی دوست دارم.

۴. تعطیلات

بیایید با این مسئله روبرو شویم: هیچ کس دلش نمی خواهد ۳۶۵ روز سال را کار کند؛ هر چقدر هم به کارش علاقه مند باشد و از انجام دادنش لذت ببرد. به همین خاطر است که روزهای تعطیل در متعادل سازی زندگی و کسب و کار و بالا بردن سطح رضایت و شادی کارمندان و کارآفرینان اینقدر موثر هستند. اگر کارآفرین باشید، دیگر نیازی نیست در تقویم به دنبال روزهای تعطیل بگردید. من سالی چند بار با همسر و فرزندانم به مسافرت می روم و می دانم که اگر کسب و کارم را چند روزی کنار بگذارم، به مشکل بر نخواهم خورد.

۵. تکنولوژی که کارایی تان را افزایش داده است.

بدون گوشی های هوشمندتان چه کار می کردید؟ بدون توئیتر؟ بدون نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری؟ شرط می بندم که راه اندازی کسب و کار بدون کمک فناوری کار سختی می شد. من عاشق کشف کردن اپلیکیشن هایی هستم که کار کردن را برایم ساده تر می کنند. امروزه نسبت به پنج سال پیش راحت تر می توان صفحات اجتماعی را به روز کرد. ایمیل ها را بررسی کرد، اطلاعات مشتریان را مدیریتی کرد و مطالبی در وبلاگ نوشت. این سادگی و سرعت بیشتر باعث می شود که بتوانم به کارهای بیشتری رسیدگی کنم.
کارآفرینان به خاطر این 10 نکته شکرگزار باشند

۶. شبکه اجتماعی تان

شما را نمی دانم اما شرکت من CorpNet واقعا به ارتباطات اجتماعی زیادی نیاز و بستگی دارد. به افرادی که محتوای ما را به اشتراک می گذارند، در مورد محصولات مان نظر می دهند و به طور کلی باعث پیشرفت ما می شوند. ما بدون آنها نمی توانستیم به موفقیت برسیم و به همین خاطر قدرشان را می دانم. من به شخصه بیشترین تلاشم را می کنم تا هر از چندگاهی با هواداران مان تعاملی داشته باشم.

۷. این که می توانید در هر جایی مشغول به کار شوید.

تا به حال شده که لپ تاپ تان را بردارید و روی تخت به کارهای تان برسید؟ یا در حیاط پشتی؟ یا حتی در بالی؟! واقعا لذت نمی برید که می توانید گاهی بدون رفتن به محل کار به کارهای عقب مانده تان برسید؟ گاهی اوقات باید محیط کاری تان را تغییر دهید و اگر فکر می کنید کارهای تان را در یک کافی شاپ بهتر انجام می دهید، به نظر من به همانجا بروید.

۸. هیجان ایده های جدیدی که به ذهن تان می رسند.

اگر تا به حال برای شخص دیگری کار کرده باشید (و شرط می بندم که این کار را کرده اید)، احتمالا به یاد می آورید که گاهی ایده هایی ناب و عالی داشتید اما رییس بداخلاق تان اهمیتی به آنها نداده است اما در حال حاضر و در جایگاه یک کارآفرین می توانید ایده های ناب تان را به واقعیت تبدیل کنید. هیجان انگیز است.

۹. موفقیتی که در کسب و کار کوچک تان به دست آورده اید.

فقط محدودیت های ذهنی و کوچک بودن آرزوهای تان هستند که موقعیت مالی شما را به وجود آورده اند. شما به عنوان یک مالک کسب و کار می توانید خیلی بیشتر از دوران کارمندی به موفقیت برسید. می توانید تفاوت بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید: کارآفرینی چیزی است که من واقعا به آن می بالم. این که بدانید کسب و کار شما در هر اندازه ای باعث ایجاد شغل هایی برای دیگران شده واقعا رضایت بخش است. همچنین موفقیت تان در عرصه کارآفرینی به اعضای خانواده تان نیز کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشند. این زندگی بهتر هم از لحاظ مالی شامل حال آنان شده و هم از لحاظ وقت بیشتری که می توانید با آنها بگذرانید.
کارآفرینان به خاطر این 10 نکته شکرگزار باشند

۱۰. ارزشی که خلق کرده اید.

زمانی که کسب و کار را راه اندازی می کنید، تفاوتی رقم می زنید. می توانید محصولاتی خلق و گرهی از مشکلات مردم باز کنید. می توانید اهمیت زیادی برای آنها داشته باشید و می توانید زندگی مردم را ارتقا دهید. صمیمانه از شما می خواهم که داشته های تان را بشمارید و قدردان شان باشید.

کارآفرین بودن به ویژه یک کارآفرین موفق بودن، موهبتی است که نصیب هر کس نمی شود.

نلی اکالپ، مترجم: شادی حسن پور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج