جاباما
۵۱۶۰۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی سیتروئن از نسل جدید خودروی C۵

درست زمانی که کسی فکر نمی‌کرد سیتروئن C۵ به این زودی‌ها بازگردد، خبر رسیده که سیتروئن قصد دارد نسل جدید این سدان متوسط را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کند.

خبرآنلاین: درست زمانی که کسی فکر نمی‌کرد سیتروئن C۵ به این زودی‌ها بازگردد، خبر رسیده که سیتروئن قصد دارد نسل جدید این سدان متوسط را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کند.
رونمایی سیتروئن از نسل جدید خودروی C5
این در حالی است که سازندهٔ فرانسوی یک کراس‌اوور جدید را هم با نام C۵ ایرکراس در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد؛ اما نسل جدید سدان C۵ در وهلهٔ اول برای بازار چین تدارک دیده شده تا حضور سیتروئن C۵ را در بخش سدان‌های خانوادگی در این کشور تقویت کند. به‌طورمعمول اعلام رسمی این خبر می‌توانست با انتشار یک تیز همراه باشد اما سیتروئن هنوز این کار را انجام نداده است.

در عوض این شرکت فرانسوی اعلام کرده که نسل جدید C۵ در بیرون دارای طراحی زیبا و متشخص بوده و در داخل بر مدرنیته و آسایش تأکید خواهد داشت. با توجه به گفته‌های سیتروئن، در جلوی خودرو مانند ساخته‌های اخیر این شرکت از چراغ‌های دوبخشی به همراه چراغ‌های روشنایی در روز و تریم کرومی استفاده خواهد شد درحالی‌که در عقب نیز چراغ‌های بازطراحی شده با تکنولوژی LED و چهار ماژول در هر چراغ بکار خواهد رفت که موجب ارائهٔ یک امضای نوری می‌شود و خودرو بلافاصله به‌عنوان یک سیتروئن اصیل تشخیص داده می‌شود.
رونمایی سیتروئن از نسل جدید خودروی C5

در داخل کابین نیز یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی 12 اینچی با تنظیمات قابل‌تغییر، یک صفحه‌نمایش 8 اینچی لمسی و یک کنسول مرکزی عریض وجود خواهد داشت. علاوه بر این، راحتی و سکوت کابین C5 در نسل جدید ارتقاء یافته و همچنین به طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده شامل تشخیص نقاط کور، حفظ حرکت میان خطوط، هشدار برخورد و دوربین دید 360 درجه هم مجهز خواهد بود. بااین‌حال برای اطلاع دقیق از استایل نهایی و مشخصات کامل نسل جدید سیتروئن C5 باید تا برگزاری نمایشگاه خودروی شانگهای در تاریخ 19 آوریل (30 فروردین) صبر کنیم. پس بیایید امیدوار باشیم که این خودرو مانند برادر بزرگ‌ترش C6، طراحی خسته‌کننده‌ای نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج