جاباما
۵۱۶۰۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برزگر: پشت پرده تغییر قوانین در کشتی، روس‌ها هستند

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: پشت پرده تغییر قوانین در کشتی، روس‌ها هستند و قوانینی برای این رشته در نظر می‌گیرند که به نفع خودشان باشد.

خبرگزاری تسنیم: منصور برزگر، عضو شورای فنی کشتی آزاد در مورد برگزاری مسابقات کشتی در ۱۰ وزن اظهار داشت: موضوع تعیین اوزان جدید کشتی قرار است همزمان با رقابت‌های جهانی فرانسه تعیین تکلیف شود و با توجه به اینکه ما معمولا در سبک وزن شانس مدال‌آوری داریم و در صورت لحاظ قرار دادن این موضوع افزایش اوزان می‌تواند به نفع کشتی ایران باشد.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: تغییر مداوم قوانین کشتی از نظر داوری هر چند سال یک‌بار در حال تغییر است و از سوی دیگر به تازگی سیستم رنکینگ توسط اتحادیه جهانی کشتی اعلام شده است و این موضوعات به ضرر کشتی ایران و دنیا است.

وی تصریح کرد: من نمی‌دانم دلیل این تغییر دائمی قوانین به چیست مگر در ورزش‌هایی مانند فوتبال قوانین این همه عوض می‌شود که در کشتی بارها شاهد این اتفاق هستیم.

دارنده مدال نقره المپیک تاکید کرد: ‌پشت پرده این تغییر قوانین در کشتی، روس‌ها هستند و قوانینی برای این رشته در نظر می‌گیرند که به نفع خودشان باشد. از طرفی رئیس اتحادیه کشتی جهان لالوویچ هم تحت نظر آن‌هاست و دلیل اعتراض و نامه نگاری‌های خادم هم همین موضوع است زیرا وی عادت ندارد در جایی حضور نمایشی داشته باشد.

وی در مورد موضوعات مطرح شده در مورد دچار شدن سرنوشت کشتی پهلوانی به چوگان خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی، کشتی پهلوانی به نام ایران در اتحادیه جهانی کشتی ثبت شده است و با توجه به حضور یک چهره شاخص و شناخته شده در کشتی دنیا مثل علیرضا حیدری در راس این رشته و حمایت‌های فدراسیون قطعا این رشته سرنوشت خوبی پیدا می کند و این موضوع صحیح نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج