جاباما
۵۱۶۸۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب لیگ برتر انگلیس اعلام شد

اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم برتر این فصل را معرفی کرد که غیبت چندین بازیکن در ان به شدت حس می‌شود.

ورزش سه: در فاصله ۵ هفته مانده به پایان لیگ، اتحادیه فوتبال انگلیس تیم برتر فصل را معرفی کرد. در این تیم، چلسی و تاتنهام که در حال حاضر برای قهرمانی رقابت می‌کنند، هر کدام چهار سهم دارند و ۳ بازیکن دیگر از منچستریونایتد، لیورپول و اورتون است. آرسنال و منچسترسیتی، بازیکنی در این تیم ندارند.

دروازه بان این تیم مثل چند سال اخیر، داوید دخیا، گلر منچستریونایتد است که بار دیگر فصلی عالی را پشت سر گذاشت. خط دفاع متشکل از بازیکنان تاتنهام و چلسی هستند. دنی رز در دفاع چپ قرار گرفته، داوید لوئیز و کیهیل زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند و در سمت راست، کایل واکر حضور دارد.

تیم منتخب لیگ برتر انگلیس اعلام شد

در خط میانی و در پست هافبک چپ، سادیو مانه حضور دارد که علمکرد بسیار خوبی به همراه لیورپول داشت و در زمان مصدومیت، غیبتش به وضوح حس می‌شد. در میانه میدان، کانته و دله آلی حضور دارند و در سمت راست، ادن هازارد قرار گرفته که از جدی ترین گزینه های دریافت عنوان بهترین بازیکن فصل خواهد بود.

در نوک خط حمله، لوکاکو و کین حضور دارند که در فهرست بهترین گلزنان این فصل قرار گرفته اند. اما غیبت دو چهره در این ترکیب به شدت به چشم می‌آید. الکسیس سانچس، ستاره آرسنال که فصل خوبی را پشت سر گذاشت و آمار بسیار خوبی را نیز به ثبت رسانده، نتوانسته جایی برای خود در ترکیب این تیم پیدا کند. همینطور زلاتان ابراهیموویچ که کاندید دریافت عنوان بهترین بازیکن فصل نیز هست، در خط حمله این تیم جایی پیدا نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج