۵۱۶۵۶۶
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

حقوق کارمندان، زیرِ خط فقر محسوب می شود

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وضعیت معیشت به قدری افتضاح است که بنا بر آمارهای رسمی حقوق کارمندان دولت زیر خط فقر محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره عملکرد دولت یازدهم در ۴ سال اخیر اظهار کرد: کافیست گذری به کوچه و خیابان انداخته و اندکی با مردم صحبت کنیم تا متوجه شویم که آیا آقای روحانی و همکارانش برای مردم خوشی به بار آورده‌اند یا ناخوشی. آقای روحانی گفتند ملاک تورم جیب ملت است ولی به نظرم ایشان تاکنون از سر کوچه خود خرید نکرده‌اند و یا دست در جیبشان نکرده‌اند تا ملاک تورم را بسنجند.وضعیت معیشت به قدری افتضاح است که بنا بر آمارهای رسمی حقوق کارمندان دولت زیر خط فقر محسوب می‌شود.

وی افزود:آقای روحانی برای چند دقیقه از پاستور بیرون بیایند و همرنگ جماعت شوند؛ دولت ژنرال‌های بازنشسته نه دردی از کارگر می‌فهمد و از مشکلات جامعه سر در می‌آورد چرا که دیگر حوصله‌ای برای کار ندارند. آقای روحانی برای اشتغال زایی و جوان گرایی ابتدا باید از دولت خود شروع می‌کردند که وزرایشان قریب به اتفاق، بازنشسته هستند.

منتظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر نگاه مردم نسبت به دولت یازدهم بسیار منفی و حاکی از یاس و ناامیدی است تصریح کرد: حتی این وحشت در میان اصلاح طلبان و مدافعان سرسخت دولت نیز مشاهده می‌شود.وعده‌های سرخرمن دولت یازدهم آن قدر عملی نشده که اگر روحانی ۹۶هم پای کار بیاید دولت یازدهم را دروغگو خطاب خواهد کرد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دست عده‌ای در جیب ملت است، گفت: فکر نمی‌کنم این کارکنان دولت هم به روحانی نمره قبولی دهند.
معلمان،کارگران،بانک‌ها و ... همگی از بی‌برنامگی دولت بی تدبیر در عذاب بوده‌اند.آقای روحانی وعده‌ها و حرف‌هایی را که گفته بودند را تکذیب کردند که امیدواریم حداقل ایشان بتواند با وجدان خود کنار بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس بیکاران متآهل چی میگن!؟واقعآ دیگه داره ب استخون میرسه

    • اسد

      اقای نماینده فلان دولت روحانی توی چهار سال می تونه اون گندی که تو هشت ساله به اقتصاد ایران زده شده را بتونه درست کنه خیلی هم نسبت به خودش خوب کار کرده

    • بدون نام

      احسنت

    • شهروند

      خط فقر یعنی لوبیا چیتی کیلو ی ده هزارتومان

    • محمد

      پس حقوق کارگران زیر خط زندگیه.و اونایی هم که بیکارن و مستاجر مرده مترکن.

    • بدون نام

      شما باندبازی با دولت این جور قضاوت می‌کنی دولت مهر گستر احمدی نژاد کشور نابود کرد

    • مهران

      این همه خرابی مال دولت های قبل است ماهم میدانیم اگر یکمی وجدان داشته باشید وضع نسبت به قبل بهتر شده وبهترهمه میشود اگر بعضی بزارن

    • مهدی

      شما خودتان که میدانید حقوق ها کمه چرا زیاد نمی کنید منتظر چی هستین شغل دوم سوم مسافر کشی؟ جواب بدین خب

    • بدون نام

      مهران خان وضعت بهتر شده خدا را شکر دو هفته مانده به سر برج ما به قرض و قوله افتادیم افسردگی گرفتم تا سر کوچه که بری کلی هزینه داره یخچالمون عین حسابمون پاک پاکه پسر کوچکم برای سر برج لحظه شماری میکنه تا بره مغازه چیزی بخره به هر حال از نوک دماغتون ان ورتر را هم ببینین

    • بدون نام

      امیدوارم که در ایران روزی فرا رسد که هیچ کس زیر خط فقر نباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج