۵۱۶۵۷۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

به پرچم رادوشوویچ چه کار داشتید؟

فقط کافی است جایی کمی شلوغ شود و به گروهی مسئولیتی داده شود تا اتفاقاتی عجیب را شاهد باشیم که تلاش یک گروه بزرگ از زحمتکشان برای مراسم باشکوه فوتبالی را از بین ببرد.

خبرآنلاین: فقط کافی است جایی کمی شلوغ شود و به گروهی مسئولیتی داده شود تا اتفاقاتی عجیب را شاهد باشیم که تلاش یک گروه بزرگ از زحمتکشان برای مراسم باشکوه فوتبالی را از بین ببرد.

مهدی تاج و تیمش از زمان سازمان لیگ خیلی عادت و حساسیت دارند که جلوی استیج برگزاری جشن قهرمانی لیگ خالی باشد. آنها برای بازی پرسپولیس و پدیده که قرار شده بود جام را دو هفته زودتر به تیم قهرمان بدهند هم از همین تکنیک استفاده کردند و ماموران برگزاری مسابقه هم اتفاقا سنگ تمام گذاشته بودند. آنها ماموریت داشتند هیچ آدم اضافه ای روی استیج نرود. اصلا هم یادشان نبود این جشن و این قهرمانی قرار است یک مهمان خردسال داشته باشد. یادگار هادی نوروزی عزیز که قرار بود این قهرمانی به او تقدیم شود. قرار بود جلال حسینی همان طور که گفته بود برای رفیقش الوعده ، وفا کند.

کلی برای این کار برنامه ریخته بودند . این بار اما هانی فراموش شد. پرسپولیسی ها در جو قهرمانی بودند و مدیر تیم هم یادش رفت مهمان کوچولویش را که باید کنار او در جایگاه ویژه می نشست تا برای رفتن به جشن قهرمانی اسیر چند مامور ساده نشود ، قرار نگیرد. آنها فراموش کردند و مسئول در هم معلوم بود بگوید هانی کیست. این قدر ساده برای تا ابد یک حسرت به دل پسر هادی گذاشتند بی آنکه اصلا متوجه شوند چه کرده اند. اشک های هانی را در آوردند ، این اما تنها حادثه تلخ نبود.

رادوشویچ با پرچم کشورش داشت در جشن قهرمانی دور افتخار می زد. این یک رسم رایج در همه جای دنیاست. بازیکنان با هر ملیتی که باشند پرچم شان را در دست می گیرند و جشن می گیرند. علی دایی ما ، علی کریمی ، مهدوی کیا یا هر کدام شان که خارج از ایران جام بردند هم همین کار را کردند.بارها بازیکنان بزرگ دنیا در اسپانیا ، ایتالیا ، فرانسه ، یا انگلستان وقتی تیم شان قهرمان شده ، پرچم کشورشان را روی دوش شان انداختند و شادی کردند. این بار در آزادی اما معلوم نیست کدام مسئولی و با چه مجوزی ، پرچم کشوری که پوشیدن لباسش در کشورمان جرم نیست را از دست این بازیکن قرمزها گرفته است.

برخوردی که رفتاری غیرقابل قبول است و کاش مسئولان برگزاری بازی و مسئولان زحمتکش تامین امنیت مسابقه ، حتما این فرد را شناسایی و برای رفتارش از او بازخواست کنند چون این خبر از آن اخباری است که بازتابی منفی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرشون رو بخوره با این جشن گرفتنشون !
      در طول فصل با ناداوری و برنامه ریزی های غلط تیم ملی و کمک مالی نکردن به پرسپولیس و ... روی اعصاب بودند حالا هم با جشن گرفتناشون عقده اشونو خالی کردند.

    • بدون نام

      کدوم مسولی این کارو کرد؟؟ خوابی شما؟ هفتاد میلیون ادم دیدن طاهری زیر گوش اون بدبخت یه پچ پچ کرد و راشودوویچ پرچم رو چهار تا کرد زد زیر لباسش..

    • بدون نام

      مصداق بارز از اون ور بوم افتادن
      مثلا اومدن امنیت برقرار کنن ولی گند زدن به همه چی

    • مجید

      اصولا تو ایران مرگ خوب ولی واسه همسایه .این هم از بی فرهنگی ماست که انتظار داریم هر جای دنیا میریم به فرهنگ ما احنرام بزارند ولی تو کشور حودمون همه لاید به فرهنگ ما باشند

    • شهاب

      یعنی واسه طاهری فقط باید متاسف بود انگار که پرچم اسراییل بود بس که همه چی و امنیتی میکنن تاسف

    • بدون نام

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج