۵۱۶۴۸۸
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بغض و اشک سهم یادگار کاپیتان فقید

امان از این فوتبال بی‌رحم!

فرزند مرحوم هادی نوروزی در حالی که خودش را از دو سال پیش برای جشن قهرمانی پرسپولیس آماده کرده بود در عین بی‌توجهی عوامل این باشگاه و مسئولان ورزشگاه، از شرکت در مراسم قهرمانی محروم شد تا بغض و اشک سهم کودک خردسال کاپیتان فقید این تیم از این جشن شود.

خبرگزاری ایسنا: فرزند مرحوم هادی نوروزی در حالی که خودش را از دو سال پیش برای جشن قهرمانی پرسپولیس آماده کرده بود در عین بی‌توجهی عوامل این باشگاه و مسئولان ورزشگاه، از شرکت در مراسم قهرمانی محروم شد تا بغض و اشک سهم کودک خردسال کاپیتان فقید این تیم از این جشن شود.

مراسم قهرمانی امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که بزرگ‌ترین غایب این مراسم هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس یعنی هادی نوروزی بود. در حالی که بعد از درگذشت نوروزی در اوایل لیگ پانزدهم پرسپولیسی‌ها متفق‌القول به دنبال کسب قهرمانی و اهدای جام به روح کاپیتان تیم‌شان بودند و قصد داشتند هانی نوروزی به عنوان فرزند کاپیتان این تیم جام را بالای سر ببرد آن‌ها در گام پایانی لیگ پانزدهم ناکام ماندند تا اشک‌های هانی نوروزی در این مراسم جلوه ویژه‌ای به خود بگیرد.

لیگ شانزدهم هم با وعده قهرمانی و اهدای جام به کاپیتان فقید این تیم کلید خورد و پرسپولیسی‌ها که بیش از همیشه به کسب عنوان قهرمانی نزدیک بودند بارها این شعار که قهرمانی را به نوروزی اهدا خواهند کرد سر می‌دادند.

در روزهای بعد از مسجل شدن قهرمانی این تیم در تبریز ویدئوکلیپ‌هایی از خوشحالی هانی نوروزی از این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و این کودک که یادگار کاپیتان پرسپولیس بود و از دو سال پیش خودش را برای بالا بردن جام و شرکت در مراسم قهرمانی آماده کرده بود بیش از همه خوشحال بود.

هانی که در روز دیدار با پدیده هم از قبل از شروع بازی به همراه عمو و پدربزرگ خود در ورزشگاه حاضر شده بود تا به همراه هم‌بازیان پدرش جام قهرمانی را بالای سر ببرد در اتفاقی عجیب توسط نیروی انتظامی از ورود به زمین منع شد که در این کشمکش او به زمین هم خورد اما خوشبختانه اتفاق جدی برای هانی رخ نداد.

در حالی که خیلی از اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس و گزارشگر بازی هم از غیبت عجیب هانی نوروزی در این مراسم می‌گفتند هیچ کدام از بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس، پیگیر غیبت فرزند کاپیتان فقید این تیم نبودند و آن‌هایی که از دو سال پیش قول اهدای جام به هانی نوروزی فرزند او را می‌دادند به یاد هانی نبودند و به فکر گرفتن عکس و شرکت در جشن قهرمانی بودند.

در اواخر این بازی پدربزرگ هانی نوروزی که از این اتفاقات دلخور و ناراحت بود وارد اتاقک عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی هم شد تا گلایه‌های خود را از این بی‌توجهی سرخ‌پوشان و ممانعت از ورود آن‌ها به زمین اعلام کند.

بدون شک تلخ‌ترین اتفاق در این مراسم غیبت هانی بود و از این جشن بزرگ تنها بغض و گریه برای فرزند کاپیتان باقی ماند تا برای همیشه کسانی که وعده اهدای جام به او را داده بودند اما به آن عمل نکردند، در ذهنش باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین الف

      هانی، تو غصه نخور و یادت باشه پدرت یه مرد بود نه مثله خیلیا که یادشون رفته مرد هیچ وقت زیر قولش نمیکنه یا شایدن اینا مرد نیستن.

    • بدون نام

      من خودم پرسپولیسی تیرم.ولی واقعا جام بخوره تو سر اون مسئولاو بازیکنای بی غیرت که فقط بلدن شعار بدن.خداییش کی میخواد جواب گریه های اون بچه ی معصوم رو بده؟؟؟؟؟؟

    • رضایی

      شرم بر این فوتبال. چرا اون طفل معصوم رو الکی امیدوار کرده بودین؟ بازیکنان متاسفانه فقط به فکر خودشون هستن. اون از بی معرفتیشون در رابطه با رضاییان که وصله ناجور خطابشون می کنن و این هم از از یاد بردن هادی نوروزی!!!

    • بدون نام

      من یه پرسپولیسیم دیگه نه فوتبال نگاه میکنم نه طرفدار هیچ تیمی نیستم واقعا متاسفم واسه باشگاه پرسپولیس که از بچه ۶ماه تا بچه بیرانوند تو زمین بودن ولی به هانی اجازه ندادن به خدا فوتبال ارزش دل شکستن یه بچه یتیم نداره خدا حافظ پرسپولیس وعواملی که سر حرفشون نموندن وفقط حرف مفت زدن

    • سحر

      ما هم بیشتر بغض داریم تا شادی

    • مهدی

      خدا لعنتشون کنه که به بچه ام رحم نکردن

    • بدون نام

      خدایا چی بگم یعنی لنگی مکتب لونگ رو به همه نشون داد واقعا خوشحالم که لونگی نیستم

    • بدون نام

      اون قسمتش که میگه بازیکنا پیگیر نبودن دروغ میگه
      حتی بازیکنا خاستن جام را به راهرو ببرن که به دست هانی برسونن ولی بازم نیروی انتظامی نذاشت




      واقعا چقد بعضی از نویسنده ها برای جلب توجه پست و بی شعور میشن

    • بدون نام

      خیییییییییییییییییییییییلی ناراحت کننده اس!!!!!!!!!!!!!!!!!
      البته جشن خییییییییییییییییییییییلی قشنگی بوووووووود با بچه های خرد سال بازیکن ها که خیییییییییلی دوس داشتنی بودن ولی
      متاسفانه دل پسر کاپیتان فقید تییییییییییم رو شکستن خییییلی ناراحت کننده شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم که با یه مراسم اختصاصی برای خانواده ی عزییییییییز هادی نوروزی دلجویی کنن و لحظات شاااد ایی رو برای هانی جاااان فراهم کنن با یه برنامه ریزی
      خووووووووووووووب و دقیق !!!!! حیف شد---هانی جاااان اشکال نداره
      عزیییییییییییزم --- زحمات هادی نوروزی هبچوقت از یادها نمیره برای پرسپولیس---بی برنامگی مسئولا باعث شد یادگار هادی حداقل حقی که حضوووورش توی اهدای جام بود نتووووونه حاضر باشه و دلش بشکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 6666

      متاسفم

    • بدون نام

      فقط هانی اضافه بود؟؟!

    • بدون نام

      متاسفم هیچ کدومشون به یادهانی نبودن چرانیست همه خوشحال بودن میرقصیدن ازکاپیتان تیم مدیرعامل بعیدبودسراغی ازهانی نگیرن البته موقعه نشون دادن خودشون بودکه زحمت کشیدیم نه هانی قول قراراونافقط فیلم حرف بود

    • بدون نام

      خاک برسرشون

    • بدون نام

      بین بازیکنا فقط پول حرف اول و می زنه اخلاق در فوتبال ما مرده.

    • بدون نام

      یادتونه دو سال پیش علی دایی در مورد تبلیغاتی بودن کسانی که به ظاهر به هانی نوروزی توجه می کنند هشدار داده بود؟!!!!!!!

    • بدون نام

      یادتونه دو سال پیش علی دایی در مورد تبلیغاتی بودن کسانی که به ظاهر به هانی نوروزی توجه می کنند هشدار داده بود؟!!!!!!!

    • اسماعیل

      اقا هادی ما هوادارا شرمنده ایم و خجالت میکشیم از کاری که یه مشت بی جنبه و بی معرفت انجام دادن..هانی عزیز خیلی میخوایمت...تلاش کن مثل بابات مقتدر باشی

    • بدون نام

      ازین خانواده چندش طلبکتر حالم بهم میخوره
      این همه بچه یتیم ریخته تو کشور اما این یکی امامزادست

    • بدون نام

      اونقدر این ماجرا را بزرگ نکنید ! پدر و عمو و همسر آقای نوروزی پسرتون واسه بازی در پرسپولیس میلیاردها تومن پول گرفته ! مجانی که بازی نکرده که ازش تختی ساختید! و اگر صحبت از تعصب و غیرتش هم هست کاش یک جو از آن غیرت در وجود شما بود تا از احساسات پانی و هواداران استفاده نکنید و نزدیک بازی حساس پرسپولیس و الهلال تیم را از لحاظ روانی بهم نریزید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج