۵۱۶۰۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷

هنوز اطلاعات زیادی درباره محصول میان‌رده جدید سامسونگ در دسترس نیست، با این حال انتظار می‌رود گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ که شماره مدل آن SM-J۵۳۰ است، در صورت واقعی بودن اطلاعات تاییدیه وای فای گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ منتشر شده در چند ماه قبل، به اندروید مارشملو نسخه ۶.۰ مجهز شود.

وب سایت گجت نیوز: از مدت‌ها قبل اخباری مبنی بر احتمال عرضه نسخه جدید گوشی محبوب گلکسی جی ۵ در آینده‌ای نزدیک شنیده‌ایم. اگرچه تاکنون سامسونگ به طور رسمی خبری در این مورد منتشر نکرده، اما مشاهده گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و سازمان متولی تکنولوژی وای فای (Wi-Fi Alliance)، نشان می‌دهد زمان زیادی تا عرضه رسمی این گوشی باقی نمانده است. یکی دیگر از دلایل این حدس، انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ (Galaxy J۵ ۲۰۱۷) است که به خوبی نحوه طراحی پنل پشتی این گوشی موبایل را به نمایش می‌گذارد.


انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017

هنوز اطلاعات زیادی درباره محصول میان‌رده جدید سامسونگ در دسترس نیست، با این حال انتظار می‌رود گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ که شماره مدل آن SM-J۵۳۰ است، در صورت واقعی بودن اطلاعات تاییدیه وای فای گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ منتشر شده در چند ماه قبل، به اندروید مارشملو نسخه ۶.۰ مجهز شود. از طرفی دیگر، طبق جدیدترین تست بنچمارک این گوشی موبایل، می‌بایست شاهد استفاده از اندروید نوقا نسخه ۷.۰ در آن باشیم.

تاکنون شاهد چند تصویر احتمالی گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ بوده‌ایم که متاسفانه هیچ‌کدام ما را به طور کامل در جریان سبک طراحی این میان‌رده جدید سامسونگ قرار نداده‌اند. بر اساس مواردی که تاکنون دیده‌ایم، سامسونگ تصمیم ندارد قدم آن‌‌چنان بزرگی برای تغییر سبک طراحی گوشی های میان‌رده خود بردارد.

انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017


از آنجایی که سامسونگ هنوز به صورت رسمی حرفی از عرضه این گوشی نزده و جز تاییدیه وای فای، تست بنچمارک و همچنین چند تصویر احتمالی گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ اطلاعات دیگری درباره این گوشی موبایل نداریم، مشخص کردن زمان عرضه آن بسیار مشکل است. گفتنی است مدتی قبل شاهد فاش شدن مشخصات احتمالی گلکسی جی ۵ سال ۲۰۱۷ بودیم، اما نمی‌توان به طور کاملا مطمئن، به این اطلاعات تکیه کرد.

انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017

سامسونگ از روز اول اردیبهشت ماه عرضه پرچمداران جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را آغاز می‌کند و می‌توان انتظار داشت بخش گوشی موبایل این غول کره‌ای، تا مدتی درگیر این موضوع باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج