۵۱۶۷۷
۶۴ نظر
۵۲۳۵
۶۴ نظر
۵۲۳۵
پ

پسران ابرو برداشته ایران از کجا آمدند؟

به هم پیوسته، از هم جدا، كشیده، صاف، تابدار، پر پشت و كم پشت تنها چند مدل از نمونه‌های مختلف ابرو هستند كه روی صورت آدم‌ها نقش بسته و روزانه صدها بار بالا و پایین می‌رود.

خبرگزاری فارس: به هم پیوسته، از هم جدا، كشیده، صاف، تابدار، پر پشت و كم پشت تنها چند مدل از نمونه‌های مختلف ابرو هستند كه روی صورت آدم‌ها نقش بسته و روزانه صدها بار بالا و پایین می‌رود.

پیش از این همواره سۆالی در ذهن مردان پرسه می‌زد که چرا خانم‌ها برای خروج از خانه زمان زیادی را صرف می‌کنند در حالی‌که خودشان نیز امروز به دردی مشابه، دچار شده‌اند و ساعت‌ها برای آرایش ابرو و فرم دادن به موهای سر و صورت، وقتشان را روبروی آینه صرف می‌کنند.

در فرایند رشد بدحجابی،که لباس‌های تنگ و چسبان و شلوارها و آستین‌های کوتاه، مدهای جدید بدحجابی شدند، علاوه بر زنان، برخی مردان هم بی‌نصیب نماندند و آرایش‌های زنانه را برای خود برگزیدند، آرایش ابرو، موهای بلند و مدل‌های گروه‌های رپ و شیطان پرست‌ها، لباس‌های تنگ و بدن‌نما و برخی شلوارهای گشادی که هر لحظه امکان افتادن آن وجود دارد و البته در این مسیر گوی سبقت را از زنان ربوده‌اند!

پسران ابرو برداشته ایران از کجا آمدند؟

این روزها پیراهن‌های مردانه، آب رفته و فاق شلوارها یا بی‌نهایت کوتاه و یا بیش از اندازه بلند شده است، لباس‌هایی که خارج از سایز متعادل هستند. استفاده از علائم و نشانه‌ها، شبه‌مردان را رنگ و لعابی خشن‌تر داده است،آرایشگاه‌های مردانه این روزها تمام خدمات آرایشگاه‌های زنانه را ارائه می‌کنند از اصلاح ابرو تا رنگ و مش مو.

اما در این میان ابرو برداشتن پسران، داستان جالب و بحث برانگیزی است که ذهن هر فرد اصیل ایرانی را غلغلک می دهد که به دنبال چرایی و علت این رفتار زنانه در مردان باشد؟!!

به راستی چرابعضی ازپسران زیرابروبرمیدارند؟

نقش ابروها در زیبایی صورت قابل انکار نیست، ابروها مکمل زیبایی چشم‌ها هستند.

به هم پیوسته، از هم جدا، کشیده، صاف، تابدار، پر پشت و کم پشت تنها چند مدل از نمونه‌های مختلف ابرو هستند که روی صورت آدم‌ها نقش بسته و روزانه صدها بار بالا و پایین می‌رود.

هر یک از این مدل‌های خدادادی برای یک چهره ساخته شده است و به آن زیبایی می‌دهد. نقش ابروها در زیبایی صورت قابل انکار نیست، ابروها مکمل زیبایی چشم‌ها هستند. بدون ابرو چشم‌ها حالت خودشان را از دست می‌دهند. همین الان می‌توانید یکی از عکس‌هایتان را اسکن کنید و با فتوشاپ ابروهایتان را محو کنید. آن زمان بهتر متوجه می‌شوید که قیافه‌تان تا چه اندازه تغییر کرده و ابروها چقدر در ترکیب بندی صورت‌تان مۆثرند. شاید هم به خاطر همین تأثیر بود که به ویژه در این یک دهه خانم‌ها به جان ابروهایشان افتادند و مدل‌های مختلفی به حالت ابروهای خود دادند.

اما شک نکنید که اگر همین ۳۰، ۴۰ سال قبل به کسی می‌گفتید پسرها ابروهای‌شان را برمی دارند حتماً بالای سر شنونده یک جفت شاخ درست درمان سبز می‌شد. مردم نه دیده و نه شنیده بودند که جنس مذکری به فکر تمیز کردن زیر ابروهایش بیفتد دیگر چه برسد به آن مدل بدهد.

مصطفی جوان آرایشگری است که می گوید: تا ۱۰ سال پیش این اتفاق خیلی کم و به ندرت می‌افتاد. کسانی که برای زیر ابرو برداشتن به آرایشگاه می‌آمدند خیلی معدود بودند اما در پنج شش سال اخیر، تعداد پسران جوانی که برای زیر ابرو برداشتن به آرایشگاه می‌آیند خیلی بیشتر شده است.»

پسران ابرو برداشته ایران از کجا آمدند؟

دست زدن به ابروها ابهت مردانه را از بین می‌برد

بعد از ظهر یکی از همین روزها سری به یکی از آرایشگاه‌های مردانه در مرکز شهر تهران می‌زنم. داخل آرایشگاه یک نفر در نوبت و یکی دیگر در حال کوتاه کردن موهایش روی صندلی نشسته است. مصطفی جوان آرایشگری است که حدود ۳۰ سال سن دارد و ۱۰ سالی می‌شود که با قیچی و شانه موهای مردم را کوتاه می‌کند. تیپ و مدل موهای خودش بسیار ساده است و خبری از زیر ابرو برداشتن در صورتش نیست.

از او می‌پرسم از چه زمانی پسران برای زیر ابرو برداشتن پا به آرایشگاه او گذاشتند، که جواب می‌دهد:«تا ۱۰ سال پیش این اتفاق خیلی کم و به ندرت می‌افتاد. کسانی که برای زیر ابرو برداشتن به آرایشگاه می‌آمدند خیلی معدود بودند اما در پنج شش سال اخیر، تعداد پسران جوانی که برای زیر ابرو برداشتن به آرایشگاه می‌آیند خیلی بیشتر شده است.»



وقتی از او درباره رده سنی کسانی که برای این کار به آرایشگاه او می‌آیند می‌پرسیم، می‌گوید: «بیشتر از سنین ۱۷، ۱۸ شروع می‌شود تا ۲۶، ۲۷ سالگی.» مصطفی ادامه می‌دهد: «تا آن جایی که می‌دانم دلیل محکمی پشت این کار نیست و خود جوانانی که زیر ابرو بر می‌دارند با یک دلیل منطقی این کار را نمی‌کنند. بعضی از مشتری‌هایم که در سنین پایین‌تر این کار را انجام می‌دادند کمی که سن شان بالاتر می‌رود و پخته‌تر می‌شوند دیگر هیچگاه دست به ابروهایشان نمی‌زنند.»

وقتی پای صحبت پسرانی که زیر ابرو بر می‌دارند می‌نشینی بیشتر به حرف مصطفی می‌رسی، چون بیشتر این جوانان هم دقیق نمی‌دانند که چرا این کار را انجام می‌دهند. بیشتر دلیل‌هایی که این جوانان می‌آورند می‌گویند زیباتر می‌شویم یا جلب توجه و برای اینکه در نظر جنس مخالف جذاب‌تر به نظر بیاییم زیر ابرویمان را تمیز می‌کنیم.

یکی از دلایل جذابیت و زیبایی مردان، داشتن هیبت و جذبه مردانه است نه داشتن یک صورت زنانه. جالب این است در یکی از شبکه‌های اجتماعی این سۆال را از دختران پرسیدیم که نظرشان درباره پسرانی که زیر ابرو بر می‌دارند، چیست؟ هیچ خانمی واکنش مثبتی نسبت به این موضع نشان نداد و بیشتر جواب‌ها «بدم می‌آید» و «خوشم نمی‌آید» بود و یکی از خانم‌ها نوشته بود پسران با این کار ابهت مردانه شان را از دست می‌دهند. خداوند همه را زیبا خلق کرده و آدم‌ها در آن صورت اولیه و طبیعی خود زیبا هستند.

مسعود آبیار، روانشناس و مشاور خانواده در این زمینه می‌گوید: «در مورد چنین مواردی باور داریم که پسران بعد از هفت سالگی به سمت پدر تمایل دارند و دوست دارند بیشتر وقت خود را با پدرشان بگذرانند. به همین دلیل بیشتر الگوهای جنسیتی و رفتاری که متعلق به پدرشان است را می‌آموزند. ولی هنگامی که شرایط ارتباط پدر و پسر کاهش پیدا می‌کند و پدر وقت و فرصت کافی برای بودن با پسر را ندارد، الگوهای مادر جای الگوهای پدر را می‌گیرد. به همین دلیل پسران در برابر الگوهای زنانه قرار می‌گیرند و به الگوهای جنسیتی زنانه تمایل پیدا می‌کنند.

پسران ابرو برداشته ایران از کجا آمدند؟

وقتی پدری با پسرش زمان نمی‌گذارد، فرزند به سمت مادر کشیده می‌شود و خواه ناخواه جذب الگوهای زنانه چون مهمانی‌های زنانه و آرایش‌های زنانه می‌شود. وقتی که این الگوها را دید و با آنها آشنا شد می‌خواهد مثل آنها عمل کند و به سمت آرایش‌های زنانه می‌رود تا زیباتر جلوه کند. دلیل دیگر این کار این است که ما وقتی در جامعه‌ای با فضای باز ارتباطی زندگی می‌کنیم با الگوهای فرهنگی دیگر آشنا می‌شویم. این الگوهای فرهنگی که از دنیای غرب می‌آیند اینگونه رفتارها را تقویت و تشویق می‌کنند، زمینه‌های فکری را به وجود می‌آورند و توسط رسانه‌های‌شان مورد تبلیغ و تشویق قرار می‌دهند تا تابوی آن در یک فرهنگ دیگر شکسته شود.

یکی از راه‌های مۆثر برای مقابله با چنین پدیده‌هایی این است که پدران در ارتباط شان با فرزندان‌شان سرمایه‌گذاری کنند و وقت بیشتری با آنها بگذرانند و نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا کنند. همچنین کودک باید با یکسری برنامه‌های فرهنگی مۆثر تربیت شود که تأکید روی تفاوت‌های جنس مذکر و مونث و کارکردهای هر جنس را داشته باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریا

      اه اه ... من که چندشم میشه وقتی این اشخاصو میبینم ...

      خدا به دور کنه .........

      پاسخ ها

      • شمیسا

        یه عده منفی میدن اما:

        می دانی؟ یک وقت هایی باید رویِ یک تکه کاغذ بنویسی تعطیل است و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت ...

      • aisan

        شمیسا جملت عالی بود چندین بار خوندمش

    • حسن

      شرم آوره

    • اکسیژن

      اینا کجاشون پسره؟؟ اینا دخترای پسر نما هستن..اینا بحران شخصیتی دارن.والله ظرافت کاری بعضی از پسرا از دخترا هم بالاتره..بیچاره اون بچه ای که قراره به اینجور افراد بگه بابا...بیچاره زنی که قراره شوهرش از خودش ابرو باریکتر باشه.

    • بحیرا

      پسرا خوب دقت کنن.
      حسی که به شما موقع دیدن دختر خانوم سیبیلو دست میده همانند حسیه که به ما موقع دیدن پسرای ابرو برداشته دست میده.
      واقعا غیر قابل تحمله!!!!!!

      پاسخ ها

      • aisan

        باز دخترا جنسیت خودشونو زیر سوال نمی برن

      • saba

        Na bawwwwww!!!!pesara hamin joorisham...!bikhi

    • مریم سراوانی

      چه زشتن عسکاشون

    • pat

      پناه بر خدا...عكس سوم...چيزي ندارم بگم!

    • مهديه

      اين كار ارتباط مستقيم با غيرت داره

    • حسام

      با دیدن این عکسا حالم از مرد بودنم بهم خورد

      پاسخ ها

      • بحیرا

        داداش.
        اینا که مرد نیستن.!!!!!

    • عاطفه

      اگه دولت کاری کنه که پدرا شغل مناسب داشته باشن و مجبور نشن تمام روز تا دیر وقت کار کنن و بیشتر پیش پسراشون باشن اونوقت اینطوری نمیشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره بیسواد

    • عادل

      مرد...........!!!!!!!!!!!

    • بانو

      من به این نتیجه رسیدم که بیشتر پسرا ته قلبشون دوست دارن دختر باشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        (:

      • فرزانه

        بهتر بود بگی حسادت می کنن

    • آرش

      خدا نسلشون رو منقرض کنه
      تازه من یه دوست دارم ابروهاشو تاتو کرده!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا؟؟؟!!!!چطور روش شده؟؟؟
        بعد مامانش میگه پسر دارم؟؟!!مدرسه دخترونه بوده یا پسرونه؟؟؟؟

      • ناشناس

        یعنی واقعا دوستت؟؟ یا فقط میشناسی چون از قدیم میکن همنشینت به بود تا تو از او بهتر شوی

      • من

        باهاش نگرد

    • اراک

      یادش بخیر ما صورت مون رو با زغال سیاه می کردیم که بابا باشیم اما حالا بعضی ها ابرو بر می دارند که مامان باشند خدایش جور در میاد ؟ برای پسر مامان باشه؟؟

    • بحیرا

      ایول غیرت!

    • DbD

      منم شخصا مخالفم ولی بعضی ها واقعا پاچه بزی اند ابروهای کثیف و شلوغی دارن که باعث شده چهرشونو خیلی خشن نشون بده
      کمی تمیز کردن یا مرتب کردن ایراذی نداره
      پس هرکسی که دست به ابروهاش بکشه نامرد نمیشه

      پاسخ ها

      • نیلی

        مرتب کنه نه اینکه ابروی زنونه درست کنه که آدم گلاب به روتون...

      • آمیتریس

        عزیزم پسر میبینم ابروش از ابروی من نازک تره.اب میشم میرم تو زمین.این دیگه صافش کرده نه تمیز

    • dalton

      حالا تصور كنيد يه دختر بخواد با همچين پسرائي ازدواج كنه اون چه تحفه اي هست خدا داند.

    • مریم سراوانی

      پناه بر خدا...عكس سوم...چيزي ندارم بگم!

    • حامد

      مردای دهه 40 .و 50 کجایین ............

    • مریم

      چرا میگین الگو برداری از فرهنگ غرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه توی کدوم کشور غربی اینجور قیافه های وحشتناکی برای خودشون درست می کنند؟؟؟؟ اینها الگوی من در آوردیه که معلوم نیست از کجا میاد ؟؟؟؟؟؟؟ تازه اگر هم واقعا چهار تا غربی این مدلی باشن ما باید از همونا تقلید کنیم؟؟؟؟؟
      به قول زنده یاد اقبال لاهوری:
      قوّت افرنگ از علم و فن است/ از همین آتش چراغش روشن است
      علم وفن را ای جوان شوخ وشنگ/ مغـــز می باید نه ملبوس فرنگ

    • 123

      اينا از مرد بودنشون سير شدن.
      من فقط فقط اين رو باعثش ماهواره و تهاجم فرهنگي ميدونم اين ديگه به مسائل اقتصادي نميشه ربطش داد؟

    • فاطمه

      خب آخره زمونه دیگه .. دخترا دارن میشن پسر و پسرا میشن دختر. کم کم دخترا هم باید برن خواستگاری پسرا و براشون مهر هم تعیین کنن و .....
      "البته بلانسبت بعضی دخترا و پسرا که واقعا مایه افتخار خانواده و کشور هستن

    • romin

      فکر کنم من پسر تر باشم 16 سالمه دست به ابروهام نزدم خونوادم هم کاری ندارن ولی خدایی زشته به خدا زشته نکنین این کارارو آآخه ابروی آدمو میبرید اه اه اه

    • solmaz

      سلام من نمیدونم نویسنده این مقاله کی هست امیدوارم نظرم بخونه در کشورهای غربی حتی در میان بازیگران و خوانندها غربی که دقت کردم دیدم هیچکدوم ابرو برداشته نیستند خیلی کم هستن حالا شما شبکه pmc نگاه کنید همه خواننده ها ابرو برداشته هستن حتی زنهای تمام دنیا از مردان زن نما خوششون نمیاد مرد با ید ابهت داشته باشه زن هم باید زن باشه ربطی هم به تهاجم فرهنگی نداره

    • بدون نام

      تا اونجا که من تو تلویزیون دیدم تو کشورای خارجی زنا ابروهاشونو تمیز میکنن برنمیدارن.نه مثه بعضی دخترا که انگار دوتا شاخک سوسک رو پیشونیشونه و یه قیافه هایی دارن که.....

    • Sanaz

      برادرای محتـــرم بنده از این تریبون رسمـــاً اعلام میکنم که خواهشا،لطفاً دست تو ابروهاتون نبرین...عاجزانه تقاضا میکنم مش و هایلایت نکین...استدعا میکنم ماتیک مادر و خواهرتون و نزنین...بابا ترو به هر کس و هر چیزی که میپرستین ابروهاتون و نخ نکنین...به چی قسمتون بدم که جنس لطیف بیزاره ازین تیتیش بازیا...
      بعضیاتون که دیگه رنگم میکنین ابروهاتون و اصلا نفسی واسه خودتونا!(خخخخخخخخخخخخخخ)

    • مرتضی جعفری پور

      پسرها فکر میکنند اینطوری خوشگل تر میشوند ودخترها بیشتر بهشون توجه میکنند نمیدونند یه دختر روش نمیشه با اینطور ادم دو قدم راه بره

    • دختري با ابروهاي پيوسته

      ايول ب اين پسرا فقط تو كف اينم بالاغيرتا خودتون رودون ميشه بياين بيرون با اين قيافه ...
      حالا خداييش بعضي دخترا هم بد ميگردن ...
      ولي اگه دخترا تا قبل از ازدواج صورتشون رو مرتب نكنندو پسرا هم ب خودشون نرسن خيلي از مشكلاتمون حل ميشه...
      داداشم غيرتت رو نگه دار...
      خواهرم داداشم رو وسوسه نكن...
      اسلام ب زيبايي هم خيلي اهميت داده بخصوص در رابطه با مرتب بودن صورت ما با كارامون اسلام رو زشت نكنيم...

    • نگار

      وقتی دخترا بلند بلند حرف میزنن
      بلند بلند میخندن
      لاتی راه میرن
      با بولیز شلوار میان بیرون
      موهاشونو پسرونه کوتاه میکنن یا حتی کچل میکنن!
      حتی عطر و ادکلان مردونه به خودشون میزنن
      و فکر میکنن که اینجوری بیشتر مورد پسند پسرها یا کلا جنس مخالفشونن
      اونوقت از پسرا چه انتظاری میشه داشت؟

      خب پسرها هم به طبع
      ابرو برمیدارن
      رژ لب میزنن
      ریمل میزنن
      موهاشونو بلند میکنن
      چتری میزنن
      صورتشونو بند میندازن
      و اونا هم فکر میکنن این طوری بیشتر مورد پسند جنس مخالفشونن!

      در صورتی که هر دو گروه غلط فکر میکنن

      و

      اغلب پسرها از دختری خوششون میاد که
      آروم و متین صحبت کنه
      ریز بخنده
      با ناز و ادا راه بره
      موهای بلند و افشون داشته باشه
      و کلا کارهای دخترونه انجام بده

      و دخترها هم از پسری که شخصیت و ظاهر مردونه داشته باشه خوششون میاد

      همون قدر که ما دخترا بدمون میاد یه مرد ادکلان زنونه زده باشه
      اونا هم بدشون میاد ما دخترا ادکلان مردونه بزنیم

      ------
      پ.ن : دوره ی آخر الزمونِ دیگه...

      پاسخ ها

      • aisan

        خیلی قشنگ گفتی قلمت به دلم نشست

    • داوود

      گندشون بزنن
      اگرچه وقتی خوردن گوشت میش (گوسفند ماده) گوساله ماده مرغ خونگی و مخصوصا ماءالشعیر انقدر همه گیر شده باشه انتظار دیگه ای نمیشه داشت. همه اینا باعث میشن که هورمون مردانه در پسرها کم بشه.

    • رادمهر

      بیچاره بچه هاشون که دچار بحران هویتی خواهندشد ! چرا که با این تفاسیر هیچ گاه نمی توانند تشخیص بدهند که مادرشان کدام یکی می باشد ! و همیشه تصور می کنند که دو تا مادر دارند!!!

    • حسن

      پسرا دارند خودشون را اماده ميكنند كه شما دخترا برين خواستگاريشون .توصيه ميكنم به خانمهاكه شروع كنند به ريش وسبيل گذاشتن

    • reza

      فکر می کنم این حرکات و رفتارها نشانه
      بی توجهی خانواده درزمان کودکی به این پسرها بوده !! که دوست داشتن مثل مادراشون خودرابزک می کردند

    • رامتین

      خیلی هم خوشگله بی کلاسا

      پاسخ ها

      • arezoo

        ادم تشخیص نمیده بهشون بگه خانوم یااقا...کلاس به اینجورچیزانیست اقای محترم

    • مرضیه

      میخواستم یه سوال از پسرایی که ابرو برمیدارن و آرایش میکنن بپرسم ..
      اگه یه روزی بچه دار بشن و بچشون به جای بابا بهشون بگه مامان چه حسی بهشون دس میده دقیقا؟؟؟؟

    • ابوالفضل

      چرا؟؟؟؟؟؟

    • دختر

      ازاین جورپسرای زن قیافه متنفرم حرف آدم بزنیدخب.......نه حیوووووووون......

    • مهدی یک مرد

      بر میداری؟باشه پسر عموی دختر نما پس فردا یکی سر کوچتون وا میسه به تو گیر بده بعله

    • Arabella

      شما روانپزشکید یا فوضول ؟؟؟؟؟؟

    • arezoo

      خیلی ناجوره خدایی ادم عقش میگیره...

    • شقایق

      یه پسر به یک دختر متلک میندازه میگه خوبی سیبیلو دختره میگه وقتی شما ابرو بر می دارین موهاتون رنگ می کنین منم سبیل می زارم تا جامعه احساس کمبود پسر نکنه . این پسرا که ای کارا رو میکنن هنوز فکر می کنن مردن ؟؟؟؟؟؟؟

    • سارا

      اگر برای پاکیزگی باشه عیبی نداره وای اگر طرف ناز کرده مدل داده زشته

    • آرين

      ببين چندتا دليل داره
      1. پسرهاي همجنس باز براي جلب توجه مردها اين كار رو ميكنن كه زيبا بشن و اين هم يه علامت هستش ... من خودم از اين كار بدم مياد ولي وقتي ميبينم براي جلب توجه و تحريك يه سري مردا بايد اينكارو كنم مجبور ميشم....
      2. يه سري كه كور كورانه از ديگران تقليد ميكنن
      3. كسايي كه فكر ميكنن قيافشون جذاب و قشنگ ميشه و واقعا بگم بعضي وقتا به بعضي ها مياد هم ابوهت مردونه دارن هم ابروهاشون مرتب و تميز ميشه

      و كلا هم اين چيزا تا جايي كه من ميدونم بيشترشون از هم جنس بازي شروع شده مثل شلوار برمودا يا شلوارايي كه كوتاهن و تا رو باسن ميان يا همين ابروها كه قيافه رو بچه گونه تر نشون ميده گوشواره انداختن و سوراخ كردن گوش حلقه رو انگشت شصت و ... ولي بعدش خيلي ها از رو جهل و تقليد ميان كلا اين چيزارو باب ميكنن

    • asal

      اییییییییییییی چقد بدم میاد ازاین جور پسرااااااا اه اه اه

    • امیر

      هه همین دخترایی که میگن بدمون.میاد وقتی ی ااینجور پسرایی میبینن غش میکنن

    • علی

      سلام.دخترا دروغ میگن ما بدمون میاد.

    • فاطی

      ابهّت یه مرد به داشتن قیافه مردونش هست که دستکاری نشده باشه . من به شخصه خیلی بدم میاد میبینم یه پسر ابروهاشو برداشته . کجا رفته غیرتشون ، مرد ابرو برداره!!!!!!!! واقعا برازنده یه پسر نیست .قیافه زنانه پیدا میکنن و این اصلا قشنگ نیست .

    • FARAZ

      فکر کنم برای تمیزی و مرتب بودن البته تا حد محدودی اشکال نداره
      اما کسانیکه واقعا دیگه از حد گذشتن دیگه کاریشون نمیشه کرد.

    • نوید

      مردمی که ابرو های به هم رسیده دارن فکر میکنن پس اگه ابرو هاشونو بردارن زیبا میشن.

    • رضا

      سلام به دوستان عزیز نظر هر کس براش مهمه و خداوند تو قرآن هم گفته که زیبا بودن خوبه انسان باید به سر و صورتش برسه تا مرتب به نظر برسه,و در مورد اون دوستانی که درباره پسرایی که ابروهاشونو یا موهاشونو یا نمیدونم هر چیزی که بعضی ها میگن نباید انجامش بدن اشتباه میکنن که حرف های میزنن که تو قالب توهین هستش,اینایی که زیر ابروهاشونو بر میدارن زندگی خودشونه و هیچکس هم ربطی نداره که پیکار میکنه و اگه به نظر من یا خیلی های دیگه که این کار ها مسخره بازیه و ابهت مرد بودن رو زیر سوال میبره شما ها فقط بهشون بخندین نباید حرف هایی بزنین که توهین آمیز باشه ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج