۵۱۶۵۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی: فقط بلدیم بگوییم هانی، هادی!

مهاجم پرسپولیس می‌گوید همه از هواداران تا بازیکنان و مسئولان باشگاه، سعی در استفاده از نام هانی نوروزی داشتند.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم پرسپولیس می‌گوید همه از هواداران تا بازیکنان و مسئولان باشگاه، سعی در استفاده از نام هانی نوروزی داشتند.

مهدی طارمی پس از برگزاری مراسم اهدای جام درباره جشن قهرمانی امسال اظهار کرد: جشن امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر برگزار شد ولی ما دو سال است به هادی نوروزی قول داده‌ایم که هانی نوروزی جام را بالای سر ببرد. من با همسر نوروزی صحبت کردم و او گفت که هانی در حال گریه کردن است.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: واقعا برای باشگاه متاسفم. فقط موقعی که هادی از دنیا رفت، همه از هوادار گرفته تا بازیکنان و مسئولان باشگاه سر خاک او رفتیم و الان مشخص شد که همه به فکر استفاده از نام هادی نوروزی بوده‌ایم. الان که قهرمان شده‌ایم چرا نگذاشتند هانی به روی سکو بیاید در حالی که می‌توانستند این کار را انجام دهند؟ فقط بلدیم بگوییم هانی و هادی!

او با بیان اینکه همه به فکر استفاده از نام این کودک ۱۲ ساله بودند، گفت: باشگاه می‌گوید با یگان ویژه هماهنگ کرده و یگان ویژه می‌گوید هماهنگی با آن‌ها صورت نگرفته است. برای یگان ویژه هم متاسفم. تنها کسی که باید در جشن قهرمانی حضور پیدا می‌کرد، حضور نداشت. مطمئن باشید روح هادی نوروزی هم ناراحت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استادجامونگه میداشتیدتا هانی بیادببره بالا

    • بهزاد

      بابا بس کنید این هادی و هانی رو
      40نفرو توو آذربایجان سیل با خودش برد کسی یه کلمه حرف نمیزنه حالا چندسال پیش یکی فوت کرده ول نمیکنن.هانی هادی هانی هادی.جمع کنید این مسخره بازیارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچیزی سر جای خودش عزیزم. ما واسه مرگ عزیزانمون
        در آذربایجان بسیار متأسفیم و همینطور مرگ یک بازیکن با اخلاق فوتبال در اوج جوانی برامون بسیار درد آورده و حداقل حق فرزند هادی نوروزی این بود که به جای پدرش که سالها واسه پرسپولیس زحمت کشیده بود توی جشن حضور پیدا میکرد و فراموش نکنیم که اگه هادی نوروزی زنده بود باید کاپ قهرمانی رو بالای سر میبرد.

      • بدون نام

        از کجا میدونی کسی حرفی نزده اتفاقا همیشه همه جا درباره این قضیه صحبت میشه و اظهار تاسف میشه اینقدر یکطرفه قضاوت نکنیم بهرحال این رسم دنیاست و باور کنید همه ما متاسفیم از این قضیه اما تا به کی باید همه چیز رو با هم قاطی کرد بهرحال اونا این بچه ها هم پدرشون رو از دست دادن ..از تقدیر گریزی نیست روح رفتگان قرین رحمت الهی..آمین

    • بدون نام

      خاک بر سرشون. اشک یتیم عرش خدا رو به لرزه در میاره

    • بدون نام

      واقعا گل گفتی. مهدی

    • رجبي

      به عنوان يه استقلالي دلم برا اون طفلك واقعا سوخت اشكم در اومد حقش نبود

    • رضاف

      با این حرفها خودتون را تبرعه نکنید زشته آدم به این بزرگی یه ذره جرات نداشته باشه بره دست پسر همبازیه سابقش را بگیره بیاره رو سکو هر کسی هم حرف میزد میزدی دهنش تا دیگه فضولی نکنه بگو جراتش را نداشتی تمامش کن....

    • بدون نام

      چشم مادرش روشن که بچشو تو چه خطی از زندگی انداخت
      اگه این بچه خوب بار اومد ؟
      از زمین و زمان طلبکارن این خانواده پرمدعا

    • شهلا

      هزاران هزار یتیم بی پناه در سطح کشور هستند ما فقط دنبال رسانه ای شدن هستیم

    • پریسا

      حالم ازین لوس بازی بهم میخوره

    • ناشناس

      بابا ولن کنید این حرف ها را تا بوده همین بوده حالا وقتی در آسیا قهرمان شدید بدهید هانی جام را بالا ببره

    • بهزاد

      دوستان بنده با مرحوم نوروزی و بالا بردن کاپ توسط پسرش مشکلی ندارم.باز هادی نوروزی واسه فرزندش گذاشته رفته، و تنها دغدغه ی فرزند نوروزی بالا بردن کاپ قهرمانی هست.چطور از اشک این بچه بخاطر بالا نبردن کاپ اندوهگین هستید اما حرفی از بچه های خیلی کم سن و یتیم و بچه های دارای دارای والدین ناصالح که مجبورن صب تا شب گوشه ی خیابون واکس بزنن و دستفروشی کنن و... حرفی نمیزنید؟چون پدرشون معروف نیست؟من اگه مثه این فوتبالیستا آدم مشهوری بودم یه بچه ی دستفروش یا واکس زن رو با دست و صورت سیاه با خودم میاوردم بلکه مرحمی باشه بر زخم ضعیفان و شرم بر مسئولان که میدانم اکثر مسئولان شرم و حیا ندارند.من خودم وقتی توو آپارات به فیلم های سیل آذربایجان نگا کردم گریه کردم که سیل ماشینها و آدمای داخلشو با خودش میبرد.وقتی میام اینجا میبینم یه خبر اینطوری نوشته ناراحت میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج